صادرکننده زعفران ملل با قیمت مناسب

صادرکننده زعفران ملل با قیمت مناسب

طلای سرخ لقبی است که به خاطر قیمت بالایش در واحد وزن به زعفران دادند. اما تولید کنندگان زعفران در ایران تا همین چند سال پیش به دلیل فروش زعفران با کیفیت ایرانی به صورت فله ای از بازار داغ و پر سود آن بهره چندانی نبردند و برند زعفران ایرانی خاصی وجود نداشت. امروزه صادرکننده زعفران ملل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالین حوزه پخش زعفران در ایران و بسیاری از کشورهای جهان خدمات صادرات زعفران ایرانی را انجام می دهد. قیمت زعفران نیز به مانند هر کالای دیگری به کیفیت آن بستگی دارد. در ادامه مطلب توضیح مختصری در مورد برخی ویژگی های زعفران خواهیم داد و بورس خرید و فروش زعفران را بررسی خواهیم کرد.


صادرکننده زعفران ملل با قیمت مناسب

خرید عمده زعفران در بازار داخلی

خرید عمده زعفران در بازار داخلی

فروش زعفران فله ای در استان خراسان که به عنوان بزرگ ترین تولید کننده زعفران ایران شناخته می شود، بسیار رایج است. یکی از شرکت هایی که به تولید و پخش انواع زعفران درجه یک ایرانی اشتغال دارد  شرکت زعفران مشهد است. زعفران ایرانی را در برخی از بازارهای بزرگ می توان به صورت فله ای هم یافت. اما در شهرهای کوچک یا فروشندگان مارکتی فقط بسته های گرمی زعفران را می توانید پیدا کنید.


شرکت های پخش زعفران در داخل کشور خیلی گسترده نیستند و این محصول  به صورت عمده توسط چند شرکت بازرگانی پخش می شود. باید در نظر داشت که خرید زعفران به صورت عمده نیاز به تجربه زیادی دارد چرا که به دلیل قیمت بالای آن محصول تقلبی هم در بازار وجود دارد که با رنگ مصنوعی حالتی شبیه به رنگ زعفران را ایجاد می کند.



بازار فروش زعفران ملل

بازار فروش زعفران ملل

شما می توانید در فروشگاه های معتبر سراسر کشور زعفران ملل را تهیه کنید. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر در میان ویترین محصولات غذایی خود زعفران ملل را جای داده‌اند. از بسته های چند گرمی تا چند ده گرمی موجود در بازار می‌توانند در سبد خرید مشتری قرار بگیرند.


توجه داشته باشید که اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی را دارید یا از فروشگاه های اینترنتی شناخته‌شده خرید کنید و یا این که در هنگام خرید به وجود نماد اعتماد الکترونیکی معتبر دقت کنید. زعفران ملل علاوه بر استفاده گسترده که در بازار ایران دارد و در سفره های ایرانی  و طعم آن به وصول به چشم می‌خورد، در میان بازارهای بین‌المللی نیز طرفداران بسیاری دارد که از دیرباز مشتری پروپاقرص این محصول با ارزش ایرانی بودند.


بسیاری از سایت های ایرانی فروشنده زعفران به چند زبان زنده دنیا از جمله زبان های چینی، انگلیسی، لاتین، آفریقایی و ترکی ترجمه شده و امکان خرید مستقیم زعفران از ایران را برای شهروندان کشورهای مختلف در سراسر جهان فراهم نمودند.




صادرات زعفران ملل به کشور های اروپایی

صادرات زعفران ملل به کشور های اروپایی

مصرف کنندگان مختلف زعفران در کشورهای اروپایی، روسیه و ترکیه از سالیان دور طرفدار زعفران ایرانی بوده‌اند و زعفران از قدیم در میان محصولات تجاری کاروان ایرانیان به عنوان یک محصول سود ده وجود داشته است.


امروزه صادرات زعفران ایرانی به کشورهای اروپایی مبالغی بالغ بر چند صد میلیون دلار را شامل می شود. صادرات زعفران ملل به کشورهای اروپایی و محصولات دیگر زعفران که امروزه بسیار رایج شده اند، بسیاری از خریداران اروپایی را بر این داشته است که روی به خرید رنگ زعفران بیاورند.


