شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

ایران یکی از موفق ترین کشور ها در زمینه فرآوری طلای سرخ می باشد که محصولات متنوعی را به بازار عرضه نموده است. تولید اسپری زعفران با کیفیت بالا در شرکت های عظیم داخلی صورت می گیرد.

شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

 یکی از نوین ترین محصولات که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است تولید اسپری زعفران می باشد که سهولت استفاده از آن بزرگترین مزیت برای آن محسوب می شود.

ترکیب این محصول از آب و زعفران بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است. از اسپری زعفران می توان در تزئین و تهیه غذا، شیرینی، بستنی و آبمیوه بهره گرفت.

تولید اسپری زعفران در شرکت های داخلی

شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

شرکت های داخلی بسیاری تولید اسپری زعفران را انجام می دهند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • زرافشان
  • زرشاد
  • سحرخیز
  • دکتربیز
  • زرپاش
  • آترینا

این شرکت ها محصول خود را از بهترین زعفران دنیا تولید می کنند. هدف از تولید این کالا در وحله اول رضایت مصرف کننده می باشد.

برای موفقیت در تولید زعفران باید دانش لازم در مورد عملیات کشاورزی این محصول را دارا بود. اولین مرحله از پرورش آن مربوط به آماده سازی زمین و کشت مناسب است‌. باید زمینی را انتخاب نمود که صاف و هموار و بدون وجود قلوه سنگ باشد.

بعد از آماده سازی زمین، نوبت انتخاب پیاز مناسب از لحاظ سلامت و وزن است. وجود هرگونه آلودگی و کنه بر روی غده باعث خراب شدن آن خواهد شد. همچنین نباید وزن آن خیلی پایین باشد چون بازدهی مناسبی نخواهد داشت.

شرکت های عظیم تولید اسپری زعفران

بعد از کاشت، مراحل داشت و نگهداری زعفران شروع می شود. اولین مرحله مربوط به آبیاری است که باید بعد از کشت صورت گیرد. وجود سله در زمین های کشاورزی رایج می باشد که برای خروج آسان تر گل ها و مخلوط شدن کود حیوانی با خاک لازم است که شکسته شوند.

وجود علف های هرز همیشه دغدغه کشاورزان می باشد که می توان آن ها را با وجین کردن و یا سموم شیمیایی از بین برد. اما برای حصول زعفرانی ارگانیک و سالم استفاده از روش اول بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

آخرین مرحله که دشوارترین می باشد برداشت زعفران است که در ایران معمولا با دست انجام می شود و در ادامه باید با حساسیت جداسازی و سپس خشک شود.

شرکت های تولیدی، طلای سرخ را به صورت خشک شده و یا تر خریداری می کنند و در تولید اسپری زعفران و دیگر فرآورده ها از آن بهره می گیرند. این محصول کارآمد به صورت عمده و از تمامی برند ها در سایت فرانیز عرضه می گردد.

سوال داری،من اینجام !