صادرکننده زعفران هاتی کارا در بازار جهانی

صادرکننده زعفران هاتی کارا در بازار جهانی

صادرکننده زعفران هاتی کارا، که یکی از محصولات (شرکت زعفران هاتی کارا) در شهر گلستان می باشد، محصولات این شرکت، دارای مرغوبیت بالایی است و در کیفیت های مختلف عرضه می شود. زعفران هایی که در کشورمان تولید می شود، بخاطر داشتن کیفیت بالا، در بازار های جهانی شهره خاصی دارد. زعفران یکی از چندین محصولی است که توسط شرکت هاتی کارا، تولید و عرضه می شود. شما می توانید یک بار سفارش خود را بصورت خرید عمده، کلی و جزئی ثبت نمایید، تا برای همیشه از بهترین محصولات شرکت تولیدی ما بهره ببرید.

صادرکننده زعفران هاتی کارا در بازار جهانی

خرید زعفران هاتی کارا

خرید زعفران هاتی کارا

سرگل های زعفران، مرغوب ترین نوع زعفران را دارند. این محصولات هر چه تازه تر باشند، خاصیت بیشتری نیز خواهند داشت. زعفران ها بصورت گرمی در بسته بندی های مختلف، فروخته می شود. قیمت زعفران، بستگی به نوع زعفران، درصد خلوص، و عوامل دیگری بستگی دارد. این محصول علاوه بر طعم بی نظیری که به غذا می دهد، و یکی از مهمترین چاشنی ها می باشد، خواص دارویی زعفران نیز از مزیت های آن می باشد که عامل مهم در فروش زعفران است، و از خواصی مثل: 

  • درمان افسردگی
  • آرام بخش
  • تقویت حافظه
  • خون ساز
  • تقویت بینایی

موارد ذکر شده، تنها بخش کوچکی از خواص این گیاه معجزه آور می باشد. و از خواص دارویی دیگر می توان به، دارا بودن ویتامین B و C، حاوی مواد مغذی، غلبه بر بیماری های قلبی و سرطان، کاهنده فشار خون، کاهنده درد دندان، درمان آسم، درمان نفخ شکم، ضد تشنج و همچنین در هضم غذا کمک بسیاری خواهد کرد، بر همین اساس، اغلب مردم خرید زعفران را در سبد غذایی خود قرار می دهند.

شرکت تولید زعفران هاتی کارا

شرکت تولید زعفران هاتی کارا

طلای سرخ، یکی از لقب های زعفران بوده و کاشت زعفران یکی از مشاغل پر سود در بین کشاورزان می باشد، بیشترین سهم شهرهای تولید و عرضه زعفران، گلستان و مشهد است. البته در مناطقی که آب و هوای مناسبی و حاصل خیزی جهت کشت این محصول دارند، افرادی با راه اندازی گلخانه ها یا مزارع کشت زعفران، اقدام به تولید انواع مختلف زعفران کرده اند. زعفران، فقط در مناطقی که آب و هوای سردی دارند، قابل کاشت و برداشت می باشد. خریداران زعفران، محصولات را، از کشاورزان خریداری کرده و با جداسازی و اصلاح آن ها، در بسته بندی های مثقالی، گرمی، در فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های  سطح شهر، به فروش می رسانند.

عمده فروشان زعفران با کیفیت عالی

عمده فروشان زعفران با کیفیت عالیفروش زعفران بصورت عمده، با کیفیت های مختلفی عرضه می شود، برخی عمده فروشان این محصولات با حذف واسطه، اقدام به فروش محصولات خود نموده اند، برخی از این افراد کشاورزان هستند، برخی دیگر، زعفران های خریداری شده از کشاورزان را پس از جدا سازی و خشک کردن، بین فروشگاه ها و یا شرکت های فروش مختلف پخش می کنند. برای خرید زعفران ها باید نهایت دقت را داشته باشید، و از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید، زیرا که محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، شما برای خرید عمده این محصولات، باید از فروشگاه زعفران معتبر و قابل اعتماد خریداری نمایید. ما مفتخریم که با داشتن بزرگ ترین نمایندگی زعفران هاتی کارا در ایران، بتوانیم محصولی با کیفیت، با حذف واسطه و خرید بصورت مستقیم از کشاورز، البته با قیمت مناسب و رقابتی، به مشتریان خود ارائه دهیم.

