قیمت عمده افشره زعفران قاینات درجه یک

قیمت عمده افشره زعفران قاینات درجه یک

افشره زعفران قاینات

افشره زعفران قاینات درجه یک، در بازار بیشتر کشور های دور و نزدیک به ایران یافت می شود. قیمت عمده افشره زعفران درجه یک قاینات، به نسبت ارزان تر از قیمت خرد آن ها بوده و خریداران می توانند با مراجعه به سایت بازار زعفران، از رنج قیمت زعفران و مشتقات تهیه شده از آن مطلع شوند.
زعفران قاینات در ایران، بهترین زعفران بوده که به خاطر گرید کیفی بالا، بالطبع قیمت زیادی هم دارد.
کارخانه های تولید افشره زعفران قاینات، زعفران عمده را از تولید کنندگان خراسانی تهیه کرده و طی انجام عملیاتی بر روی آن ها، افشره زعفران را به صورت مایع یا پودری و با کیفیتی بالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهند. کسانیکه تمایل به خرید عمده افشره زعفران درجه یک محصول قاینات دارند، بی شک در پی این هم بوده تا به لیست قیمت این محصول دسترسی پیدا کنند.

افشره زعفران قاینات

تولید زعفران در قاینات

به دلیل اینکه قاینات پیشتاز در زمینه تولید زعفران درجه یک می باشد، آن را پایتخت زعفران کل جهان معرفی کرده اند. تولید زعفران در قاینات، در تناژ بالایی صورت می گیرد و همین سبب شده جدای از پاسخ دهی به نیاز بازار داخلی، صادرات آن به دیگر کشور های دور و نزدیک هم صورت پذیرد.
طبق آمار های به دست آمده، 35 کشور خریدار اصلی زعفران درجه یک قاینات هستند.
این مسئله، می تواند موفقیت بسیار بزرگی برای ایران محسوب شود.

افشره زعفران قاینات در بازار

کارخانه های تولیدی زیادی، وظیفه فرآوری و آماده سازی گل زعفران را بر عهده دارند.
این کارخانه ها، افشره زعفران قاینات درجه یک یا همان عصاره زعفران را آماده سازی کرده و به سه صورت در بازار توزیع می کنند:

  • افشره زعفران قاینات پودری
  • افشره زعفران قاینات مایع
  • افشره زعفران رشته ای

در این میان، نمونه های مایع برای استفاده های روزمره بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا نیاز به سابیدن، دم کردن و کار هایی نظیر این ندارند.

افشره زعفران قاینات

ویژگی زعفران درجه یک چیست؟

حال که درباره انواع زعفران قاینات دانستید، لازم است درباره ویژگی زعفران درجه یک هم بدانید تا خرید آسان و بدون دردسری داشته باشید.
این ویژگی ها عبارتند از:

  • دارا بودن طعم تلخی
  • سرعت رنگ دهی پایین
  • نداشتن چربی
  • عدم استفاده از کود شیمیایی در کشت آن
  • و … .

افشره زعفران قاینات

قیمت افشره زعفران قاینات چقدر است؟

همانطور که در ابتدای بخش بیان شد، قیمت افشره زعفران قاینات به نسبت بالاست. چون کیفیت آن از هر زعفران دیگری بالاتر می باشد. به هر حال، اگر قصد خرید داشته و می خواهید از قیمت عمده افشره زعفران درجه یک قاینات مطلع شوید، سایت بازار زعفران راهنمای خوبی محسوب می شود.

سوال داری،من اینجام !