نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

نمایندگی فروش فرانیز با ارائه انواع دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند در بین بهترین و معتبر فروشگاه های اینترنتی رقبای خود را داشته و مزیت خرید از آن دریافت تخفیفات ویژه در صورت سفارش حجم عمده می باشد.

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

دمنوش های گیاهی، راهی مناسب و مطمئن برای بازگرداندن سلامت عمومی و نشاط به افراد هستند. چراکه دارای ترکیبات متنوع گیاهان دارویی به صورت محلول اند که خود پایه ی ساخت انواع داروهای شیمیایی می باشند. بنابراین اکثر مردم به جای استفاده از داروهای شیمیایی و گاهاً مضر به استفاده از دمنوش های گیاهی تمایل دارند.

چرا دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند بخریم

این محصول زعفرانی، دمنوشی با کیفیت بالا و دارای جعبه ای با بسته بندی مقوایی بوده که حاوی 20 عدد تی بگ دمنوش زعفران شامل ترکیبات ارزشمند زعفران، هل و گل محمدی می باشد. این فرآورده زعفرانی به عنوان دارویی شفابخش و اکسیر جوانی شناخته می شود و یک نوشیدنی مقوی جهت بازگرداندن و تقویت تندرستی و شادابی است. دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند، هدیه ای گران بها به کسانی است که راز سلامتی را در طبیعت می جویند.

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

اگر شما نیز به دنبال دمنوش گیاهی با خواص دارویی هستید که خوش عطر و خوش طعم نیز باشد، محصولات تولیدی شرکت شاهسوند پیشنهاد ما به شماست. از آنجایی که در تولید این محصول هیچ گونه مواد افزاینده و اسانس های طعم دهنده به کار نرفته و کاملا طبیعی و فاقد مواد شیمیایی است. کلاله های گل زعفران مرغوب، دانه های خوشبوی هل و گلبرگ های گل محمدی در دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند، عطر و طعم منحصر به فردی ایجاد کرده اند که نوشیدن این نوشیدنی گرم پرخاصیت را لذت بخش تر نیز می کند.

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

معرفی شرکت شاهسوند

دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند، دارای تائیدیه ی وزارت صنعت،معدن و تجارت، سازمان بهداشت و دارو و مورد تائید موسسه جهانی حلال است. هولدينگ شاهسوند مجموعه اي شامل چندين شركت توليدي و بازرگاني فعال در زمينه مواد غذايی مي باشد. اين گروه با سابقه درخشان چندين ساله و نام تجاری شاهسوند در عرصه توليد و تجارت فعاليت می نمايد و طی همین فعالیت ها رقبایی در بازار کار خود پیدا کرده و همواره در حال توسعه می باشد.

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

محصولات غذايی شاهسوند دارای تنوعي بالغ بر 200 قلم كالا بوده و تمامی استاندارد های اجباری و تشويقی ملی، چندين گواهينامه بين المللي در زمينه كيفيت و بسته بندی و كسب چندين عنوان توليد كننده نمونه ملي، از واحدهاي استاني و اداره نظارت بر مواد غذايی، نشان صادر كننده نمونه از وزارت بازرگانی، دريافت تنديس های متعدد از سازمان حمايت از حقوق مصرف كننده و… بخشی از افتخارات اين مجموعه می باشد. برای توضیح فعالیت گسترده این شرکت می توان گفت که محصولات شاهسوند از طريق شركت شاهسوند پخش فراز در تمامی استانهای كشور با بيش از بيست و هفت شعبه توزيع می گردد.

خواص دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

وجود هل با اثرات صفرا آوری و تصفیه کنندگی خون که ضد ویروس، ضد باکتری و قارچ است، به همراه خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن هرگونه عوامل بیماری زا در بدن می شود. درنتیجه از بروز بیماری جلوگیری کرده و سبب بهبود علائم آن می شود. همینطور نوشیدن دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند که به سادگی جذب روده می شود سبب تسهیل گوارش شده و باکتری های مضر روده و معده را پاکسازی می کند. در نتیجه به بهبود نفخ، سوء هاضمه، تهوع و استفراغ نیز کمک شایانی خواهد کرد. اثرات ترکیبات این دمنوش بر تقویت قلب و معده اثبات شده بوده و در میان مشتریان محبوبیت دارد.

نمایندگی دمنوش گیاهی زعفرانی شاهسوند

این محصول به طور طبیعی فاقد کافئین بوده و برای مصرف در همه ساعات روز مناسب می باشد. به همین جهت نوشیدنی کاملا مناسب برای استفاده در دورهمی ها و مهمانی ها برای پذیرایی می باشد.

سوال داری،من اینجام !