پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

با وجود تقاضا از تمامی شهرهای ایران برای پخش زعفران بهرامن، این محصول به صورت آنلاین و حضوری در اختیار تمامی متقاضیان قرار می گیرد. فروش حجم عمده از آن نیز از طریق فرانیز میسر است.

پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

پخش زعفران بهرامن در شهر های مرکزی

شهر های مرکزی یکی از مقصد های داخلی زعفران بهرامن می باشند که پخش این محصول در تمام نقاط آن به طور گسترده صورت می گیرد. همچنین کسانی که امکان خرید حضوری ندارند با سفارش از سایت های فروش می توانند به آن دست یابند.

در خیلی از غذا های محلی این مناطق از زعفران بهره گرفته می شود لذا ساکنین آن ترجیح می دهند که بهترین نوع از این محصول را انتخاب کنند تا از کیفیت بی نظیر ادویه سلامتی بهره مند شوند.

پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

تست سلامت زعفران بهرامن قبل از بسته بندی

پخش زعفران بهرامن در صورتی انجام می گیرد که قبل از بسته بندی از سلامت محصول اطمینان حاصل شود. برای این منظور در این کارخانه آزمایشگاهی دایر شده که محصول را از نظر عدم وجود آلودگی میکروبی و درصد رطوبت بررسی می کند.

از آنجا که بیشتر مراحل تولید زعفران با دست انجام می گیرد لذا کلاله ها در معرض آلودگی میکروبی قرار دارند. همچنین خشک نشدن صحیح رشته ها موجب کپک زدن و خرابی زعفران خواهد شد. پس اگر زعفران را در فصل برداشت خریداری می نمایید از خشک بودن آن مطمئن شوید.

برای خشک نمودن کلاله ها چندین روش صنعتی و سنتی وجود دارد که یکی از روش های صنعتی که بسیار کارآمد بوده استفاده از ماکروویو می باشد که در طی سال های اخیر، درصد استفاده از آن افزایش یافته است.

پخش زعفران بهرامن در تمامی شهرهای ایران

بر طبق تحقیقات انجام گرفته مشخص شده است که استفاده از ماکروویو در فرآیند خشک کردن کلاله ها، به دلیل کاهش زمان مؤثر از چند روز به چند دقیقه و امکان کنترل شرایط، باعث حفظ بیشتر ویژگی های کیفی زعفران خواهد شد. همچنین با قرار گرفتن رشته ها در معرض حرارت، آلودگی میکروبی آن ها نیز از بین خواهد رفت.

پخش زعفران بهرامن از طریق شرکت های پخش

یکی از راه های پخش زعفران بهرامن در سراسر کشور، ارسال از طریق شرکت های پخش می باشد. این شرکت ها با خرید زعفران در حجم عمده از کارخانه، آن را در نقاط مختلف کشور توزیع می کنند.

شرکت های پخش می توانند حجم مورد نظر از زعفران بهرامن را به صورت آنلاین به قیمت درب کارخانه از سایت فرانیز خریداری نمایند و از تخفیفات ویژه این سایت بهره مند شوند.

سوال داری،من اینجام !