صادرات زعفران به دبی با بهترین شرایط

صادرات زعفران به دبی با بهترین شرایط

آیا صادرات زعفران به دبی جزء تجارت‌های سودآور محسوب می‌شود؟ چگونه می‌توان این کار را با بهترین شرایط ممکن انجام داد؟

صادرات زعفران به دبی با بهترین شرایط

صادرات زعفران به دبی

افرادی که قصد دارند به صادرات زعفران به دبی بپردازند باید از طریق تامین کننده های معتبر حجم مورد نیازشان را خریداری نمایند. شرکت فرانیز یکی از مراکز معتبر برای خرید زعفران می باشد این مجموعه محصولات خود را به صورت تضمینی و با ضمانت مرجوعی به بازار عرضه می کند.

برای این که صادرات زعفران به دبی را به صورت موفقیت آمیز انجام دهید باید اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشید و بر اساس نیاز آن منطقه زعفران را با بسته بندی های مناسب به آن ها معرفی کنید.

کارشناسان خبره ما در این مرکز اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که براساس آن ها می توانید موفق عمل نمایید و سود آوری خوبی را داشته باشید.

صادرات زعفران به دبی با بهترین شرایط

قیمت زعفران در دبی

قیمت زعفران در دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند؛ قدرت برند شرکت ارائه دهنده، کیفیت محصول( درجه ۱و درجه ۲ و غیره، ارگانیک و غیر ارگانیک)، نوع بسته بندی، روش بازاریابی، نوع زعفران( سرگل، پوشال، سوپر نگین، نگین)، نوع گواهی های بهداشتی و غیره از عواملی هستند که بر قیمت زعفران تاثیر گذار هستند.

با توجه به اختلاف قیمت ارزش پول ایران به دیگر کشور ها، قیمت زعفران در دبی بسیار بالاتر از قیمت زعفران در ایران می باشد. تاجران می توانند با صادرات زعفران و فرآورده های زعفرانی سود خوبی را به دست بیاورند و همچنین به اقتصاد کشور کمک فراوانی کنند.

صادرات زعفران به دبی با بهترین شرایط

روش صادرات زعفران به دبی

زعفران را به روش های زمینی، چمدانی، هوایی، دریایی صادر می کنند. هر کدام از این روش ها براساس دور بودن و نزدیک بودن کشور مقصد کاربرد دارد.

بهترین گزینه و رایج ترین روش برای صادرات زعفران به کشور های عربی، روش صادرات انواع زعفران هوایی می باشد به دلیل اینکه زعفران حجم بسیار کمی دارد و سبک است.

اگر مایل هستید در حوزه صادرات زعفران به دبی فعالیت داشته باشید و درآمد دلاری کسب کنید اما نمی‌ دانید چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی عقد قرار داد های تجاری و مکاتبات بازرگانی را نمی دانید حتما به سایت بزرگ فرانیز مراجعه کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان خبره این مجموعه بهره مند شوید.

درآمدزایی کشور با محصولات کشاورزی

صادرات یکی از منابع درآمدزای هر کشوری محسوب می‌گردد. محصولات کشاورزی جزء کالاهایی هستند که در این زمینه همواره جایگاه ویژه‌ای دارند. اقلیم ایران زمینه‌ساز تولید محصولات زیادی شده است.

بعد از فرآورده‌های نفتی، بخش کشاورزی سهم بسزایی در ارزآوری برای کشور دارد. زعفران از جمله محصولاتی بوده که توانسته سطح زیر کشت بسیاری را به خود اختصاص دهد.

بیش از ۹۰ درصد از نیاز بازار جهانی زعفران، توسط ایران تأمین می‌گردد. صادرات زعفران به دبی به‌عنوان یکی از مقصد‌های اصلی زعفران ایرانی، توانسته به یکی از قطب‌های درآمدزا تبدیل گردد.

امارات جزء کشورهایی می‌باشد که هرساله بیشترین میزان واردات را به‌خود اختصاص می‌دهند. طلای‌سرخ ایرانی به بیش‌ از ۵۰ کشور صادر می‌گردد. این موضوع سبب شده تا کشاورزان رغبت بیشتری برای پرورش این محصول ارزشمند داشته باشند.

صادرات زعفران به دبی

کشور‌های عربی همواره از متقاضیان ثابت زعفران ایرانی می‌باشند. صادرات زعفران به دبی نسبت به دیگر شهرهای حوزه خلیج فارس بیشتر است.

دبی یکی از شهر‌های بسیار زیبا بوده که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر جزء مناطق گردشگری محسوب می‌گردد، به‌طوری که سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر جهان می‌باشد.

امارات از روابط گسترده‌ای با کشور‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی برخوردار است. این کشور با خرید حجم بسیار بالا از زعفران و صادرات آن به دیگر نقاط جهان، سود کلانی را کسب می‌کند.

در این کشور می‌توان شاهد رستوران‌ها و هتل‌های لوکس زیادی بود که از بهترین محصولات در پخت غذا استفاده می‌کنند‌. بخشی از زعفران وارداتی به این کشور، در این اماکن مصرف می‌گردد.

یکی از مراکز عرضه‌کننده موادغذایی در امارات، نمایشگاه گلفود دبی می‌باشد. هرساله بازدیدکنندگان و خریدارانی از ۱۵۰ کشور جهان به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند. این محصول جزء محصولات پرفروش در این مرکز است.

زعفران صادراتی دارای چه خصوصیاتی می‌باشد؟

زعفران در ایران پربازده‌ترین محصول کشاورزی محسوب می‌گردد. این محصول پس از برداشت در چند دسته قرار می‌گیرد که تعیین‌کننده قیمت آن می‌باشد. بخشی از زعفران برداشت‌شده برای صادرات انتخاب می‌گردد که دارای یک سری مشخصه است.

