خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان

خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان

با خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان تخفیفات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای خرید بهترین زعفران باکیفیت با ما همراه باشید.

خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان

خرید زعفران کیلویی

تولید کنندگان برای راحتی مشتریان فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند که با مراجعه به آن ها می توان با اطمینان خاطر و خیالی آسوده زعفران را خریداری نمود.

خرید زعفران یک کیلویی را هم می توان از طریق سایت معتبر فرانیز انجام دهید و برای اطمینان بیشتر در ابتدا می توانید درخواست نمونه محصول داشته باشید. با همراه نمونه محصول می توانید درخواست برگه ی آنالیز هم داشته باشید و در صورت رضایت اقدام به خرید کیلویی زعفران کنید.

 زعفران ادویه گران بها و ارزشمند است که در هر آشپزخانه ایرانی یافت می شود. کشور ما بیشترین سهم تولید زعفران در جهان را دارد و سالانه حجم زیادی از زعفران تولیدی کشورمان به دیگر کشور ها صادر می گردد.

خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان

قیمت زعفران

زعفران یک محصول صادراتی است که نوسانات نرخ ارز و دلار بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند. علاوه بر نوع زعفران نوع بسته بندی نیز بر روی قیمت زعفران تاثیر می گذارد و در بین انواع بسته بندی، بسته بندی خاتم چون جنس مرغوبی دارد گران ترین است.

علت اختلاف قیمت زعفران در بازار به علت تفاوت در نوع و کیفیت زعفران می باشد. افراد برای اطلاع دقیق از قیمت خرید زعفران کیلویی می توانند به سایت پیش رو مراجعه نمایند و با کارشناسان خبره ما در این مجموعه صحبت نمایند.

خرید زعفران کیلویی از نمایندگی خراسان

خرید زعفران کیلویی

افرادی که مایل به خرید زعفران کیلویی به قیمت امروز هستند کافیست با نمایندگان فروش ارتباط برقرار نمایند. این مجموعه زعفران را به صورت مستقیم بدون پرداخت هزینه اضافی از درب‌کارخانه به مقصد مشتری ارسال می‌نماید.

خرید زعفران کیلویی را هم می‌توان از طریق سایت پیش‌رو انجام دهید. برای اطمینان بیشتر در ابتدا می‌توانید درخواست نمونه محصول داشته باشید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

با همراه نمونه محصول می‌توانید درخواست برگه‌ی آنالیز هم داشته باشید و در صورت رضایت اقدام به خرید زعفران کیلویی کنید. زعفرانی که توسط این مجموعه عرضه می‌شود از مرغوب ترین زعفران‌های منطقه خراسان می‌باشد.

زعفران خراسان عطر و طعم بی‌نظیری دارد که به واسطه آن می‌توان بهترین غذا‌ها را تدارک دید. این ادویه گرانبها در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود. طلای‌سرخ جزء ادویه‌جات مهم هر خانه و آشپزخانه می‌باشد که طرفداران زیادی را از سراسر دنیا دارد.

خراسان رضوی و جنوبی به دلیل شرایط جوی مناسب سالانه حجم زیادی از این گیاه را تولید و به بازار عرضه می‌نمایند. کاشت، داشت و برداشت این گیاه ارزشمند نیازمند توجه و توان فراوانی است که آن را به عنوان طلای‌سرخ یاد می‌کنند.

قیمت خرید زعفران کیلویی

قیمت خرید زعفران کیلویی با توجه به نوع زعفران توسط تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان اصلی آن تعیین می‌شود. زعفران همانند دیگر محصولات در داخل کشور قیمت ثابتی ندارد چرا که عوامل بسیار بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. از مواردی که بر قیمت طلای‌سرخ تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • مقدار معامله زعفران
  • استاندارد‌های زعفران
  • خریدار زعفران( حقیقی یا حقوقی) و چندین عامل دیگر
  • درجه کیفی زعفران
  • قدرت برند زعفران
  • روش ارسال و تحویل بار
  • بسته‌بندی زعفران

ایران خاستگاه زعفران دنیاست و زعفران از ایران به تمام دنیا راه یافته است. علت بالا بودن قیمت زعفران در دیگر ملت‌ها کمیاب بودن آن است.

زعفران در ایران بیشتر از هر کشوری تولید می‌شود به همین دلیل قیمت خرید آن در بازار‌های داخلی مقرون به صرفه است. همچنین افرادی که قصد خرید کیلویی زعفران را دارند تخفیفات ارزنده‌ای را شامل می‌شوند.

تجارت پرسود این گیاه باعث شده کشور‌های که زعفران گیاه بومی آن‌ها نیست به کشت آن ترغیب نماید. در بازار‌های صادراتی نیز عوامل مختلفی بر قیمت خرید زعفران تاثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شکل ظاهری زعفران
  • داشتن کیفیت بالا
  • فله‌ای یا بسته‌بندی بودن زعفران

تجارت زعفران

تجارت و صادرات زعفران از گذشته تا به امروز در کشور ما رواج داشته است و از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است. طلای سرخ ایرانی با عطر بی‌نظیر و قدرت رنگ‌دهی بالا طرفداران زیادی از تمام دنیا دارد.