لیست قیمت زعفران هاتی کارا در بازار داخلی

لیست قیمت زعفران هاتی کارا در بازار داخلی

قیمت تمام شده هر گرم زعفران، وابسته به کیفیت محصولات است، که در فروشگاه های مختلف، با قیمت های متنوع عرضه می کنند. قیمت زعفران های سرگل، بیستر از رشته های کامل زعفران می باشد. زیرا که بالاترین کیفیت را سرگل های زعفران دارند. سر گل ها نیز قیمت های متفاوتی دارند، و آن هایی که رنگ دهی بیشتری دارند، دارای قیمت بالاتری هستند و از درجه یک ترین تا کیفیت های پایینتر، موجود می باشد. البته مواردی مثل بسته بندی هم تاثیر کمی در قیمت این نوع محصولات خواهند داشت. رشته ها یا ساقه های زعفران هم دارای خواصی هستند، و دور ریخته نمی شوند. و قیمت آن ها، همانند زعفران های سرگل، بسته به رنگ دهی آن می باشد.  از زمانی که زعفران برداشت می شود، تا حدود 2 سال خواص محصول حفظ می شود، و پس از آن کم کم خاصیت خود را از دست خواهد داد‌. محصولاتی که تازگی ندارند، از عطر و بوی بیشتری برخودار می باشند.

صادرات زعفران هاتی کارا به کشور های اروپایی

صادرات زعفران هاتی کارا به کشور های اروپاییتولید و صادرات زعفران، به کشور های اروپایی بیشتر از سایر کشورها انجام می شود. این محصول، اشتغال زایی و تولید را رونق بخشیده و افراد زیادی مشغول به کار تولید و توزیع زعفران ها هستند. صادر کنندگان زعفران، بیشتر در شهرهایی هستند که تولید زعفران در آنها رونق دارد، و شهرهایی مثل: گلستان، مشهد، کرمان، و فارس بیشترین سهم از صادرات این محصول ناب را به خود اختصاص داده اند. شما نیز اگر از تولید کنندگان این محصول هستید، می توانید با همراه داشتن مجوز بهداشت، و مدارک مورد نیاز دیگر، اقدام به صادرات این محصول به کشورهای اروپایی یا کشورهای همسایه نمایید. زعفران هاتی کارا، بخاطر داشتن کیفیت و محبوبیت بالا، طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور دارد. صادرات گستره این شرکت به کشورهایی که درخواست زعفران می کنند صورت می پذیرد، برای تهیه محصولات هاتی کارا، بصورت کلی و جزیی می توانید با ما در تماس باشید.

نمایندگی زعفران در اصفهان

نمایندگی زعفران در اصفهانزعفران های ایرانی با رنگ و بویی که دارند، کاملا قابل تشخیص با محصولات بی کیفیت و غیر اصیل هستند. اگر می خواهید انواع رنگ زعفران را تجربه کنید، باید گل های تازه خشک شده این گیاه را بجوشانید، یا پس از کوبیدن سرگل زعفران ها، آن را درون آب ریخته و حرارت دهید، البته روش های جدیدی نیز برای این کار کشف شده و آن هم استفاده از یخ می باشد. شما باید زعفران های کوبیده شده را در لیوانی شیشه ای ریخته، و سپس تکه های یخ را درون لیوان بریزید، پس از آن که یخ ها به خودی خود ذوب شدند، رنگ کامل زعفران با آب مخلوط شده و حالا می توانید از این محصول ناب در غذاهای خود استفاده نمایید. برای تهیه زعفران با مقدار بالا، باید از نمایندگی های معتبر در سطح شهر، و یا  فروشنده های مورد اعتماد زعفران، تهیه کنید. فروشنده های این محصولات، هر چه تنوع بیشتری در نوع کالای خود داشته باشند، از فروش بالایی نیز برخوردار خواهند بود. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان سایت، قیمت روز زعفران را به دست بیاورید و سپس اقدام به خرید عمده این محصول نمایید.

سوال داری،من اینجام !