صادرات چای سیاه زعفران تی بگ

صادرات چای سیاه زعفران تی بگ

فروش فرآورده‌های زعفرانی به کشورهای اروپایی بسیار پرسود است. برای اطلاع از سود حاصل از صادرات چای سیاه زعفران تی بگ کلیک کنید.

صادرات چای سیاه زعفران تی بگ

چای سیاه زعفران

چای سیاه زعفران تهیه شده از دو گیاه ارزشمند می باشد که با مصرف آن سلامتی بدن را تضمین می کنید. این محصول به دلیل عطر بی نظیری که دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و همچنین با استفاده از این نوشیدنی شیک و لاکچری می توانید از مهمانان خود پذیرایی کنید.

چای سیاه زعفران از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است به همین دلیل علاوه بر بازار های داخلی در بازارهای خارجی طرفداران زیادی دارد. تجار با صادرات این محصول علاوه بر اینکه سود دهی خوبی را خواهند داشت، باعث افزایش اعتبار خود در بازار های داخلی می شوند و به اقتصاد کشور کمک فراوانی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید چای سیاه زعفران افراد هم اکنون می توانند با نمایندگان فروش شرکت فرانیز ارتباط برقرار نمایند و محصول را متناسب با نیاز خود در بسته بندی های دلخواه سفارش دهند.

صادرات چای سیاه زعفران تی بگ

صادرات چای سیاه زعفران

برند های زیادی برای صادرات در بازار های داخلی وجود دارد اما افراد در بازار های خارج از ایران هم با برند های اصل و معتبر آشنا می باشند. صادرات مقوله بسیار مهمی برای هر کشور است پس بهتر است برای صادرات محصولی را معرفی کنید که با اصالت باشد و از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد.

صادرات چای سیاه زعفران تی بگ

رتبه اول تولید زعفران مربوط به کشورمان است و به دلیل عطر، طعم و قدرت رنگ دهی بالایی که دارد افراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

زعفرانی را که برای صادرات انتخاب می کنید یکسری ویژگی ها را باید داشته باشد: ۱_ قدرت رنگ دهی و داشتن عطر خوش۲_ یک دست و سالم بودن ۳_ قرمز بودن زعفران۴_ درشتی و ضخامت رشته های زعفران

خرید عمده و تکی چای زعفرانی درجه یک

چای سیاه زعفرانی امروزه به دو صورت عمده و تکی در بازار‌های داخلی به فروش می‌رسد. هر دو روش خرید متقاضیان بسیار زیادی دارد. خانواده‌ها معمولاً خرید چای زعفران در بسته‌بندی‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند.

این دسته از مشتریان در مناسبت‌های خاص محصولات را به صورت عمده تهیه می‌کنند. خانواده‌ها در افطاری‌های دسته‌جمعی ماه رمضان به سراغ خرید عمده چای سیاه زعفرانی می‌روند.

صاحبان هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها مشتریان دائمی خرید عمده چای سیاه زعفرانی هستند. نیاز این دسته از مشتریان به چای زعفران در طول روز بسیار زیاد است.

خرید تکی این فرآورده از نظر اقتصادی برای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. این گروه از مشتریان خرید عمده را ترجیح می‌دهند. این محصول در صادرات چای سیاه زعفران هم دارای بسته‌بندی‌های مختلفی است.

این بسته‌بندی‌های مختلف در فروش تکی و عمده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مشتریان خارجی نیز به این ترتیب هنگام خرید حق انتخاب دارند.

صادرات بهترین چای زعفرانی به کشورهای اروپایی

صادرات چای سیاه زعفران مانند سایر فرآورده‌های زعفرانی امروزه در حال انجام است. این فرآورده زعفرانی نیز مانند سایر محصولات مشتریان زیادی در سطح بین‌المللی دارد.

این نوشیدنی زعفرانی بسیار خوش طعم می‌باشد. تمام مردم  دنیا نیز از نوشیدن چای زعفرانی لذت می‌برند. این مسئله در افزایش میزان خریدوفروش این محصول تاثیرگذار می‌باشد.

این محصول ارزشمند به بسیاری از کشورها فروخته می‌شود. برخی از متقاضیان خرید این محصول زعفرانی، کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هستند. کیفیت تمام تولیدات ایرانی مانند چای سیاه زعفران بسیار بیشتر از نمونه‌های مشابه موجود در بازار می‌باشد.

تاجران خارجی نیز همواره به‌دنبال خرید تولیدات ایرانی هستند. صادرات چای سیاه زعفران ارزآوری زیادی برای کشور به همراه دارد. این محصول همواره یکی از پرفروش‌ترین تولیدات داخلی در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز می‌باشد.

نمایشگاه‌های بین‌المللی یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالیانه در حوزه صنایع غذایی هستند. تمام تولیدکنندگان از سراسر دنیا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را عرضه می‌کنند.

بسیاری از قراردادهای تجاری و همکاری در این رویداد مهم منعقد می‌شوند. تولیدکنندگان به‌راحتی کیفیت محصولات خود را در معرض دید عموم می‌گذارند. آن‌ها به این ترتیب یک بازاریابی بسیار موفق خواهند داشت.

کشورهایی مانند هند، افغانستان و اسپانیا از دیگر مدعیان حوزه فروش محصولات زعفرانی هستند. این کشورها همواره به‌دنبال تصاحب موقعیت ایران در بازارهای جهانی می‌باشند.

عملکرد موفق تولیدکنندگان، کشاورزان و تاجران داخلی مانع از تصاحب جایگاه ایران شده است. تاجران ایرانی درحقیقت نماینده ایران در بازارهای بین المللی در حوزه صادرات چای سیاه زعفران هستند. آن‌ها مرغوب‌ترین تولیدات را در سطح جهانی عرضه می‌کنند.