  • کیفیت محصول: همانطور که عنوان شد زعفران دارای انواع مختلفی بوده که برترین نوع آن برای صادرات انتخاب می‌شود. نگین و سرگل باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه محسوب می‌شوند که برای این منظور مناسب هستند.

این دو مورد کلاله خالص هستند و از قدرت رنگدهی بالایی برخوردار هستند. طبیعتا هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، نرخ آن بیشتر خواهد بود. البته نوع محصول صادراتی به تقاضای مشتری نیز بستگی دارد.

  • بسته‌بندی: خواص و ماندگاری موادغذایی در مجاورت نور و هوا کاهش می‌یابد. وجود ظروف مناسب بسته‌بندی، می‌تواند باعث صیانت محصول از آفات و عوامل بیماری‌زا گردد.

بسته‌بندی در میزان فروش زعفران نقش بسزایی دارد چراکه این ادویه بسیار حساس می‌باشد. شرکت‌های تولیدی برای این منظور از ظروف مناسب استفاده می‌کنند.

کریستال و خاتم جزء ظروف صادراتی محسوب می‌گردند چراکه از ظاهر زیبا و شکیل برخوردار هستند.

  • برند محصول: برخی از برند‌های داخلی از اعتبار بالایی در بازار‌های داخلی و خارجی برخوردار هستند. بی‌شک تجار سعی در خرید محصولات این شرکت‌ها دارند تا بتوانند کالای خود را به‌راحتی عرضه نمایند.

بازرگانان برای صادرات زعفران به دبی محصول موردنیاز خود را از برترین مراکز تهیه می‌کنند.

تولید زعفران گلخانه‌ای

زعفران همانند خیلی از محصولات کشاورزی، به دو روش سنتی و گلخانه‌ای قابل تولید است. روش سنتی همان کشت مرسوم بوده که در زمین‌های مسطح و تحت تابش مستقیم نور آفتاب انجام می‌گیرد.

کشت گلخانه‌ای در مناطقی که اقلیم سازگار با گیاه زعفران را ندارند، صورت می‌پذیرد. چین ابداع‌کننده این روش از تولید زعفران بوده که هم‌اکنون جزء تولیدکنندگان برتر محسوب می‌شود.

سرمایه اولیه برای راه‌اندازی گلخانه بالا است اما با فروش زعفران برداشتی می‌توان آن را جبران کرد. در حال حاضر این روش از کشت در برخی نقاط ایران نیز انجام می‌گیرد.

محصول تولیدشده در گلخانه‌ بسیار باکیفیت بوده چراکه تحت شرایط کنترل‌شده تولید می‌گردد. این نمونه از زعفران بسیار پرفروش است و دارای قدرت رنگدهی بالایی می‌باشد.

قوانین صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران به دبی تحت یک‌سری قوانین صورت می‌گیرد. اگر صادرات به‌صورت تجاری باشد باید بازرگان از ضوابط این کار به‌خوبی مطلع شود. برای صادرات زعفران و دیگر محصولات کشاورزی قوانینی مشخص شده که در ذیل بیان می‌گردد:

  • خرید و بسته‌بندی زعفران: بر اساس سفارش مشتری انجام می‌شود.
  • ارائه کارت بازرگانی
  • مجوز صادرات
  • دریافت گواهی استاندارد
  • دریافت گواهی بهداشت دامی نباتات

افرادی که به‌تازگی قصد ورود به دنیای تجارت را دارند باید از دانش لازم در این زمینه برخوردار باشند. جلب رضایت مشتری با عرضه محصولات اصل و باکیفیت شرط موفقیت و بقا در این حرفه است.

زعفران جزء ادویه‌‌های گران‌قیمت محسوب می‌گردد لذا امکان تقلب در آن بالا است. خرید مستقیم از کشاورز و یا مراکز معتبر، می‌تواند باعث برخورداری از محصولی اصل گردد.

متأسفانه افراد سودجو و متقلب راه‌های مختلفی را برای عرضه زعفران تقلبی به بازار به‌کار می‌برند. یکی از این راه‌ها رنگ کردن کاکل ذرت و فروش آن به‌جای کلاله است.

افرادی که به تازگی به بازار خرید‌و‌فروش زعفران وارد شده‌اند اطلاعات کافی در مورد این محصول را ندارند. این افراد باید قبل از خرید از مشخصات محصول اصل آگاهی یابند.

فروش عمده زعفران قائنات

زعفران قائنات جزء محصولاتی بوده که تمام متقاضیان، مایل به خرید آن هستند. فروش عمده این محصول باکیفیت به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد. قائنات برترین تولیدکننده زعفران در جهان می‌باشد.

مردم دنیا این شهر را به‌عنوان پایتخت زعفران می‌شناسند چراکه محصول آن از نظر کیفیت بی‌همتا است. رنگ و عطر زعفران نشان‌دهنده میزان ‌کیفیت آن است. قدرت رنگدهی طلای‌سرخ این شهر، بیشتر از استاندارد جهانی می‌باشد.

برای صادرات زعفران به دبی می‌‌توان از محصول قائنات استفاده کرد تا بتوان رضایت مشتریان را جلب نمود. اقلیم این شهر از سازگاری بالایی با گیاه زعفران برخوردار است.

طلای‌سرخ تولیدشده در ایران سالم و ارگانیک بوده چراکه معمولا در تولید آن از سموم شیمیایی استفاده نمی‌شود. تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در کشور، باعث حفظ سلامت جامعه خواهد شد‌.

زعفران در اوزان یک گرمی تا ۱۰۰۰ گرمی بسته‌بندی می‌شود. این نوع از بسته‌بندی، باعث برخورداری تمام مشتریان از خواص زعفران می‌شود.

سوال داری،من اینجام !