قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

با توجه به کیفیت فرآورده های زعفرانی ایران، تقاضا برای عرضه آن ها از سوی کشورهای همسایه بالا می باشد. قیمت پودر زعفران سالار که یکی از محصولات صادراتی بوده، در این کشور ها چند برابر نرخ داخلی است.

قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

تفاوت قیمت پودر زعفران سالار در داخل و خارج

قیمت پودر زعفران سالار در بازار های داخلی و خارجی بسیار متفاوت می باشد. یکی از دلایل این موضوع، عدم کشت زعفران در کشور های مقصد بوده که برای آشپزی به وجود زعفران نیاز دارند.

بدون شک وقتی محصولی در یک کشور به میزان کم تولید شده و بیشتر نیاز بازار از طریق واردات تأمین گردد، قیمت آن بالا تر بوده و از فروش خوبی نیز برخوردار می گردد.

تجار نیز با در نظر گرفتن چنین عواملی، اقدام به صادرات زعفران و یا فرآورده های آن می کنند. در واقع کشور هایی مانند افغانستان که به دلیل نزدیکی با خراسان و دارا بودن شرایط اقلیمی، با واردات پیاز زعفران ایرانی اقدام به کشت زعفران کرده اند را نباید به عنوان مقصد انتخاب نمود .

قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

صادر کنندگان می توانند با خرید محصولات زعفرانی به قیمت مناسب در ایران و فروش آن در بازار های همسایه با قیمت چند برابری، سود چشمگیری را از این معامله کسب نمایند.

صادرات پودر زعفران سالار به عراق

عراق یکی از همسایگان مرزی ایران بوده که در طی سال های اخیر مبادلات بسیاری در زمینه های مختلف بین آن ها صورت گرفته است. این کشور یکی از مقصد های پودر زعفران سالار بوده که این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی شده دریافت می کند.

بیشتر غذا هایی که در عراق پخت می شود پر ادویه می باشد. از جمله ادویه هایی که آشپزان این کشور از آن استفاده زیادی می کنند زعفران بوده که برای خوش طعم کردن غذا و یا پخت نان های زعفرانی از آن استفاده می نمایند.

قیمت پودر زعفران سالار در کشورهای همسایه

مشاهده قیمت پودر زعفران سالار به صورت آنلاین

برای آگاهی از قیمت پودر زعفران سالار، لزومی به مراجعه به فروشگاه و مشاهده قیمت آن نیست بلکه می توان با استفاده از سایت های فروش این محصول، از قیمت روز آن مطلع شد.

اطلاع رسانی و فروش این محصول به روش آنلاین، باعث سیر صعودی فروش آن شده است. در این روش خرید می توان قیمت یک کالا را در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه نمود و یک خرید به صرفه را انجام داد. فروش عمده زعفران و تمامی فرآورده های زعفرانی از طریق سایت فرانیز صورت می گیرد.

سوال داری،من اینجام !