قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

قیمت زعفران درجه یک قائنات، به عنوان یکی از گزینه های مهم در زمینه خرید و صادرات حساب می شود که از طریق سایت فرانیز، قابل دستیابی است.

قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

زعفران اصیل ایرانی

زعفران این ادویه با خاصیت فراوان در ایران به انواع مختلف تولید شده و در بازارهای جهان به فروش می ‌رسد. اگرچه در بسیاری از موارد از زعفران به‌ عنوان یک ادویه به ‌منظور ایجاد عطر و طعم فوق ‌العاده در غذاهای مختلف استفاده می‌ شود.

اما زعفران دارای تاریخچه ‌ای طولانی در داروهای گیاهی نیز هست. ازاین ‌رو برخی از شرکت ‌های تولیدکننده مواد غذایی به فکر ساخت محصولاتی از زعفران افتادند که علاوه ‌بر مرغوبیت دارای قیمتی مناسب باشد.

اطلاع دقیق از قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن حجم عمده

مصرف زعفران می تواند به کاهش علائم سندرم پیش‌ از قاعدگی کمک کند. براساس یک مطالعه در سال ۲۰۰۸ از مجله بریتانیا مجله زنان و زایمان پس‌ از مصرف روزانه‌ ی مکمل زعفران در طی دو دوره قاعدگی، شرکت ‌کنندگان در مطالعه به‌ طور مؤثری کمتر از علائم پی ‌ام اس نسبت ‌به افراد دیگر رنج می ‌بردند.

زعفران یک گیاه منحصر به ‌فرد و عالیست که آشپزان و قنادان به وسیله آن می ‌توانند انواع غذاها و دسرهای خوشمزه ‌ای را تولید نمایند که طرفداران بسیار دارد. زعفران علاوه‌ بر این ‌که سبب خوش‌ رنگ تر شدن غذا و خوش ‌طعم تر گردیدن آن می‌ شود، برای سلامتی تا حد زیادی مفید است.

قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

خرید اینترنتی زعفران سرگل

فرایند تولید و برداشت زعفران کاملا توسط دست انسان و به روش سنتی صورت می گیرد و به همین دلیل هزینه تهیه آن بسیار زیاد است. بی دلیل نیست که زعفران را طلای سرخ می نامند. چرا که به اندازه طلا گران قیمت و ارزشمند است.

استان خراسان رضوی بزرگ ترین تولید کننده زعفران در کشور می باشد. زمان کشت زعفران از مرداد تا شهریور ماه و زمان برداشت آن در آبان ماه است. خراسان منطقه ای با آب و هوای خشک و نیمه خشک است که مکانی مناسب برای رشد و رویش گل های زعفران محسوب می شود.

زعفران طلای سرخ منطقه خراسان است و هم چنین بزرگ ترین گنج این منطقه برای حرکت به سمت پیشرفت و رونق اقتصادی به شمار می رود.

خرید اینترنتی زعفران، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود به علاوه بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید اقدام به خرید زعفران نمایید. برای اطلاع دقیق از قیمت زعفران و نحوه ارسال زعفران به خارج از کشور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

قیمت زعفران قائنات

زعفران سرگل قائنات یکی از بهترین و باکیفیت ترین زعفران های کشت شده در ایران است. در ایران از این محصول به خوبی استقبال شده است. قیمت زعفران سرگل قائنات همیشه ثابت نیست و در بازه های زمانی مختلف، دچار تغییراتی می شود. میزان تقاضا برای خرید، باعث تغییر در قیمت زعفران سرگل می شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت زعفران:

  • کیفیت
  • درجه یک بودن
  • برند تولید کننده
  • شرکت تولیدکننده
  • نحوه خرید
  • نوع پاکت
  • شیوه خرید
قیمت زعفران سرگل درجه یک قائنات

قیمت زعفران سرگل قائنات، به عنوان یکی از گزینه های مهم در زمینه خرید و صادرات این محصول حساب می شود که از طریق سایت فرانیز، قابل دستیابی است.

مشتریان می توانند قبل از سفارش و خرید محصول، با مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشند تا اطلاعاتی در مورد قیمت زعفران سرگل و مشخصات دیگر محصول، به دست آورند و سپس اقدام به خرید کنند.

قیمت زعفران سرگل

قیمت زعفران سرگل بستگی به درجه کیفیت، حجم، وزن و نوع پاکت آن دارد. زعفران سرگل از عطر، طعم و رنگ دهی بالایی برخوردار است. از زعفران در رستوران ها، هتل ها، شیرینی پزی ها و غیره استفاده فراوانی می شود.

