قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی

قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی

صادرات پودر ساقه زعفران

جهت دریافت لیست قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی می توانید با نمایندگان فروش آن ارتباط برقرار کنید. این محصول برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

گیاه زعفران به عنوان یک داروی طبیعی می تواند برای آرام سازی درد مورد استفاده قرار بگیرد و کمک به هضم غذا هم از دیگر فوایدی خواهد بود که برای مصرف زعفران می توان بیان نمود. ساقه زعفران یکی از بخش های اصلی زعفران است که در واقع همان قسمت سفید ریشه آن می باشد.

در این قسمت از این گیاه نیز ریز مغذی های فراوانی وجود دارد و می توان گفت که ترکیب کلاله قرمز و ریشه سفید آن می تواند یک ادویه فوق العاده باشد که برای سلامت بدن بسیار موثر است.

ساقه زعفران چیست؟

ساقه ی زعفران قسمت انتهایی و زرد رنگ زعفران است که خیلی از مردم به علت ارزان بودن این قسمت از گیاه زعفران آن را دور می اندازند. در صورتی که می توان با صرف وقت بیشتر ریشه زعفران را کاملا از گل آن جدا نمود و این دو قسمت را با هم خشک کرد. حال خورد نمودن و تهیه پودر ریشه قرمز و پودر ساقه زعفران آن می تواند یک ادویه بسیار قوی بسازد.

طعم دهی این دو قسمت با هم بسیار بهتر از حالت معمولی و خام کلاله قرمز می باشد. البته از رنگ دهی آن کاسته می شود. همچنین برخی به علت اینکه پودر ساقه زعفران بیشتر خواص کلاله قرمز آن را داراست، برای مصارف شخصی تنها از این قسمت استفاده می کنند.

خواص پودر ساقه زعفران چیست؟

همانگونه که گفته شد بخشی از مواد و ترکیبات موجود در کلاله قرمز زعفران، در ریشه سفید رنگ آن نیز موجود است. ولی از ویژگی هایی چون رنگ دهی به غذا و عطر خاص کلاله قرمز مبرا می باشد.

خواص پودر ساقه زعفران:

  • ترکیب این دو قسمت و ساخت این ادویه کامل بسیار شادی آور بوده و خاصیت ضد افسردگی ایجاد می کند.
  •  این محصول با کمک به افزایش تعداد گلبول های سفید خون، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • پودر ساقه زعفران باعث کاهش اختلالات معده می گردد و در درمان مشکلات روده ها نیز بسیار موثر می باشد.
  • ضد سرطان می باشد و مصرف آن به طور روزانه سبب می شود که در تقسیم سلولی و یا تجمع سلول ها مشکلی رخ ندهد.
  • سبب می شود که کلیه و مثانه عملکرد بهتری از خود نشان بدهند.
  • با استفاده از این ادویه در طبخ غذا ها، می توان کبد را نیز تقویت نمود.
  • پودر ساقه زعفران می تواند در حافظه موثر باشد و همچون کلاله قرمز آن برای پیشگیری از بروز آلزایمر مفید واقع شود.

خرید پودر ساقه زعفران

کاربرد های پودر ساقه زعفران

از این ادویه می توان برای خوش طعم کردن خورشت ها استفاده نمود. اگر به رنگ سرخ تر آن نیز تمایل دارید می توانید در کنار پودر ساقه زعفران از کلاله قرمز آن نیز بهره ببرید و خورشتی بسیار خوشمزه تهیه نمایید.

در طبخ و پخت خوراک ها نیز می توان از ترکیب ریشه کامل زعفران بهره برد و خوراکی را به عمل آورد که ذائقه و اشتهای همه اعضای خانواده را بر انگیزد. ضمن اینکه می توان به عنوان چاشنی غذا ها از آن استفاده کرد، به شما پیشنهاد می شود که دم کرده آن را تهیه کنید و دمنوش زعفرانی درست کنید. گرد زعفران برای رفع خستگی و کسب انرژی به هنگام صبح و عصر بسیار کاربرد دارد.

پودر ساقه زعفران

پودر ساقه زعفران یکی از محصولات پر کاربرد در غذا های ایرانی است و خواص بسیار زیادی دارد. قسمت زرد رنگ و یا دیگر قسمت های گل زعفران، سرتونین و یا دوپامین را در بدن متوازن می کند. پودر ریشه زعفران در تقویت حافظه موثر بوده و همچنین برای پیشگیری از بروز آلزایمر مفید واقع شده است. 

خواص پودر ریشه زعفران:

  • عملکرد بهتر کلیه و مثانه
  • ضد سرطان و کمک به افزایش تعداد گلبول های سفید خون
  • تقویت کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش اختلالات معده
  • کمک به درمان مشکلات روده

ساقه زعفران یکی از بخش های اصلی زعفران بوده که در واقع همان قسمت سفید ریشه است. در این قسمت از گیاه ریز مغذی های بسیاری وجود دارد که برای سلامت بدن بسیار موثر می باشند.

کاربرد ساقه زعفران

بخشی از مواد و ترکیبات موجود در کلاله قرمز در ساقه زعفران موجود است. اما این قسمت از زعفران از ویژگی های چون رنگی دهی به غذا و عطر خاص کلاله قرمز مبرا می باشد. از این ادویه می توان برای خوش طعم کردن غذا ها استفاده نمود تا اشتهای اعضای خانواده را برانگیزد.

