قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

برای اطلاع از قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف آن می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید و بهترین نوع زعفران را خریداری کنید.

قیمت زعفران پاکتی

قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

قیمت زعفران پاکتی در بازار های داخلی مقرون به صرفه است و طرفداران بسیاری نیز دارد و افراد می توانند از طریق تجارت آن سود خوبی به دست بیاورند. پاکت زعفران در ظرف مناسب و استاندارد به مشتریان این امکان را داده است که بتوانند زعفران را برای مدت زمان طولانی تری با حفظ کیفیت اولیه آن، نگهداری نمایند.

تنوع در رنگ و طرح جدید و زیبا بودن و استحکام و مرغوب بودن ظروف پاکتی از ویژگی های زعفران پاکتی می باشد. همچنین پاکت به حفظ کیفیت زعفران، جلوگیری از پخش عطر و بوی زعفران، محافظت از زعفران در برابر نور و رطوبت و جلوگیری از خرد و شکسته شدن رشته های زعفران کمک می کند.

قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

قیمت زعفران پاکتی در سایت ما بسیار مناسب می باشد چرا که با خرید از مراکز فروش ما با حذف واسطه ها بهای کمتری بابت خرید زعفران پاکتی خواهید پرداخت و همچنین بهترین نوع زعفران را که از کیفیت بالایی برخوردار باشد خریداری می کنید.  در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول می توان آن را مرجوع و هزینه ی پرداختی را دریافت نمایید.

مزایای خرید زعفران پاکتی

قیمت زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

در پاکت های زعفران استاندارد های لازم رعایت و از ظرفی استفاده شود که عاری از هر گونه منفذی برای عبور هوا باشند. و در کل مزایای خرید زعفران پاکتی شامل موارد ذیل می باشد:

  •  زعفران پاکتی دارای استاندارد های بالاتری می باشد.
  •  دسترسی به زعفران مرغوب و پاکتی از طریق مراکز معتبر عرضه کننده در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.
  •  جابجایی و حمل نقل زعفران پاکتی راحت تر است.
  •  پاکت اصولی زعفران باعث می شود تمامی خواص زعفران حفظ شود.
  •  از نظر سود دهی فروش عمده زعفران پاکتی برای فروشندگان زعفران به صرفه تر است.
  •  زعفران پاکتی از نظر بهداشتی در رتبه بالاتری قرار دارد.
  •  تمام مشخصات و ویژگی های محصول ازجمله قیمت زعفران پاکتی بر روی پاکت درج شده است.
  • در پاکت اصولی زعفران این محصول ارزشمند طی چندین مرحله بسته بندی شده و برای عرضه در بازار داخلی و خارجی آماده می شود.

تفاوت قیمت زعفران پاکتی نسبت به فله

قیمت زعفران پاکتی به دلیل صرف هزینه برای خرید ظروف مخصوص، نسبت به نوع فله ای بالا تر می باشد. متقاضیان زعفران فله ای معمولا تجار و اماکن پر مصرف می باشند.

با وجود آلاینده ها در فضای آزاد، امکان آلودگی میکروبی محصولات فله ای خیلی بالا می باشد. اما اجناس پاکتی داری علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت هستند که می توان با اطمینان از اصالت کالا خرید خود را انجام داد.

یکی از طالبان زعفران فله ای در حجم عمده علی الخصوص در فصل برداشت، کارخانه های پاکتی می باشند. این کارخانه ها محصول را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از کشاورز خریداری نموده و آن را با برند خود در پاکت های جزئی به فروش می رسانند.

صادرات زعفران پاکتی

زعفران در ایران به دو شکل فله ای و پاکتی به کشور های مختلف صادر می شود. نوع پاکتی معمولا در وزن های پائین تر از ۳۰ گرم بوده تا مصرف کنندگان خانگی بتوانند از آن استفاده کنند.

متأسفانه با وجود ضعف صنعت ظروف در ایران، بیشترین حجم از زعفران صادراتی در قالب فله ای بوده که با برند کشور مقصد وارد بازار جهانی می شود. خوشبختانه در طی سال های اخیر تعدادی از شرکت های داخلی ایده های جالبی را برای پاکت به کار برده اند.

