قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز بسیار به صرفه بوده و با نازل ترین قیمت در حجم های مختلف از جمله 200 میلی لیتر به خریداران عرضه می شود.

اسپری زعفران شرکت بیز

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

شرکت بیز یکی از بزرگترین شرکت های بازاریابی و تولید محصولات متنوع است. این شرکت با حمایت از تامین کنندگان و تولیدکنندگان سطح کشور، مشارکتی همگانی را جذب کرده و حال یکی از قدرتمند ترین شرکت های بازار است. شرکت بیز از محصولات زعفرانی نیز پشتیبانی می کند و با ارائه بهترین فرآورده های زعفرانی، در رقابت شرکت های این حوزه نیز سرآمد می باشد.

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

یکی از محصولات پر بازده، اسپری زعفران شرکت بیز بوده که با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب در دل مشتریان زعفرانی جا گرفته است. این اسپری زعفرانی در حجم ها و اندازه های متنوعی به تولید می رسد و نظر هرکس را که به ذائقه ی زعفران علاقه مند است را جلب می نماید.

از جمله مقادیر پر فروش از اسپری زعفران شرکت بیز، حجم 200 میلی لیتر آن می باشد که بیشتر برای مصارف غذایی از آن استفاده می کنند.

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

خصوصیات اسپری زعفران شرکت بیز

بهترین اسپری های حاوی مواد غذایی، در قالب یکسری استاندارد ها و خصوصیات نیمه مشترکی تولید می شوند. خصوصیاتی که بیشتر آن ها را برای سالم ماندن و جلوگیری از فساد آن تدارک می بینند.

این اسپری ها معمولا دارای خلاء هستند و ماده غذایی در فضای خالی از اکسیژن نگه داری می شود. همین عامل سبب می شود که از ترکیب مواد با هوا جلوگیری شده و آن ماده سالم بماند. اسپری زعفران شرکت بیز نیز از همین قاعده پیروی می کند.

یک بدنه کاملا محکم و فلزی دارد که از تابش نور مستقیم به آب و زعفران داخل اسپری جلوگیری نماید. دکمه ای در بالای این قوطی وجود دارد که با فشردن آن، با استفاده از فشار هوا، آب و زعفران داخل اسپری به بیرون پاشیده می شود.

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

زعفران استفاده شده برای تهیه این محصول کاملا طبیعی بوده و به صورت بسیار بهداشتی زیر نظر متخصصین تغذیه تولید گشته است. اسپری زعفران شرکت بیز به علت پاشیدن آّب و زعفران محلول به سطوح مورد نظر از طرفداران زیادی برخوردار است چراکه سرعت استفاده از زعفران را به میزان زیادی بالا می برد.

دیگر نیازی به تهیه جداگونه زعفران محلول در آب نیست. همچنین به همان اندازه که زعفران عطر و طعم دلپذیری دارد، اسپری زعفران شرکت بیز نیز از این قاعده مستثنی نیست. رنگ دهی این کالای زعفرانی به حدی مطلوب است که می توان با خالی راحت از آن برای تزئین برنج ها و ته چین ها بهره برد و یاد و خاطره ای خوش را در ذهن مشتریان و یا مهمان ها به جا گذاشت.

این محصول غذایی همچون دیگر خوراکی ها، دارای تاریخ انقضا می باشد. این تاریخ ها بیشتر نشان دهنده از دست رفتن ارزش غذایی ماده است. اسپری زعفران شرکت بیز تا 18 ماه از زمان تولید خود انقضا داشته و با خیالی راحت می توان از آن استفاده کرد.

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز 200 میلی لیتر

دانستن همه این موارد سبب می شود که خریدار از محصولی که برای سفارش انتخاب می کند مطمئن باشد و سلامت آن برایش تضمین گردد. اسپری زعفران شرکت بیز فاقد هرگونه ماده شیمیایی یا مصرف اسانس است. این اسپری ها باید از در معرض حرارت قرار گرفتن و یا محیط گرم دور نگه داشت تا ماندگاری آن دارای ثبات باشد.

قیمت اسپری زعفران شرکت بیز

اسپری زعفران شرکت بیز در یک بسته قرار داشته و درون آن تعدادی از این محصول وجود دارد. قیمت هر عدد از این فرآورده زعفرانی 150 هزار تومان می باشد ولی اگر تاجر هستید و قصد خرید بصورت یک کارتن به بالا را دارید این قیمت به 135 هزار تومان برای هر عدد می باشد.

سوال داری،من اینجام !