شرکت پخش پودر زعفران الیت مرغوب

شرکت پخش پودر زعفران الیت مرغوب

پخش پودر زعفران الیت

شرکت پخش پودر زعفران الیت ، با تولید و پخش پودر زعفران مرغوب، توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان و مصرف کنندگان خود بدست آورد.پخش این محصول از طریق نمایندگی های فعال و به صورت مویرگی انجام می شود.
استفاده از ادویه جات سنتی ایرانی در بین خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و نمی توان آشپزخانه ای را بدون این ادویه ها و عطهای دلپذیر تصور کرد.
یکی از ادویه های خوشبو و خوش رنگ که طعم دلپذیری نیز به غذا می بخشد، زعفران است.این ادویه گران قیمت به طلای سرخ معروف است و در اکثر غذاهای ایرانی استفاده می شود.برخی از افراد نیز دم کرده آن را به عنوان نوشیدنی نشاط آور مصرف می کنند.

پخش پودر زعفران الیت

خواص پودر زعفران الیت

زعفران ادویه ای محبوب است که از گل زعفران به دست می آید.این رشته های نازک که معمولا نارنجی متمایل به قرمز هستند از گل زعفران جدا می شوند و بعد از خشک شدن می توانند برای رنگ و طعم دادن به غذا استفاده شوند.
زعفران از جمله آنتی اکسیدان های قوی می باشد و همره با مواد معدنی و ویتامین هایی که در خود دارد می تواند برای سلامتی سیستم ایمنی بدن،گردش خون بهتر، کنترل دیابت و فشارخون و… به کار برده شود.

پخش پودر زعفران الیت

طریقه ی نگهداری پودر زعفران

زعفران از جمله ادویه های گران قیمت در پخت غذاهاست.اگر آن را به شکل ساییده شده برای مدت طولانی نگهداری کنیم به مرور عطر و طعم خود را از دست می دهد.
راه نگهداری صحیح این ادویه، قرار دادن آن در ظرف غیر قابل نفوذ هواست و بهتر است شیشه ای و درب دار باشد و همچنین در جای خشک و خنک نگهداری شود.
مواد معطر این گیاه در حالت پودر شده، بسیار سریع تر تبخیر می شوند بنابراین بهتر است تا زمان مصرف آن را پودر نکنیم.

پخش پودر زعفران الیت

پخش پودر زعفران الیت

بیشتر شرکت های زعفرانی برای توزیع محصولات خود اقرام به جذب نماینده ی فعال در اقصی نقاط کشور می کنند.
آنها برای موفقیت و رونق کار خود شرکت های فعال در زمینه پخش مواد غذایی را انتخاب می نمایند و نمایندگان آنها با دریافت کاتالوگ و لیست قیمت، آن را به ماموران پخش می رسانند تا آنها به صورت حضوری به مراکز مراجعه نموده و سفارش بگیرند.
این مراجعه برخی اوقات به صورت غیر حضوری نیز انجام می گیرد ولی مصرف کنندگان معمولا به دلیل اینکه خواهان رویت محصول هستند برای اولین بار مراجعه غیرحضوری را نمی پسندند.

سوال داری،من اینجام !