مرکز تجاری قطره زعفران باریج

مرکز تجاری قطره زعفران باریج

مرکز تجاری قطره زعفران باریج

مرکز تجاری قطره زعفران باریج عرضه کننده این محصول در حجم دلخواه با تضمین مرغوبیت و اصالت کالا می باشد که متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سایت این مرکز خرید خود را انجام دهند.

مرکز تجاری قطره زعفران باریج

قطره زعفران باریج در واقع عصاره زعفران به صورت غلیظ می باشد که برای درمان بسیاری از امراض توصیه می گردد که از جمله آن ها می توان به درمان افسردگی و جلوگیری از بروز سرطان اشاره کرد.

زعفران جزء ادویه های پر مصرف است که به دلیل کارایی بالا علاوه بر صنعت غذا در پزشکی، تولید لوازم آرایشی بهداشتی، صنایع فرش و مجسمه سازی نیز استفاده می شود. سافرانال و کروسین دو ماده مؤثر موجود در زعفران می باشند که تأثیرات بسیاری بر روی سلامتی بدن دارند.

طریقه مصرف قطره زعفران باریج

مرکز تجاری قطره زعفران باریج

برای حصول نتیجه دلخواه بهتر است قطره زعفران باریج را روزانه به مدت سه مرتبه و هر بار ۶ تا ۱۰ قطره از محصول را در یک لیوان آب، قهوه، چایی و یا شربت ترکیب و نوش جان کنید. مصرف این محصول در زنان باردار توصیه نمی شود.

محصولات زعفرانی همواره مورد توجه عموم قرار گرفته اند چرا که همگی دارای خواص منحصر به فردی می باشند و تحت نظر متخصصین تغذیه مورد آزمایش و بررسی قرار داده شده اند.

قطره زعفران باریج را می توان از داروخانه ها و عطاری ها به صورت حضوری و از نمایندگی های فروش این محصول به صورت غیر حضوری خریداری نمود. هنگام خرید به شماره پروانه بهداشت و تاریخ تولید و انقضاء دقت فرمایید.

نقش صادرات قطره زعفران در بخش کشاورزی

طبق آمار موجود صادرات کالا های غیر نفتی در سال جاری رشد ۶۹ درصدی را نشان می دهد که بخش کشاورزی سهم بسزایی را در آن دارا می باشد. زعفران یکی از کالا هایی است که در این بخش همواره درصد بالایی از صادرات را به خود اختصاص داده است.

قطره زعفران باریج علاوه بر بازار داخلی توانسته در بسیاری از کشور ها خود را مطرح کند که دلیل این امر اثبات کیفیت آن است. اما برای افزایش صادرات و معرفی این محصول گرانبها لازم به تبلیغات گسترده در فضای مجازی می باشد. چرا که این فضا مکانی بسیار مناسب برای این منظور است.

فروش اینترنتی این محصول در حجم های مختلف باعث گردیده است که تمام مردم در سراسر نقاط کشور که مایل به استفاده از آن باشند بتوانند از خواص آن بهره متد شوند.

سوال داری،من اینجام !