بهترین قیمت پودر زعفران اصل و طبیعی

بهترین قیمت پودر زعفران اصل و طبیعی

قیمت پودر زعفران

تاجران و مشتریان عزیز برای خرید پودر زعفران اصیل و درجه یک ایرانی به همراه قیمت مناسب و کیفیتی بی نظیر با مشاوران فروش فرانیز تماس بگیرند. همچنین می توانند از بهترین قیمت پودر زعفران اصل و طبیعی از برند های معروف مطلع شوند. سپس در صورت تمایل خرید خود را انجام دهند.

قیمت پودر زعفران

بهترین قیمت پودر زعفران برای خرید

امروزه فرآورده های زعفرانی جزء محصولات پرفروش و محبوب در بین عموم محسوب می شوند. عطر و طعم بی نظیر و نیز خواص فراوان شان در محبوبیت آن ها بی تاثیر نبوده و نخواهد بود.

پودر زعفران نیز یک فرآورده زعفرانی می باشد که دارای عطر و طعم همسان با زعفران و قیمت بسیار مناسب تر می باشد که توسط برند ها و شرکت های زیادی در حال تولید و عرضه است.

پود زعفران را می توان به راحتی در پخت انواع غذاهای ایرانی، شیرینی ها و حتی در تهیه شربت و دمنوش های مختلف به کار برد.

بنابراین افرادی که خواهان استفاده از این کالا هستند می توانند در اسرع وقت برای اطلاع از به صرفه ترین قیمت پودر زعفران از یک برند معتبر با مشاوران مجموعه فراتیز تماس بگیرند‌.

قیمت پودر زعفران

صادرات به همراه به صرفه ترین قیمت پودر زعفران

پودر زعفران به دلیل ویژگی های خود مورد توجه خریداران و تاجران فراوانی قرار گرفته است. طی چند سال اخیر پودر زعفران در حجم های بسیار زیاد توسط تجار ایرانی به کشور های گوناگون صادر می شود.

در نهایت تاجران و یا صادر کنندگانی که خواهان نهایت بهره مندی از سود صادرات پودر زعفران هستند می توانند برای اطلاع از بهترین قیمت پودر زعفران از برندی معتبر به مجموعه فرانیز رجوع کنند.

قیمت پودر زعفران

قیمت پودر زعفران با توجه به کیفیت زعفران

 پودر زعفران از آسیاب کردن گیاه زعفران حاصل می‌شود. پودر زعفران به صورت آماده در پاکت ها با حجم‌های مختلف قرار می‌گیرد. زعفران طبیعی ایرانی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در ظاهر و خواص است. قیمت پودر زعفران با توجه به حجم و نوع بسته‌بندی و کیفیت آن تعیین می‌شود.

زعفران اصل و ارگانیک دارای هیچ‌گونه مواد افزودنی یا سایر مواد مضر نیست. امروزه کسب‌وکارهای مختلف انواع فرآورده‌های زعفرانی را به مقدار زیاد خریداری می‌کنند.

 استفاده از اندکی زعفران می‌تواند طعم و رنگ غذاهایی که با این گیاه تهیه می‌شود را تغییر دهد. از زعفران در تهیه بسیاری از خوراکی‌ها مانند شربت‌ها، ژله‌ها، خورش‌ها، آب‌نبات‌ها، شیرینی‌ها و غیره استفاده می‌شود. بنابراین بیشتر کسب‌وکارهایی که با درست کردن خوراکی‌ها سر و کار دارند نیاز وافری به این گیاه دارند.

همچنین زعفران در دیگر صنایع مانند دارو و مواد بهداشتی نیز کاربردهای زیادی دارد. از زعفران برای تهیه انواع کرم‌ها، شامپوها، صابون‌ها و دیگر مواد مفید بر روی پوست استفاده می‌شود.

از پودر زعفران می‌توان در ترکیب با رنگ موهای گیاهی بهره گرفت. چنان چه زعفران را در حجم‌های بالا و به صورت عمده بخرید قیمت آن برای شما کاهش می‌یابد. مشتریان می‌توانند خرید خود را به صورت اینترنتی یا حضوری انجام دهد.

این که زعفرانی که تهیه می‌کنید اصل باشد بسیار مهم است. فروش رنگ‌های زعفرانی به جای زعفران دارای مضرات فراوانی هستند. بنابراین مصرف این مواد غیرمفید و مضر پیشنهاد نمی‌شود.

 خرید فرآورده‌های زعفرانی از برندهای معتبر

 لازم است بدانید محصولات مختلفی که در ایران تولید می‌شوند مشتریان خارجی فراوانی نیز دارند. تعداد فرآورده‌های زعفرانی بسیار بالا است. مشتریان محصولات موردنیاز خود را از برندهای معروف تهیه می کنند. امکان دارد برخی از برندهای ناشناخته محصولات غیر اصل به خریداران بفروشند.