از ساقه زعفران می توانید برای مصارف مختلفی استفاده کنید و بهترین غذا ها رو تدارک ببینید. این محصول را باید در محیطی به دور از نور و رطوبت نگهداری کرد تا کیفیت آن حفظ شود.

خرید گرد زعفران ارزان

اگر قصد تجارت و خرید این محصول را با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. در این مرکز تمامی فرآورده های زعفران موجود بوده تا مشتریان بتوانند با بررسی تمامی جوانب خرید کنند.

این فرآورده صادراتی بوده و از سوی مرز ها متقاضیان زیادی دارد و به کشور های مختلفی صادر می شود. این کالا با داشتن طرفداران بسیاری از سراسر دنیا یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری محسوب می گردد.

شاید این محصول از قدرت رنگ‌دهی برخوردار نباشد ولی به دلیل خواص بسیار که دارد افراد زیادی خواستار آن هستند. مشتریان می توانند با انتخاب این فرآورده یک خرید هوشمندانه را انجام دهند. آن ها می توانند این کالا را در حجم های دلخواه با برند مناسب خریداری کنند.

فروش زعفران برای فروشگاه ها

فروشگاه ها یکی از متقاضیان اصلی پودر ساقه زعفران می باشند. آن ها با داشتن این محصول در قفسه های خود سبب جذب مشتریان بیشتر می شوند. این مراکز می توانند حجم مورد نظر از این محصول را از نمایندگی های آن با قیمت مناسب تهیه کنند.

زمانی که کلاله را از دسته جدا می کنیم قسمت ریشه یا سفید زعفران باقی می ماند. این قسمت به دلیل عدم کروسین هیچ رنگی ندارد اما همان عطر کلاله را دارد. از این محصول برای عطر بخشیدن به غذا استفاده شده و همچنین در تولید دارو از آن استفاده می شود.

این کالا با قیمت پایین تری نسبت به انواع زعفران در فروشگاه ها عرضه می شود. در مراحل تولید لوازم آرایش- بهداشتی مانند ساخت کرم های دست از سفیدی زعفران استفاده می شود.

بهترین راه استفاده از سفیدی زعفران پودر کردن آن است به این صورت عطر آن را بهتر می توان استشمام کرد. در بعضی از دسته بندی ها آن را به عنوان زعفران یاد می کنند چرا که همان خواص زعفران را دارد.

فروش پودر ساقه زعفران

بسته بندی پودر سفیدی زعفران

یکی از مهم ترین فاکتور ها به هنگام خرید محصول پاکت آن می باشد. پاکت از اهمیت زیادی برخوردار بوده زیرا می تواند ترکیبات یک ماده مغذی را در خود نگه داری کند. اگر ظرف نگهداری پودر ساقه زعفران مناسب نباشد می تواند باعث فاسد شدن ترکیبات فرآورده شود.

اگر یک تولید کننده تولید باکیفیت داشته باشد ولی در پاکت کوتاهی کند تمامی زحمات آن از بین می رود. چنین مشکلاتی باعث شده کیفیت محصول از بین برود و فروش آن کالا به شدت افت کند.

متقاضیان زیادی در تمامی نقاط دنیا هستند که به مصرف این ادویه علاقه مند هستند. اگر پاکت یک محصول شیک و زیبا باشد قطعا با استقبال بهتری مواجه می شود. تاجران می توانند از چنین کالا هایی برای صادرات به کشور های دیگر بهره ببرند. مشتریان خارجی معمولا پاکت های کوچکی از پودر ریشه زعفران را می پسندند.  

صادرات زعفران و فرآورده های زعفرانی

به جرات می توان گفت یکی از گران ترین محصولات گیاهی قابل کشت موجود در دنیا، همین زعفران است. پودر ساقه زعفران یکی از فرآورده های زعفرانی بوده که صادرات آن سود آوری خوبی دارد.

اگر قصد صادرات فرآورده های زعفرانی را دارید می توانید از طریق این سایت ثبت سفارش کنید. کیفیت و قیمت یک کالای صادراتی باید مناسب باشد تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

تاجران می توانند این محصول را به وارد کننده دیگر کشور ها معرفی کنند و در صورت رضایت وارد معامله شوند. صادرات پودر ساقه زعفران در سال های اخیر با سود آوری بسیار خوبی مواجه بوده است. تجار با عرضه این فرآورده در بازار بدون شک موفق خواهند شد.

پودر ریشه زعفران را بیشتر بشناسیم

گیاه زعفران از قسمت های مختلفی تشکیل شده که یکی از آن ها ساقه اش می باشد. این ساقه در قسمت پایانی شیپور سرخ رنگ وجود داشته و رنگی متمایل به زرد دارد. معمولا در زمان پاکسازی این قسمت جدا می گردد.

 تولید کنندگان با خواص این قسمت آشنایی دارند و آن را فرآوری و سپس به بازار عرضه می نمایند. این محصول با توجه به پایین بودن درجه ویژگی و خواصش نسبت به زعفران، دارای قیمت پایین تری می باشد.

این قسمت از زعفران عطر فوق العاده ای دارد و برای طبخ انواع غذا های ایرانی استفاده می شود. معمولا رنگ‌دهی زعفران در قسمت سرگل آن بوده و عطر و بوی زعفران مربوط به ریشه آن است.

سوال داری،من اینجام !