خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده برای صادرات و یا پخش داخلی با بهترین شرایط روز از طریق سایت فرانیز امکان پذیر است. در این سایت می توان انواع زعفران را در قیمت های مختلف مشاهده و خریداری نمود.

خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده برای تجارت

خرید زعفران عمده برای تجارت باید با دقت خاصی صورت گیرد تا باعث جلب رضایت کشور های وارد کننده گشته و معامله های بیشتری را سبب شود. برای این منظور باید بهترین نمونه را از بهترین مرکز خریداری نمود.

یکی از مهم ترین بخش های تجارت یک کشور بخش صادرات آن است که یکی از منابع درآمد زا برای رونق اقتصادی ملل مختلف محسوب می گردد. تلاش در جهت گسترش صادرات یکی از اهداف اقتصادی مهم بوده که لازمه آن آشنایی با اصول این امر می باشد.

بیشترین درصد زعفران عمده ایران به کشور های امارات، اسپانیا، ترکمنستان، ایتالیا و فرانسه صادر می گردد. بر اساس آمار موجود در طی سال های اخیر در بین این ۵ کشور، امارات بیشترین واردات زعفران ایرانی را داشته است.

زعفران صادراتی معمولاً از نوع سرگل و نگین انتخاب می شود. این دو نمونه دارای کلاله هایی قرمز رنگ، صاف و جدا از هم هستند که صاحب بالا ترین میزان رنگدهی هستند.

خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده به صورت بسته بندی شده

خرید زعفران عمده به صورت فله ای و بسته بندی صورت می گیرد که متأسفانه درصد بالایی از آن به صورت فله ای به ۵ کشوری که در بالا اشاره شد صادر می گردد.

صادرات زعفران بسته بندی شده به دلیل فروش به قیمت بالاتر ارزآوری بیشتری را برای کشور به دنبال خواهد داشت. همچنین با این نوع فروش، می توان زعفران ایرانی را به جهانیان معرفی کرد.

بسته بندی زعفران برای صادرات معمولاً در وزن های پایین با بسته بندی شکیل صورت می گیرد. البته ناگفته نماند که نوع و شکل بسته بندی محصول صادراتی بستگی به درخواست متقاضی دارد، چون گروهی از خریداران به دنبال جنس با کیفیت و گروهی دیگر به دنبال کالای ارزان قیمت می باشند.

خرید زعفران عمده با شرایط روز

خرید زعفران عمده از خراسان

خراسان مرکز زعفران در جهان بوده که بیشترین میزان تولید طلای سرخ در این منطقه صورت می گیرد. زعفران برداشتی یا به صورت مستقیم توسط کشاورز به متقاضیان فروخته می شود و یا اینکه به کارخانه تحویل داده شده و در آنجا به صورت زعفران خشک و یا فرآورده به بازار عرضه می گردد.

یکی از راه های امن برای خرید زعفران عمده، سایت فرانیز می باشد که محصول را مطابق با نیاز شما در اختیارتان قرار می دهد.

سوال داری،من اینجام !