 قیمت پودر زعفران در برندهای معروف مشخص است. لازم است بدانید که این برندهای مانند سحرخیز، مصطفوی، قائنات در برخی از روزها به فرآورده‌های زعفرانی خود تخفیف می‌دهند. بسته‌بندی‌های زعفرانی که امروزه برای بسته‌بندی کردن انواع محصولات زعفرانی استفاده می‌شوند بسیار بهداشتی هستند.

 بنابراین می‌توانند محتویات محصولات زعفرانی را تا مدت‌زمان زیادی نگه‌داری کنند. بدون این که خواص زعفران از بین برود. امروزه بسیاری از خوراکی‌های زعفرانی به صورت آماده در فروشگاه‌ها موجود هستند. بنابراین مشتریان می‌توانند به راحتی این محصولات خوراکی را تهیه کنند.

برای مثال ژله های زعفرانی یا شربت های زعفرانی در چند سال اخیر به صورت آماده تهیه می شوند. همچنین دم‌نوش‌های زعفرانی از دیگر محصولات پرمشتری هستند.

روش‌های تشخیص زعفران اصل از غیر اصل

 برای این که زعفران طبیعی و ارگانیک بخرید باید به تفاوت زعفران اصل و تقلبی واقف باشید.  یکی از روش‌های تشخیص زعفران اصیل از تقلبی این است که مقداری جوش شیرین را به آب بیفزایید. سپس اندکی زعفران را به این محلول اضافه کنید. 

 از دیگر راه‌های شناخت زعفران اصل از غیر اصل مقدار رنگ­دهی محصول خریداری­شده است. اگر بر این باور هستید که زعفران اصل با سرعت رنگ پس می‌دهد در اشتباه هستید. باید بدانید که زعفران طبیعی دیر رنگ می‌دهد. اما رنگ­دهی بالایی دارد. قیمت پودر زعفران ارگانیک در حجم‌های پایین مناسب است.

 از دیگر روش‌هایی که می‌توانید پی به اصل بودن زعفران ببرید این است که مزه آن را بچشید. در صورتی که زعفران طبیعی باشد طعم اندکی تلخ می‌دهد. این امر سبب بیشتر شدن حجم بسته‌بندی خواهد شد.

سرشاخه‌های رشته گیاه زعفران به صورت شیپوری است. این مورد نیز در تشخیص زعفران اصل از غیر اصل کاربرد دارد. از دیگر مواردی که در تشخیص زعفران طبیعی از غیرطبیعی به کار می‌رود همان رنگ زعفران است که بایستی به رنگ تیره باشد. چنان­چه رنگ زعفران قرمز تیره نباشد امکان تقلب در محصول بالا است. 

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شناخت زعفران اصل از غیر اصل این است که چند عدد از کلاله‌های زعفران را درون یک لیوان آب بیندازید. چنان چه رنگ کلاله عوض شد و به سفیدی گرایید باید بدانید که زعفران تقلبی است. زیرا اگر زعفران اصل و طبیعی باشد رنگ کلاله نباید تغییر چندانی کند.

زعفران دسته یا رشته کامل

نوعی از زعفران در ایران وجود دارد که با اسم زعفران دسته یا دختر پیچ یا رشته کامل معروف است. زعفران دسته را مادر زعفران‌ها می‌نامند. در حقیقت این نوع زعفران را در دسته پرخاصیت‌ترین و بهترین نوع این گیاه به لحاظ ظاهر می‌دانند. در زعفران دختر پیچ، رنگ‌های قرمز، زرد و سفید در کنار هم خودنمایی می‌کنند.

زعفران رشته کامل به همان صورت رشته‌ای چیده و از گلبرگ‌ها جدا  و سپس بسته‌بندی می‌شود. بنابراین تغییر زیادی بر روی محصول صورت نمی‌گیرد. بنابراین سایر انواع زعفران مانند ریشه زعفران و زعفران سرگل نیز در این نوع زعفران وجود دارند.

زعفران دسته به عنوان یک داروی گیاهی مفید برای درمان بسیاری از بیماری‌های روانی مانند اضطراب و افسردگی به کار می‌رود. همچنین این زعفران برای بسیاری از بیماری‌های داخلی مانند بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش مفید است. 

 یکی دیگر از مزیت‌های خرید زعفران دختر پیچ این است که امکان تقلب در این نوع زعفران بسیار پایین است. به دلیل اینکه همه بخش‌های زعفران مانند زرد، قرمز و سفید در این مدل از گیاه با هم قرار دارند و قابل مشاهده هستند بنابراین برای افراد سودجو کمتر امکان تقلب وجود دارد. بنابراین مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده زعفران دسته یا دختر پیچ را تهیه نمایند.

اما در زعفران نگین که نوع دیگری از زعفران است به دلیل این که فقط بخش کلاله و قرمز زعفران با هم تهیه می‌شوند امکان سودجویی و تقلب بیشتری وجود دارد. قیمت پودر زعفران با توجه به نوع زعفرانی که این محصول از آن به دست می‌آید متفاوت است.

سوال داری،من اینجام !