سبد کالای زعفران قائنات پودری

سبد کالای زعفران قائنات پودری

سبد کالای زعفران قائنات پودری

تاجران فرآورده های طلای سرخ، معمولا در سبد کالای خود محصولات متنوعی اعم از زعفران قائنات پودری را قرار می دهند. می توان از این طریق داد و ستد های پر سود تری را در بازار ها صورت داد.

میزان استحکام بسته بندی های زعفران قائنات پودری

سبد کالای زعفران قائنات پودری

در زمان های گذشته، شاید داد و ستد کنندگان محلی چندان به مقوله بسته بندی و حفاظت از محصول در برابر عوامل فساد زا توجه ویژه ای نداشتند و کالا ها را بدون پوشش در دسترس خریدار ها قرار می دادند. همچنان که سفارش دهندگان نیز با این مسئله مشکلی نداشته و همان اجناس را تهیه می نمودند.

اما با گذشت زمان و افزایش علم و آگاهی مردم درباره آلودگی ها و میکروب هایی که می تواند از طریق فرآورده ها و محصولات علی الخصوص خوراکی به بدن راه یافته و باعث به وجود آمدن بیماری های فراوانی شود؛ زمینه ای شد تا توجهات خاصی به این بخش معطوف گردد.

سبد کالای زعفران قائنات پودری

بدین صورت تمایل و خواسته های خریدار ها نسبت به سفارش زعفران قائنات پودری در بسته بندی های متناسب و مستحکم با افزایش بالایی همراه شد. این گونه علاوه بر حفظ محتوا از عوامل فساد زای داخلی و خارجی، شکل زیبا، جذاب و منحصر به فردی نیز به کالا اعطا می گشت.

نکته ای که در این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد، میزان استحکام بسته بندی محصول خواهد بود. به دلیل حالت پودری و لطیفی که فرآورده دارد، به شدت در معرض خطر بوده و اگر بدنه اش در حد کافی مجکم نباشد، در صورت ضربه می تواند از بین رفته و محتوای داخلی نیز کاملا مخدوش گردد.

برای جلوگیری از این اتفاق در عین توجه به سلامت محصول، بسته بندی در نظر گرفته شده برای کالا از جنس پلاستیک فشرده با ضخامت مناسب است که در صورت ضربه آسیبی نبیند. ضمن اینکه درب آن به گونه ای طراحی شده که محکم بسته شده و از ورود هوا و رطوبت جلوگیری نماید.

جایگاه زعفران قائنات پودری بین بازرگان های ایرانی

سبد کالای زعفران قائنات پودری

مصرف این ادویه در بین مصرف کنندگان داخلی به شدت بالا می باشد. یکی از عوامل شدت تمایل به آن را می توان در سهولت استفاده و قیمت متناسبش جست و جو نمود.

این دلایل باعث شده است که تاجران بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت شده و همواره در سبد کالایی خود محصولی چون زعفران قائنات پودری را قرار دهند. همچنین که خریدار های بزرگ نیز همیشه تمایل بالای خود برای سفارش این فرآورده با ارزش و مرغوب را نشان داده اند.

سوال داری،من اینجام !