شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

سال های اخیر شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها با محدودیت های خاصی همراه بود. امروزه با تغییر این شرایط، بیشترین تولیدات محصول به کشورهای جهان صادر می شود.

شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

یکی از تجارت های پر سود در زمینه عرضه ادویه ها، می توان فروش عمده پودر زعفران را نام برد. این محصول با توجه به حفظ طعم، بو و رنگ دهی خاص خود رضایت مصرف کننده ها را جلب کرده است. با قیمت مناسب این پودر فشرده شده نسبت به خود اصل ادویه، شاخص داد و ستد خوبی را دارد.

فروش عمده پودر زعفران صادراتی چگونه است؟

شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

زعفران در دنیای امروز از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. فروش آن به کشور های خارجی مخصوصا مناطقی همچون کانادا که رابطه سیاسی و اقتصادی بسیار خوبی با آمریکا و دیگر کشور ها دارد سبب رونق بیشتری در این صادرات شده است.

بیشتر کشور ها به دنبال کاشت این محصول ناب هستند. اما تنها زمین های حاصلخیز داخلی  قابلیت کاشت و پرورش بهترین نوع گیاه را به خود اختصاص داده اند. به همین خاطر کشور ما رتبه اول در صادرات این گل سرخ را کسب  کرده است. خرید و فروش محصول، نوعی اشتغال زایی با کسب درآمد بالا برای این مردمان را فراهم می نماید.

شرکت های زیادی در ایران به تهیه و فروش طلای سرخ مشغول هستند. بعضی از مجموعه ها با تغییر در کاربری خود، به تولید پودر زعفرانی با قیمت مناسب پرداخته اند‌. انواع بسته بندی ها بنابر تنوع در قالب آن ها متفاوت می باشند و خریداران، متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب می کنند.

از دلایل جذب خریداران داخلی و خارجی به سمت فروش عمده پودر زعفران، خدمات جانبی ای بوده که در کنار عرضه این محصول به مشتریان هدیه می شود. با توجه به هزینه های بالا جهت خرید های بزرگ، احتمال اینکه همه مشتری ها توان پرداخت یکجا را نداشته باشند، وجود دارد.

به همین دلیل قرار دادن شرطی همچون پرداخت به صورت قسطی در طی چند مرحله سبب بهبود در کسب و کار می شود.

گواهی استاندارد فراورده های زعفرانی

شرایط فروش عمده پودر زعفران به خارجی ها

با توجه به ازدیاد مراکز فروش عمده پودر زعفران و وجود انواع تقلبی این محصول در بازار، باید ای اینکه محصول دارای گواهی استاندارد ملی است، اطمینان حاصل نمود. این نوع خدمات دهی هنگام فروش رضایت مشتریان را بالا می برد.

البته قابل ذکر است که علامت استاندارد داشتن، افزایش شاخص فروش عمده پودر زعفران را به راحتی نشان می دهد.

این روز ها خرید و فروش همه نوع محصولات متفاوت شده است. بسیاری از بازار ها به صورت اینترنتی فعالیت دارند. شرکت های عرضه محصولات زعفرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با وجود سایت های معتبر در سطح کشور، دسترسی مردم به این پودر فشرده راحت تر می باشد.

سوال داری،من اینجام !