استفاده از ظروف زیبا و شیک باعث جذب بیشتر مشتری از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود. از ظروف مناسب برای صادرات می توان به کریستال و خاتم اشاره نمود که در اندازه های مختلف موجود می باشند.

قیمت زعفران پاکتی در فرانیز

مناسب ترین قیمت انواع زعفران پاکتی را می توان در سایت فرانیز مشاهده کرد. در این سایت طلای سرخ در جرم ها و پاکت های مختلف موجود بوده تا امکان انتخاب برای متقاضی آسان گردد.

فروش زعفران در فرانیز به صورت عمده بوده لذا سرمایه گذاران، تجار، شرکت های پخش، فروشگاه ها و غیره می توانند برای خرید زعفران ارزشمند از طریق راه های ارتباطی با ما ارتباط برقرار نمایند.

خرید زعفران ایرانی با بهترین قیمت

شاید جالب باشد که بدانید قیمت زعفران به صورت روزانه تعیین می شود. زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیاست، و قیمت ثابتی ندارد. زعفران محصولی گران بها و صادراتی است و عوامل زیادی روی قیمت آن تاثیر گذارند.

از طرفی زعفران محصولی است که سالانه یکبار تولید می شود. بنابراین میزان عرضه و تقاضای این محصول در بازار بسیار روی قیمت آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال در فصل برداشت زعفران یعنی آبان ماه، با عرضه زیاد زعفران به بازار معمولا قیمت زعفران افت می کند.

با ورود به سال جدید و کاهش عرضه زعفران به بازار و از طرفی نزدیک شدن به محصول جدید و کهنه و پارسالی بودن زعفران موجود در بازار، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

قیمت انواع زعفران فله با قیمت زعفران به گرم تفاوت دارد. برای خرید زعفران در وزن های مختلف می توان از فروشنده زعفران، تولیدی ها و شرکت های تولیدکننده زعفران، محصول مورد نظر خود را خریداری کرد.

قیمت زعفران به گرم در ایران

مراکز فروش زعفران زیاد هستند و انواع زعفران را با نام های مختلف به بازار عرضه می‌ کنند. در بین نام های متفاوتی که برای زعفران وجود دارد، انتخاب بهترین زعفران و اعتماد به یک مرکز فروش معتبر، کار آسانی نیست.

برخی از تاجران سعی می کنند که محصولات زعفرانی را با شیوه های گوناگون صادر کنند. برای این امر بایستی با یکسری وارد کننده خارجی ارتباط بگیرند، و محصولاتی را که در اختیار دارند معرفی کنند.

برای جلب نظر آن ها بایستی محصول با کیفیت و مرغوبی در دست داشته باشند. قیمت زعفران به گرم در بازارهای داخلی، قیمت ثابتی نمی باشد. به دلیل ثابت نبودن قیمت ارز در بازار، تحولات و نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای هر مقدار زعفران در بازارهای داخلی در نظر گرفت.

قیمت عصاره زعفران زرشاد طبیعی

هم چنین قیمت انواع زعفران به گرم، به محل فروش آن، مرغوبیت و نوع پاکت آن، بستگی دارد. ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده زعفران دنیا، محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند. زعفران ماده غذایی بسیار مفید و باارزش است که خاصیت های بسیار زیادی دارد.

از خواص زعفران برای اعصاب، می توان به درمان افسردگی اشاره کرد و آن را به عنوان داروی ضدافسردگی درنظر گرفت. هم چنین زعفران یک گیاه نشاط بخش، تقویت کننده قلب، تقویت کننده معده و اشتهااور محسوب می شود.

تاجران و شرکت های پخش بهتر است که از قیمت زعفران به گرم مطلع شوند و سپس در صورت تمایل آن در حجم های عمده سفارش دهند. به این ترتیب می توانند آن را به کشورهای دیگر صادر کنند.

سایت فرانیز به فروش عمده زعفران هم می ‌پردازد و تاجران می ‌توانند از طریق آن حجم مورد نیازشان را از این محصول خریداری کنند. در فرانیز افراد می ‌توانند درخواست هر نوعی از زعفران را داشته باشند.

سوال داری،من اینجام !