قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

برای دریافت قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید. این شرکت انواع زعفران و فرآورده های زعفرانی را در حجم های مختلف با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

زعفران 1 مثقالی

با خرید زعفران 1 مثقال از سایت پیش رو می توانید بهای کمتر بابت آن بپردازید. این شرکت زعفران را در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز مشتری در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مشتری ارسال می کند.

خرید زعفران 1 مثقال به دلیل دارا بودن وزن مناسب برای مصرف خانوار، همواره از فروش بالایی برخوردار است. لذا سوپر مارکت ها می توانند برای خرید حجم عمده از این محصول از طریق نمایندگی های معتبر اقدام نمایند.

قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

زعفران گیاه بسیار ارزشمندی است که در سراسر دنیا شهرت جهانی دارد و با استفاده از تجارت آن می توان سود آوری خوبی را داشت. همچنین زعفران نسبت به سایر ادویه ها از قیمت بالا تری برخوردار می باشد و با خواص بی نظیر خود سلامتی را به بدن ما هدیه می دهد.

بسته بندی زعفران

بسته بندی نقش مهمی در معرفی محصول به مشتریان دارد و در مجموع 5 نوع بسته بندی در ظرف های پلی کریستال، مقوایی، چوبی، فلزی، کاغذی و همچنین در پاکت ها انجام می گیرد. که هر یک از این مدل ها مزایای خاص خود را دارد و در مجموع باعث حفظ محصول و تسهیل در حمل و نقل می شود.

قدیمی ترین مدل بسته بندی به صورت پاکت مقوایی بوده که قیمت بسیار مناسبی دارد و این نوع بسته بندی دارای طرفداران زیادی می باشد و معمولا بیشتر برای مصرف خانوار مورد استفاده قرار می گیرد.

از ظروف پلی کریستال معمولا برای صادرات استفاده می شود چرا که بسیار مستحکم می باشد و باعث می شود به زعفران آسیبی نرسد. این ظروف بسته بندی با طراحی بسیار زیبا و جذاب خود توانسته است که در فروش بیشتر محصولات تاثیر گذار باشد.

قیمت امروز پک زعفران 1 مثقالی

صادرات زعفران

 صادرات مهم ترین بخش اقتصادی هر کشور است و برای انجام آن باید محصولی را انتخاب کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، چرا که شرط اصلی صادرات داشتن محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. برای صادرات زعفران شرایط ویژه ای وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

• داشتن گواهی استاندارد

• خرید یا تولید زعفران مرغوب

• ارائه کردن کارت بازرگانی

• داشتن گواهی بهداشت دامی

• بسته بندی حرفه ای زعفران در سطح جهانی برای صادرات

سوال داری،من اینجام !