زعفران سرگل از جدا شدن قسمت های خامه سفیدی رنگ از کلاله های زعفران دسته و پوشال به دست می آید، در واقع زعفران دارای انواع مختلفی از جمله زعفران نگین، سرگل، پوشال و دسته می باشد، که زعفران نگین و پوشال تقریبا در یک سطح هستند.

قیمت زعفران سرگل در سایت های اینترنتی به دلیل حذف بسیاری از واسطه ها نسب به سایر فروشگاه ها مناسب تر است، کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند از طریق سایت ما اقدام نمایند و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

زعفران باید در جای خشک، خنک و بدون رطوبت نگهداری شود. چرا که اگر زعفران در معرض هوا قرار بگیرد از کیفیت آن کاسته می شود. بهترین راه برای نگهداری از این گیاه ارزشمند در ظروف پاکتی می باشد. در ظروف پاکتی راه ورود و خروج هیچ گونه هوایی به داخل آن وجود ندارد.

خواص و صادرات زعفران سرگل

زعفران سرگل به دلیل عطر و طعم خواصی که دارد می توان در انواع مهمانی ها و مجالس مختلف از آن استفاده کرد، همچنین این گیاه ارزشمند خاصیت درمانی فراوانی از جمله کاهش استرس، کم خوابی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سکته مغزی و قلبی، جلوگیری از آلزایمر و غیره را دارد.

 زعفران سرگل به دلیل محبوبیت زیاد در بین خریدارن بیشترین فروش و صادرات را به خود اختصاص داده است.  کشور های زیادی از جمله اسپانیا، چین، هند، فرانسه، عربستان و غیره از مشتریان زعفران صادراتی ایران محسوب می شوند.

صادر کنندگان باید به کشور هدف نگاه کنند و ببینند مردم آنجا بیشتر خواهان چه نوع زعفرانی هستند. برخی مردم به دنبال کیفیت بالا و برخی قیمت را بر کیفیت ترجیح می دهند. برخی دیگر دوس دارند روزانه به بازار بروند و خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل پاکت های ۱ گرمی را بیشتر می پسندند.

زعفران سرگل؛ زعفرانی پرطرفدار

 مراحل فرآوری زعفران بسیار هزینه بر است. چرا که گل زعفران به همراه پیاز آن از دل خاک و گاهی هم گِل و علف، چیده می شود.

وقتی به نوع زعفران سرگل می رسد، دیگر خبری از زردی و سفیدی و ناخالصی های آن نیست. از همین روست که قیمت زعفران درجه یک نسبت به سایر انواع رایج آن گران تر و در عین حال پرطرفدارتر است.

زعفران سرگل در تبریز

تبریز از کلان شهرهای ایران محسوب می شود و به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، قطب مهم تجاری، اقتصادی و بازرگانی در ایران محسوب می شود. بنابراین؛ تجارت زعفران در این منطقه رونق بسیاری دارد.

چراکه به دلیل همسایگی با کشورهایی همچون آذربایجان، صادرات زعفران آسان تر می شود. از آنجایی که معمولا برای صادرات بهترین نوع زعفران در اختیار افراد قرار می‌ گیرد، زعفران سرگل گزینه مناسب و محبوبی به حساب می‌آید.

حقیقت این است که امروزه با خریدهای اینترنتی، قیمت زعفران سرگل در سراسر ایران تفاوت چندانی ندارد. چه در تبریز، دورترین نقطه دسترسی به زعفران باشید و چه در مشهد. اگر خریدهای سنتی انجام شود، ممکن است بُعد مسافت بر قیمت زعفران تأثیر بگذارد.

نرخ زعفران سرگل

اغراق نیست اگر بگوییم زعفران آنقدر خواص دارد که هزینه ای که بابت زعفران برای مصرف غذا یا دمنوش، پرداخت می کنیم، پیش از آن که نام هزینه را بر آن بگذاریم، بهتر است بگوییم سرمایه گذاری برای سلامت جسم.

این سرمایه گذاری یا در نوع تجاری آن، قیمت زعفران سرگل، که با توجه به کیفیت و فصول متغیر است. با این توضیح می توان گفت ممکن است ارائه عدد دقیقی از قیمت زعفران درجه یک نادرست باشد.

اگر به طور تقریبی در نظر بگیریم قیمت زعفران سرگل در تبریز یک مثقالی ۱۵۰ هزار تومان است و اگر قصد خرید زعفران به صورت کیلویی دارید، قیمت زعفران درجه یک حدود ۲۹ میلیون خواهد بود.

شرکت فرانیز این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که حتی در تبریز، با حذف واسطه ها، به مناسب ترین قیمت و به با کیفیت ترین محصول زعفرانی دست پیدا کنید. تجربه چندین ساله ما در این زمینه رضایت شما و مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.

سوال داری،من اینجام !