فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

با وجود فروشگاه معتبر عرضه کننده زعفران قاینات کیلویی درجه یک، می توان این محصول را به صورت عمده خریداری نمود. در واقع فروش در این حجم برای تجار و شرکت های پخش، خرید را آسان کرده است.

فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

عرصه زعفران قائنات کیلویی فله ای

زعفران قاینات کیلویی در اشکال فله ای و بسته بندی شده در اختیار متقاضی قرار می گیرد. بدون شک نوع فله ای دارای قیمتی مناسب تر بوده و برای کسانی که قصد خرده فروشی دارند گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

خرید زعفران فله ای باید از یک فروشگاه معتبر صورت پذیرد تا از اصالت آن اطمینان پیدا نمود. محصولات بسته بندی شده دارای مشخصات کامل از جمله؛ نام شرکت سازنده، آدرس کارخانه، تاریخ تولید و شماره پروانه بهداشت هستند که باعث می شود مشتری با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهد.

فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

اما زعفران فله ای معمولا هیچ گونه مشخصاتی نداشته و امکان تقلب در آن زیاد می باشد، از این رو خرید آن باید از فروشگاه های امن صورت پذیرد تا محصول با کیفیت ایرانی را دریافت نمود.

عطاری ها که عرضه کنندگان ادویه های متنوع می باشند معمولا زعفران را به صورت فله ای و عمده خریداری می نمایند و آن را در اوزان پایین در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

تولید زعفران به روش گلخانه ای

کشت زعفران در مناطقی که اقلیم مناسب با گیاه زعفران را ندارند به صورت گلخانه ای صورت می گیرد. کشوری مانند چین که یکی از تولید کنندگان بزرگ در تمامی زمینه ها می باشد، طلای سرخ را به روش گلخانه ای تولید می کند.

 کشت زعفران در گلخانه به دو صورت انجام می گیرد که در ذیل به طور مختصر بیان می شود؛

  1. هیدرو پونیک: هیدرو به معنی آب بوده که نشان می دهد این روش متکی بر آب است و ریشه گل باید در محیطی مرطوب قرار گیرد. بازدهی این روش نسبت به روش دوم بالاتر می باشد.
  2. ایرو پونیک: در این روش ریشه گیاه متکی به هوا بوده و در واقع از خاک برای پرورش آن استفاده نمی شود. ریشه در هوا به صورت معلق قرار می گیرد و با اسپری آب و مواد معدنی، گیاه تغذیه می گردد. این روش تولید کمتری نسبت به روش اول دارد اما کیفیت محصول بالا تر است.
فروشگاه زعفران قاینات کیلویی درجه یک

فروش زعفران قاینات کیلویی در فرانیز

فرانیز یکی از عرضه کنندگان اصلی زعفران قاینات کیلویی بوده که آن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بی نظیر در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این مرکز فروش به تمام نقاط کشور ارسال داشته که خریدی به صرفه را برای خریدار رقم خواهد زد.

سوال داری،من اینجام !