فروشنده پودر زعفران ناب خراسان

فروشنده پودر زعفران ناب خراسان

فروشنده پودر زعفران

پودر زعفران ناب خراسان را می توان با کیفیت بی نظیر به صورت آنلاین از فروشنده معتبر خریداری نمود. پودر زعفران یک محصول صادراتی است. به همین دلیل تجار با خیالی راحت از اصالت کالا آن را در حجم عمده از فروشنده پودر زعفران از طریق این سایت سفارش می دهند.

عرضه پودر زعفران ناب خراسان

از آنجا که پودر زعفران ناب خراسان از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار بوده لذا تقاضا برای عرضه آن بسیار است. این محصول بی نظیر در سراسر کشور به خریداران عرضه می شود تا همه متقاضیان بتوانند از خواص آن بهره مند شوند.

با کیفیت ترین زعفران جهان در خراسان جنوبی و رضوی، نزدیک مرز افغانستان کشور می شود. با توجه به شرایط کشت زعفران و مقاومت بالای پیاز آن در اقلیم های سخت و متفاوت، می توان آن را در بیشتر نقاط ایران کشت نمود. کیفیت زعفران بدون شک متفاوت خواهد بود.

به دلیل کشت بالای زعفران در خراسان، کارخانه ها و شرکت های تولیدی متعددی در آن بنا شده است. طلای سرخ پس از تحویل به کارخانه به اشکال متفاوتی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. یکی از آن ها پودر زعفران می باشد.

تجارت جهانی زعفران

سهم ایران در درآمد تجارت جهانی زعفران، بیش از ۴۴ درصد است. با وجود کشت ۹۰ درصدی زعفران در کشور، انتظار می رود که این آمار بیشتر باشد. یکی از دلایلی که باعث کمرنگ شدن نقش ایران در تجارت جهانی شده عدم پاکت های مناسب محصول صادراتی است.

در طی سال های اخیر، خوشبختانه برخی برند ها اقدام به تولید ظروف پاکتی زیبا کرده اند. بدون شک صادرات با این اشکال می تواند ارزآوری خوبی را به دنبال داشته باشد. تولید پودر زعفران با کیفیت می تواند در کنار زعفران، در بازار های جهانی نمود بیشتری پیدا کرده و مورد توجه خریداران قرار گیرد.

فروش پودر زعفران ناب خراسان

بسیاری از رستوران ها و قنادی ها برای مصرف سالانه خود به حجم مشخصی از پودر زعفران ناب خراسان احتیاج دارند. چرا که خرید جزئی برای این اماکن پرمصرف، مقرون به صرفه نمی باشد.

امروزه با وجود فروش اینترنتی دیگر نیازی به راه اندازی شعبه های مختلف نیست. چرا که در هر نقطه از کشور می توان با استفاده از گوشی هوشمند حجم دلخواه از محصول مورد نظر را سفارش داد. سایت فرانیز مفتخر به ارائه زعفران و فرآورده های زعفرانی به خریداران حجم عمده بوده و به تمام نقاط کشور ارسال دارد.

سوال داری،من اینجام !