افزایش فروش چای زعفرانی در فصول سرد سال

میزان فروش هریک از فرآورده‌های زعفرانی در فصول مختلف سال متفاوت است. انواع نوشیدنی‌های زعفرانی در فصول سرد مانند پاییز و زمستان  پرمصرف‌تر هستند.

صادرات چای سیاه زعفرانی نیز افزایش پیدا می‌کند. خریدوفروش این محصول ارزشمند در بازارهای داخلی نیز از رونق بیشتری برخوردار می‌شود. مصرف انواع نوشیدنی‌های داغ در روزهای سرد در پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی موثر است.

ترکیبات مفید موجود در این محصول در حفظ سلامتی انسان تاثیر مستقیم می‌گذارد. چای سیاه زعفرانی سرشار از آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد. آن‌ها از مهم‌ترین ترکیباتی هستند که عملکرد سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند.

کارکرد دقیق دستگاه ایمنی در طی فصول سرد بیشتر از قبل حائز اهمیت است. انواع نوشیدنی‌های داغ در روزهای سرد بیشتر از روزهای عادی مصرف می‌شوند. یک لیوان چای زعفرانی خوش عطر و طعم خستگی‌ یک روز کاری را رفع می‌کند.

این فرآورده در تمام دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است. مردم در محل کار هم از این نوشیدنی طبیعی استفاده می‌کنند. صادرات چای سیاه زعفران با هدف فروش به کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها هم انجام می‌شود. ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور هم همواره به‌دنبال نوشیدن چای سیاه زعفرانی‌ طبیعی هستند.

انواع بسته‌بندی‌های تجاری نوشیدنی‌های زعفرانی

صادرات چای سیاه زعفران در بسته‌بندی‌های تجاری مختلف انجام می‌شود. این محصول امروزه در بازار‌های خارجی به دو صورت تی بگ و فله‌ای عرضه می‌شود. هر یک از بسته‌بندی‌های چای سیاه زعفرانی مشتریان مخصوص ‌به ‌خود را دارد.

این دو محصول از نظر کیفیت کاملاً یکسان هستند. خواص و ویژگی‌های آن‌ها نیز مشابه می‌باشند. تفاوت موجود بین این دو نوع بسته‌بندی، نحوه استفاده از آن‌ها است.

چای تی بگ زعفرانی در مدت زمانی کوتاه‌تری آماده مصرف می‌شود. مشتریان اصلی این نوع از چای زعفرانی، افراد پرمشغله هستند. آن‌ها وقت کافی برای دم‌کردن چای زعفرانی را ندارند.

این محصول در خانه، محل کار و حتی طبیعت به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته‌بندی‌های صادراتی چای تی بگ بسیار باکیفیت هستند. تمام تولیدکنندگان داخلی استانداردهای جهانی را برای بسته‌بندی این محصول رعایت می‌کنند.

مواد اولیه و ترکیبات به‌کاررفته در تولید تی بگ کاملاً مرغوب می‌باشند. بسته‌بندی این نوع از چای زعفرانی در کیفیت و طعم آن تغییر ایجاد نمی‌کند. این موضوع در رابطه با چای زعفران فله‌ای نیز صادق است.

چای سیاه زعفرانی فله‌ای در حجم‌های مختلفی عرضه می‌شود. این محصول درون پوشش‌های باکیفیتی قرار می‌گیرد. بسته‌بندی‌های در نظر گرفته‌شده برای این فرآورده خواص آن را برای طولانی مدت حفظ می‌کند.

مزایای خرید محصولات زعفرانی از سایت فرانیز

مجموعه فرانیز از سال‌های گذشته تاکنون همواره در امر خرید‌و‌فروش زعفران و فرآورده‌های زعفرانی فعالیت داشته است. کیفیت تمام محصولات عرضه‌شده در این مجموعه مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو می‌باشد.

هیچ یک از تولیدات تقلبی و نامعتبر در این سایت عرضه نمی‌شوند. این فروشگاه اینترنتی مشتریان زیادی از داخل و خارج از کشور دارد. این بازرگانی معتبر در حوزه صادرات چای سیاه زعفران نیز فعال است.

تاجران خارجی هم به‌خوبی از مشتری‌مداری این مجموعه آگاه هستند. آن‌ها با آرامش خاطر سفارشات خود را ثبت می‌کنند. کلیه محصولات صادراتی در یک شرایط کاملاً ایمن به کشورهای خارجی ارسال می‌شوند.

کیفیت کلیه محصولات به این ترتیب در طول مسیر حفظ خواهد شد. این فروشگاه اینترنتی یک طراحی ساده و در دسترس دارد. تمام کاربران و خریداران به‌راحتی به بخش‌های مختلف سایت مراجعه می‌کنند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سایت اینترنتی مقالات آموزشی می‌باشد. تنوع مقالات درج‌شده در این فروشگاه آنلاین بسیار زیاد است. کاربران با مطالعه این مقالات به اطلاعات جدید درمورد چای سیاه زعفرانی و سایر فرآورده‌ها دست پیدا می‌کنند.

کاربران همچنین قادر به دریافت مشاوره رایگان تلفنی خواهند بود. خریداران پس از وارد نمودن اطلاعات خود در سایت، منتظر تماس کارشناسان بخش فروش می‌شوند.

کارشناسان نیز تماس تلفنی را در اسرع وقت برقرار می‌کنند. این مشاوره تلفنی در اختیار مشتریان خارجی و در طی مراحل صادرات چای سیاه زعفران نیز قرار می‌گیرد.

سوال داری،من اینجام !