خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

دبی جزو کشورهای همسایه ای است که مصرف زعفران در آن زیاد است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط صادرات و خرید زعفران کیلویی برای صادرات به کشورهایی همچون دبی مطالب این  سایت را دنبال کنید.

صادرات زعفران به دبی

خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

زعفران گران ترین ادویه دنیاست و به همین جهت آن را به عنوان طلای سرخ می شناسند.زعفران کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف غذایی و حتی دارویی دارد و در سراسر دنیا شناخته شده است. به همین دلیل حائز اهمیت بوده و بسیاری از افراد به شیوه های گوناگون سعی بر درآمدزایی و راه اندازی کسب و کار توسط آن دارند. زمانی که صحبت از صادرات می شود، طبیعتا کشورهای همسایه ایران جزو اولویت ها به شمار می رود. زیرا باعث می شود تا صادرات به نقاط نزدیک تر اما پرسودتر برای هردو طرف، انجام شود و این مزیت برای هردو کشور وجود دارد.

خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

دبی هم برای ایران یکی از همین کشورهاست. از بزرگ ترین خریداران زعفران ایران، کشور دبی می باشد. مصرف زعفران در دبی بسیار بالاست. به علاوه اینکه دبی فرصتی است که می توان در آن جا با تجار و مشتری های مختلفی از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کرد. قیمت زعفران در دبی چندین برابر قیمت زعفران در ایران است. تعیین قیمت زعفران بستگی به نوع، کیفیت بسته بندی زعفران و هم چنین توافق بین فروشنده و خریدار دارد. با توجه به ویژگی های خوب زعفران ایرانی و رعایت قوانین صادرات زعفران به دبی ، کشور ما بیش ترین صادرات زعفران را به این کشور دارد.

خرید زعفران کیلویی برای صادرات

خرید زعفران کیلویی برای صادرات به دبی

در خرید زعفران کیلویی، نکته ای که حائز اهمیت است، یکسان بودن محصول است. بعضی از مراکز فروش زعفران برای اینکه از فروش زعفران، سود بیش تری ببرند، ممکن است چندین نوع زعفران با کیفیت های مختلف را باهم مخلوط کنند. بنابرین هنگام خرید زعفران کیلویی باید دقت کرد تا چندین نوع زعفران با هم مخلوط نشده باشد. عوامل تعیین کننده قیمت زعفران، نوع زعفران درجه کیفی زعفران محل تحویل زعفران، بسته بندی زعفران، قیمت دلار و غیره است.

شرکت فرانیز با هدف عرضه محصولات زعفرانی به تاجران و شرکت های پخش مشغول به کار شد و در حال حاضر فعالیت گسترده ای در تمام نقاط کشور دارد. حتی برخی از مشتریان آن افرادی در خارج از کشور هستند که برای خرید زعفران کیلویی به فرانیز مراجعه می کنند. فرانیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه محصولات درجه یک و مرغوب ، مشتریان خود را راضی نگه دارد.

جهت خرید زعفران کیلویی می توانید در سایت اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر کنید و در کم ترین زمان ممکن آن را با بهترین کیفیت و بسته بندی دریافت کنید. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با نمایندگان فروش ارتباط برقرار کنید.

سوال داری،من اینجام !