ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

به نظر شما برای ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع چه اقدامات اولیه ای لازم است تدارک دید؟ آیا از قوانین تجاری بین المللی حاکم بر کل جهان آگاهی دارید؟

آیا رنگ زعفران مایع مناسب صادرات می باشد؟

ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که سودای تجارت های بزرگ با کشور های خارجی را در سر می پرورانید و به دنبال فرصت های کاری بهتر هستید، باید بدانید که در این بخش، داشتن محصول مرغوب یکی از پر اهمیت ترین قسمت های فعالیتتان می باشد.

ممکن است این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که هر محصولی قابلیت تجاری سازی در صادرات را دارد؟ و می توان بر هر کالای دلخواهی سرمایه گذاری نمود؟ قطعا پاسخ این سوال بله نیست. همگی تولیدات قانونی داخلی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و در داخل به خوبی به فروش می رسند. اما این مسئله لزوما به این معنا نمی باشد که در دیگر کشور ها هم می تواند پر متقاضی باشد.

ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

چرا که در تجارت بین المللی باید از قوانین تجاری و صادراتی خاصی پیروی نمود و یک سری از تولیدات ما در داخل به ویژه از لحاظ ظاهری، دارای بند های مورد نظر در این قانون ها نمی باشند. به همین دلیل باید قبل از هر کاری، با آگاهی نسبت به این مسائل کالای مناسبی چون رنگ زعفران مایع را در برند های معتبر و بسته بندی متناسب صادراتی بیابید.

بنابراین بعد از در نظر گرفتن مقصد ارسال خود، قوانین و شرایط مدنظر تجار آن کشور را مورد بررسی قرار دهید و سپس طبق درخواست های آن ها، کار های لازم در جهت تدارک دیدن بسته بندی های متناسب را آغاز کنید. توجه نمایید که پک های شما باید مقاومت لازم را نیز داشته باشند. چرا که در طول جا به جایی و حمل و نقل فشار های خواسته و نا خواسته زیادی را باید بتوانند تحمل کنند.

موارد مصرف رنگ زعفران مایع در صنایع

ورود به عرصه صادرات رنگ زعفران مایع

یکی از سوال های اصلی در این مسیر این است که اصلا خریداران این محصول چه کسانی هستند؟ متقاضیان عمده ای چون صاحبان صنایع تولیدی نیز به خرید کالای فوق تمایل دارند؟ برای رسیدن به جواب ها لازم است در ابتدا شما سوالی را از خود بپرسید. آیا به عنوان یک تاجر آن قدر بر کار خود مسلط هستید که در صورت لزوم بتوانید بازار های جدیدی را برای خود بسازید؟

باید گفت که رنگ زعفران مایع در بسیاری از مشاغل مورد استفاده بهینه قرار می گیرد. خصوصا که همان میزان رنگدهی و عطر را در خود دارد اما به نسبت زعفران خام، قیمت تمام شده کمتری را می طلبد. در ادامه به برخی از این صنایع اشاره خواهد شد:

  • صنایع تولید محصولات لبنی
  • صنعت غذا (آماده، نیمه آماده)
  • صنایع دارویی و زیبایی
سوال داری،من اینجام !