عرضه کننده چای زعفرانی بهرامن با کارتن

عرضه کننده چای زعفرانی بهرامن با کارتن

خرید اسپری زعفران 110 گرمی باکیفیت

آیا تا به حال از چای زعفرانی بهرامن استفاده کرده اید؟ آیا از عرضه کننده معتبر این محصول آگاهی دارید؟ برای تهیه این محصول بی نظیر به بسته بندی عمده به صورت کارتن می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

عرضه کننده چای زعفرانی بهرامن با کارتن

بهرامن از جمله شرکت های موفق در زمینه تولید، بسته بندی و فرآوری زعفران می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۴۹ در شهرک توس واقع در خراسان رضوی بنا گردیده است و در این ۵ دهه توانسته رضایت مصرف کننده را کسب نماید.

محصولات شرکت زعفرانی بهرامن

عرضه کننده چای زعفرانی بهرامن با کارتن

چای زعفرانی بهرامن تنها یکی از محصولات پر خاصیت این شرکت است. هل، زعفران، نبات، چای کیسه ای، زرشک، ادویه، دمنوش، خشکبار و پک های هدیه دیگر محصولات بهرامن می باشند که همگی از مواد اولیه سالم تهیه شده اند.

چای، نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از مردم ایران می باشد که مصرف آن در دورهمی ها نیز رایج است. این محصول گیاهی، بومی چین بوده و به مرور زمان پرورش آن در دیگر کشور ها رواج پیدا کرد.

امروزه کشت چای در شمال کشور صورت می گیرد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول گیاهی را می توان به صورت سبز و یا سیاه که خشک شده برگ های آن است تهیه نمود.

چای زعفرانی بهرامن ارگانیک

عرضه کننده چای زعفرانی بهرامن با کارتن

چای زعفرانی بهرامن را از ترکیب زعفران ناب خراسان و چای معطر شمال کشور تهیه می کنند تا یک محصول کاملاً ارگانیک به دست مصرف کننده برسد.

استفاده از این محصول برای مهمانی ها و همچنین بعد یک روز کاری خسته کننده می تواند کارآمد باشد، چون باعث القای حس نشاط می شود. قیمت چای زعفرانی بهرامن بسیار مناسب بوده از این رو همه افراد می توانند از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

محصولات زعفرانی دارای خواص مشترکی بوده که برای سلامتی بدن بسیار مفید و لازم می باشند، که در ذیل چند نمونه از آن ها را عنوان می کنیم؛

  • سافرانال و کروسین که دو ترکیب اصلی زعفران می باشند همانند دوپامین و سراتونین مغز و اعصاب را تنظیم می کنند.
  • کاهش استرس و اضطراب
  • تقویت قدرت یادگیری و حافظه
  • کمک به درمان یبوثت و نفخ
  • کروسین و کروتینگ موجود در زعفران موجب جلوگیری از تباهی سلول های مربوطه در چشم می شوند.
  • درمان افسردگی و خاصیت آرام بخشی

رنگ طلایی چای زعفرانی بهرامن از کروسین نشأت می گیرد که جزء شیمیایی موجود در گل بوده و اثر آنتی اکسیدانی دارد. این نوشیدنی ضد سرطان بوده و میزان کلسترول را در شریان ها کاهش می دهد.

سوال داری،من اینجام !