نمایندگی رنگ زعفران ایرانی نیز هم به صورت اینترنتی و هم به صورت فیزیکی در کشورهای اروپایی فعالیت می کند و پخش محصولات زعفران ملل در کشورهای اروپایی به عهده این شرکت هاست.


لیست قیمت انواع زعفران بسته بندی شده ملل

لیست قیمت انواع زعفران بسته بندی شده ملل

زعفران در بازارهای جهانی به ازای هر گرم در قیمت عمده از یک دلار تا چند دلار یافت می شود. زعفران را در بسته بندی های نیم گرمی، یک گرمی، ده گرمی و بالاتر می توان در بازار مشاهده کرد. باید توجه داشته باشید که در صورتی که بسته های بزرگ تر با وزن بالاتری را انتخاب کنید به ازای هر یک گرم زعفران مبلغ کمتری را پرداخت می کنید و بدین ترتیب در هزینه خرید زعفران در بلندمدت صرفه جویی خواهید کرد.


برای مشاهده لیست قیمت انواع زعفران بسته بندی شده ملل می توانید به سایت فروش مستقیم زعفران بسته بندی شده ملل مراجعه کرده یا از فروشگاه های اینترنتی معتبر در این‌ باره استعلام بگیرید.


قطعاً اگر زعفران را در بسته بندی های بالای چند صد گرم خریداری کنید به ازای هر گرم زعفران مبلغی معادل ۲۰ الی ۳۰ درصد کمتر از قیمت گرمی زعفران را پرداخت خواهید کرد. بنابراین خرید زعفران در بسته بندی های بسیار کوچک توصیه نمی شود.



فروشگاه تخصصی زعفران

فروشگاه تخصصی زعفران

تولید کنندگان مشهدی برای حذف واسطه ها و پایین آوردن قیمت تمام شده زعفران با کیفیت مشهد که به دست مصرف کننده می رسد هم توانستند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند و هم در بازارهای جهانی و بازار ایران جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده زعفران تثبیت کنند.


امروزه در فضای مجازی و سایت های اینترنتی فروشگاه های تخصصی زعفران ایرانی به چند زبان زنده دنیا راه اندازی شده است که می‌توانند محصولات زعفران را به صورت کامل و با اعلام تمام ویژگی ها و مزایای شان در بازارهای ایران و جهان به فروش برسانند.


با کمی جستجو در بستر اینترنت می توانید با فروشگاه های تخصصی فروش محصولات زعفران که عمدتاً مربوط به استان خراسان و یا در مواردی که مربوط به استان تهران هستند ارتباط برقرار کرده و از آن ها در مورد کیفیت و قیمت زعفران درجه یک ایرانی سوال کنید.



نمایندگی زعفران خالص ملل در مشهد

نمایندگی زعفران خالص ملل در مشهد

اگر در شهر مشهد هستید و به دنبال خرید زعفران هستید و علاقه دارید که زعفران را از نمایندگی زعفران خالص ملل در مشهد تهیه کنید، می توانید با مراجعه به نمایندگی زعفران ملل در شهر مشهد و به صورت حضوری سفارش خود را انجام دهید.


اگر رفت و آمد تا شهر مشهد برای شما دشوار است و علاقه دارید همچنان زعفران تان را از نمایندگی زعفران ملل در مشهد خریداری کنید، می توانید با فروشگاه اینترنتی معتبری که این شرکت در بستر فضای مجازی تاسیس کرده است ارتباط برقرار کرده و با شرایط معامله مستقیم با شرکت زعفران ملل آشنا شوید. قابل ذکر است که نمایندگی زعفران خالص ملل در مشهد محصولاتی را برای بازار داخل ارائه می‌کند که در بسته بندی صادراتی به کشورهای اروپایی هم عرضه می‌شوند و دارای کد صادراتی زعفران مختص به خود هستند.


قابل ذکر است نمایندگی زعفران خالص ملل در مشهد به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین شرکت ها که در این زمینه فعالیت می کند قادر است بهترین نوع زعفران ایرانی را با بهترین قیمت برای مصرف کننده ایرانی یا خارجی در مقدار نامحدود تولید و عرضه کند. بنابراین طبیعی است که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی آنلاین محصولات مختلف ملل را در ویترین خود داشته باشند.



سوال داری،من اینجام !