قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

رنگ زعفرانی طبیعی و خوراکی به قیمت هر کیلو بین 380 هزار تومان تا 530 هزار تومان بسته به نوع آن توسط این سایت در بازار عرضه می گردد.

انواع رنگ زعفرانی در بازار

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

از جمله قابلیت های هر محصول برای عرضه در بازار این است که مردم از خرید آن هیچ گاه خسته نشوند بلکه همیشه از آن شرکت خرید خود را پیگیر باشند. رنگ زعفرانی نیز در بازار انواع مختلفی دارد که بدان اشاره می شود.

  • رنگ زعفرانی مایع
  • رنگ زعفرانی پودری

دو نوع اشاره شده در بالا توسط شرکت های مختلفی تولید شده و در بازار ایران پخش می گردد. خلاقیت و نو آوری در این حوزه سبب شد تا این شرکت ها به فکر تولید محصولات متنوعی متناسب با نیاز مشتریان خود باشند.

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

بهترین رنگ زعفرانی صادراتی

بارها پیش آمده که به هنگام خرید به دنبال بهترین و باکیفیت ترین رنگ زعفرانی باشید. اما آیا واقعا در این حوزه رنگ زعفرانی صادراتی هم وجود دارد؟ یکی از شرکت هایی که در این زمینه حضور فعالی در کشور و خارج ایران داشته، شرکت بزرگ سی سیب است که محصولات خود را به صورت پودری و مایع عرضه می کند.

به گفته خیلی از کارشناسان این شرکت مجوز از سازمان غذا و دارو داشته و به راحتی در امر صادرات محصولات خود اقدام کرده است. پس می توان محصولات شرکت سی سیب را صادراتی تلقی نمود.

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

رنگ زعفرانی پودری بهتره یا مایع

در زمان خرید زنگ زعفرانی این سوال پیش می آید که نوع پودری آن بهتر است یا نوع مایع آن. به همین خاطر احتمال دارد مشتریان دچار دوگانگی در امر خرید گردند. سایت های اینترنتی بسیاری در زمینه ارائه مشاوره در خصوص ترکیبات فرآورده های زعفرانی فعالیت دارند.

می توان برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عاملان فروش اینترنتی ارتباط گرفت.

در اینجا می خواهیم مزایای خرید هر کدام را مطرح کنیم. نوع پودری ماندگاری بیشتری داشته و برای نگهداری آن مشتریان دچار چالش کمتری هستند. اما در عوض در زمان استفاده بایستی وقت بیشتری را صرف کنند.

نوع مایع در مقایسه با نوع پودری نگهداری سخت تری داشته و بایستی حتما در جای خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شود. اما مزیتی که نسبت به نوع پودری دارد این است که همیشه آماده استفاده بوده و شما خیلی فوری می توانید در هر غذایی از آن استفاده نمایید.

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

خرید و فروش رنگ زعفرانی در ایران

کشور ایران منابع غنی از تمامی جهات را دارا می باشد. به همین دلیل امکان صادرات مواد غیر نفتی به خارج از کشور مورد تشویق و حمایت دولت قرار می گیرد. خرید و فروش رنگ زعفرانی توسط عرضه کنندگان اصلی آن سبب شده تا این کالا به راحتی در دسترس باشد.

اما چطور می توان از این راه کسب سود کرد؟

آیا واقعا راهی برای بازاریابی این تیپ از کالاها وجود دارد؟

زمانی که با نمایندگان فرآورده های زعفرانی در شهرهای مختلف ایران به مذاکره می نشینیم، بسیاری از آنان از احساسات خود به هنگام خرید صحبت به میان می آورند. این بدان معناست که رفتار فروشنده نقش بسزایی در امر بازاریابی و موفقیت در مسیر فروش خواهد داشت.

قیمت هر کیلو رنگ طبیعی و خوراکی زعفرانی

خیلی از فعالان در این حوزه به صورت خانگی امر فروش را پیگیر می شوند و مشتریانی را از سراسر شهر محل سکونت خود، جذب کرده اند. به صورت قطع شرکت های تولید کننده انواع رنگ های زعفرانی این امکان را به مشتریان خود داده اند تا ظرفیت خرید ماهانه از مجموعه را ظرف چند مرتبه متوالی به اثبات برسانند. به همین خاطر تاجران عصاره زعفران قدم اول در این حوزه را صبر معرفی کرده اند تا در دراز مدت سود دلخواه حاصل گردد.

سوال داری،من اینجام !