سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

نوشیدنی ها از ملزومات مورد نیاز بدن هستند که علاوه بر تأمین آب مورد نیاز بدن، چه بهتر که فواید بیشتری را به همراه داشته باشند. دمنوش زعفران سحرخیز یک نوشیدنی فوق العاده است که خرید آن از طریق این سایت میسر است.

دمنوش زعفران سحرخیز یک نوشیدنی نشاط آور و معطر می باشد که دارای نشان سه ستاره عطر و طعم در دنیا است. این محصول در کارخانه بزرگ سحرخیز تحت نظر بهترین کارشناسان مواد غذایی تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود.

دمنوش زعفران سحرخیز دارای خواص بی شماری من جمله؛ پاکسازی کلیه و مثانه، تسهیل گردش خون، ضد سرفه و درمان سرما خوردگی، کمک به هضم بهتر غذا و بهبود اشتها می باشد.

دلیل نام گذاری طلای سرخ بر زعفران

سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

زعفران گیاهی بسیار ارزشمند است که به دلیل قیمت بالای آن نسبت به وزن کم بر آن نام طلای سرخ را نهاده اند. یکی از دلایل گران بودن این محصول سختی برداشت کردن آن و مقدار کم محصول نهایی نسبت به سطح زیر کشت می باشد به گونه ای که از حدود ۲۰۰ هزار گیاه زعفران تقریبا ۵ کیلوگرم گل زعفران برداشت می شود که بعد از خشک شدن به یک کیلوگرم می رسد.

مشخصات بسته بندی دمنوش زعفران سحرخیز

سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

هر بسته دمنوش زعفران سحرخیز حاوی ۱۲ عدد پاکت بهداشتی می باشد. محتویات دمنوش داخل یک کیسه توری از جنس پلیمر فود گرید می باشد که در مجاورت با آب جوش هیچ گونه ضرری برای بدن ندارد. این تی بگ ها را به شکل هرمی طراحی کرده اند که اگر در داخل فنجان قرار گیرند تمام محتویات داخل کیسه در مجاورت آب باشد.

دمنوش زعفران سحرخیز را از ترکیب؛ زعفران اصل، گل محمدی و هل تولید می کنند که هر کدام از ان ها دارای خواص منحصر به فردی هستند، اما خصوصیت مشترک همه آن ها ایجاد حس نشاط و شادابی می باشد.

این محصول دارای نشان ilTQi از مؤسسه عطر و طعم بلژیک می باشد. طبعا تمام این مشخصات نشان دهنده کیفیت بالای این دمنوش زعفران سحرخیز است. سالانه مقادیر بالایی از این محصول به کشور های همسایه و اروپایی صادر می شود.

سایت خرید دمنوش زعفران سحرخیز

دمنوش ها در تمام نقاط دنیا طرفداران بسیاری دارند. در طب سنتی مصرف این نوشیدنی را به جای داروی شیمیایی در درمان بسیاری از امراض توصیه می کنند. نوشیدن روزانه یک فنجان از دمنوش زعفرانی می تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست و مو کمک شایانی کند.

سوال داری،من اینجام !