شرایط خرید رنگ زعفران پودر

شرایط خرید رنگ زعفران پودر

شرایط خرید رنگ زعفران پودر

رنگ زعفران پودر یک نمونه از مشتقات زعفرانی پر کاربرد در دنیای آشپزی می باشد. برای آگاهی از شرایط ویژه خرید این محصول ناب و درجه یک تا پایان ما را همراهی کنید.

شرایط خرید رنگ زعفران پودر

رنگ های خوراکی برگرفته از طلای سرخ را به اشکال پودر و مایع تولید می کنند. رنگ زعفران پودر آسیاب شده قسمت های مفید گل این گیاه یعنی کلاله، پرچم و گلبرگ است که در تهیه خوراک ها، تزئین پلو و دسر و پخت شیرینی استفاده می شود.

آماده سازی رنگ زعفران پودر آسان است. فقط کافیست مقدار مورد نیاز از پودر را در یک فنجان آب گرم ترکیب کنید و دقایقی را به آن فرصت دهید تا فعل و انفعالات لازم را طی کرده و رنگ دلخواه حاصل شود. این محصول علاوه بر رنگ زرد طلایی زیبا عطر به خصوصی را نیز به همراه دارد.

مراحل تولید و پرورش زعفران

شرایط خرید رنگ زعفران پودر

کشت این گیاه به وسیله پیاز توپر و کروی شکل آن انجام می شود. هر پیاز بعد از رشد ۶_۹ برگ باریک مانند علف تولید می کند. هر هفت سال یک بار کشت آن انجام می شود. در واقع پیاز طلای سرخ در طی این سال ها از بین نمی رود و بعد از برداشت گل، دوباره برگ های آن رشد می کنند‌.

آبیاری، فقط در اوایل کشت و چند روز قبل از برداشت انجام می شود پس می توان عنوان کرد مرحله کشت و داشت این گیاه چندین دشوار نیست. اما سخت ترین مرحله از عملیات کشاورزی زعفران، برداشت و جداسازی می باشد که معمولا به وسیله دست و با وسواس خاصی صورت می گیرد.

رنگ زعفران پودر یکی از چندین نمونه فرآورده های موجود در کشور می باشد. این محصول در کارخانه های مواد غذایی تولید و در وزن ها و اشکال گوناگون بسته بندی و روانه بازار های داخل و خارج از کشور می شود. در واقع رنگ زعفران یکی از گزینه های صادراتی در بین کالا های مشتق شده از طلای سرخ است.

فروش رنگ زعفران پودر فله و بسته بندی

شرایط خرید رنگ زعفران پودر

این فرآورده علاوه بر فروش به صورت بسته بندی به شکل فله ای نیز به عرضه می شود که معمولا مشتری آن رستوران ها و به طور کلی اماکن پر مصرف می باشند. خرید به این روش باعث صرفه جویی در مصرف هزینه ها خواهد شد. چرا که هزینه کردی که صرف بسته بندی می شود بر قیمت محصول تأثیر می گذارد.

برای خرید رنگ زعفران پودر شما می توانید با مراجعه به سایت های مختلف و مقایسه کیفیت و قیمت برند های گوناگون داخلی و خارجی محصول مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری نمایید.

سوال داری،من اینجام !