 در صورت حمایت مسئولان از این کالای صادراتی غیر نفتی می‌تواند ارز آوری بالای به همراه داشته باشد. با توجه به ظرفیت اقتصادی زعفران در بخش تولید و کشاورزی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد‌.

باید جایگاه زعفران به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی توسعه اقتصاد ملی در کشور مد نظر قرار گیرد. چنین گیاهان دارویی منابع طبیعی و ارزشمندی هستند که مورد توجه کشور‌های پیشرفته قرار گرفته‌اند.

ارزش دارویی، تقاضای بازار و سطح فرآوری از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش اقتصادی یک گیاه دارویی می‌باشد. باید جایگاه این گیاه ارزشمند در کشور مد نظر قرار گیرد‌ و در صورت حمایت مسئولان از آن می‌تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

مراحل تولید زعفران

گیاه زعفران دارای ساقه زیر زمینی به نام پیاز است که در زیر خاک قرار می‌گیرد. پیاز زعفران یک پوشش قهوه ای رنگ دارد که در اواسط پاییز گل از آن خارج می‌شود.

پیاز زعفران دارای ۱ تا ۳ گل ارغوانی و ۶ گلبرگ زیبا می‌باشد. مادگی وسط گل قرار گرفته و دارای تخمدان غده‌ای است که از تخمدان یک خامه باریک خارج می‌گردد. سپس خامه به یک کلاله شفاف و قرمز سه شاخه‌ای تقسیم شده که پس از خشک شدن زعفران می‌شود.

کاشت، داشت و برداشت زعفران نیازمند توجه و توان فراوانی است و بیشتر کار‌های آن با دست انجام می‌گیرد. یکی از دلایل بالا بودن قیمت این فرآورده ارزشمند همین موضوع می‌باشد. افرادی که مایل به خرید زعفران کیلویی به صورت مستقیم از کشاورز هستند‌ می‌توانند از طریق همین سایت اقدام کنند.

کارشناسان ما در این سایت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

قیمت زعفران برای سفارش عمده

برای دریافت قیمت زعفران درجه یک و سفارش آن به صورت عمده ابتدا می‌توان درخواست نمونه محصول را داشت. مشتریان در صورت رضایت از کیفیت محصول می‌توانند اقدام به خرید در حجم‌های بالا کنند.

زعفران‌ها با زحمت فراوانی به دست می‌آیند و قیمت متفاوتی با هم دارند که علت اصلی تفاوت قیمت کیفیت و نوع زعفران می‌باشد. زعفران در انواع مختلف و در حجم‌های متفاوت به صورت گرمی، مثقالی، کیلویی به بازار عرضه می‌شود.

 افرادی که خرید و فروش زعفران کیلویی را انجام می‌دهند باید انواع زعفران ایرانی را به خوبی بشناسید. آن‌ها با داشتن اطلاعات کافی می‌توانند موفق‌تر عمل نمایند.

به طور کلی ما پنج نوع زعفران داریم که براساس کیفیت و قیمت با هم فرق دارند که عبارتند از؛

  • سرگل: زعفران سرگل همان نوک رشته‌های زعفران است که دارای کلاله کوتاه هست و رنگ آن به طور کلی قرمز می باشد.
  • نگین: زعفران نگین دارای قسمتی از ریشه زعفران می‌باشد که وزن آن را سنگین می‌کند.
  • سوپر نگین: این گران‌ترین نوع زعفران است و کاملا قرمز می‌باشد. رشته‌های سوپر نگین بلند‌تر هستند و تمامی قسمت‌های زرد از آن جدا شده و هیچ خرده‌ای ندارد.
  • دسته: این نوع زعفران شامل همه‌ی کلاله زعفران می‌باشد که به صورت دسته‌ای عرضه می‌گردد و بریده نشده است.

پوشال: قسمت‌های زرد و نارنجی زیادی از رشته‌های زعفران وجود دارد و ارزان‌ترین نوع زعفران می‌باشد.

صادرات زعفران به کشور‌های اروپایی

حقوق ورودی اروپا برای کالا‌هایی مانند زعفران ایران، کمتر از سایر مناطق دنیا می‌باشد. پیشنهاد ما در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشورمان، صادرات به کشور های اروپایی است.

یکی از بهترین خریداران زعفران ایران در اروپا کشور آلمان می‌باشد که بسیار کیفیت محور است. صادرات به این کشور در کیفیت‌های بسیار بالا انجام می‌گیرد و یک تجارت پر‌سود تلقی می‌شود. قیمت زعفران کیلویی صادراتی با توجه به نوع آن با یکدیگر متفاوت است.

سوال داری،من اینجام !