فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

اسپری زعفرانی ۸۰ میلی با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالا مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. از این رو در فروشگاه جدید این محصول تمامی برند ها با ضمانت اصالت کالا عرضه می گردد.

فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

زعفران گیاهی چند ساله بوده که دارای طبعی گرم و خشک است و در اندازه های ۲۵ – ۳۰ میلی متری رشد می کند. از هر پیاز زعفران ۶ الی ۹ برگ باریک علفی تولید می گردد که در ادامه تبدیل به گل می شوند.

تجارت زعفران برای خیلی از کشور ها سود بیشماری را به دنبال دارد. ایران با اینکه بزرگترین تولید کننده طلای سرخ در جهان بوده اما در این زمینه خیلی موفق نمی باشد. کشور اسپانیا با تولید تنها یک درصد از سهم جهانی به عنوان شناخته ترین کشور در این زمینه مشغول به کار است.

اسپری زعفرانی یکی از فرآورده های زعفرانی می باشد که بسیار مورد استقبال عموم بوده و دلیل اصلی آن نوع بسته بندی و سهولت استفاده از آن است که به راحتی می توان با استفاده از آن اشکال زیبایی را برای تزئین دیس های پلو خلق نمود.

شرکت های تولید کننده اسپری زعفرانی

فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

شرکت های بزرگی در داخل کشور تولید اسپری زعفرانی را انجام می دهند که در این زمینه موفق می باشند. از جمله این شرکت ها می توان به زرپاش، نفیس، رافع، به آفرین، تسنیم، زرشاد، زرافشان و دکتر بیز اشاره نمود.

زمانی که محصول جدیدی تولید می شود اگر مورد رضایت مصرف کننده قرار گیرد بدون شک بر میزان تولید آن افزوده خواهد شد و کارخانه های بیشتری راه اندازی می شود.

زعفران مایعی که در داخل قوطی اسپری زعفران تعبیه شده است از ترکیب آب تصفیه شده و زعفران مرغوب تولید می شود. از آنجا که این محصول تک فاز و همگن بوده در هر حالتی چه به صورت وارونه و یا افتاده قابل استفاده می باشد.

فروشگاه جدید اسپری زعفرانی ۸۰ میلی

صادرات اسپری زعفرانی به خیلی از کشور های همسایه و اروپایی در حجم های بالا صورت می گیرد تا این ادویه سلامتی را به جهانیان معرفی نماید.

مراکز فروش و سایت های زیادی فروش محصولات زعفرانی را انجام می دهند، اما برای دستیابی به محصولی اعلا و با کیفیت باید از مراکز مطمئن خرید نمود. چون نمونه های بدل این فرآورده ها در بازار به وفور یافت می شوند که کیفیت خیلی پایینی دارند.

فرانیز یکی از مطمئن ترین مراکز فروش این محصولات است که با ضمانت مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت مصرف کننده توانسته اعتماد مشتری را جلب کند.

سوال داری،من اینجام !