خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

شهر قاینات یکی از بزرگترین مراکز تولید زعفران در سطح جهان می باشد. برای خرید زعفران فله ای این شهر با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا از طریق نمایندگی های فروش معتبر اقدام نمایید.

خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

زعفران نیز همانند دیگر ادویه ها به دو صورت فله ای و بسته بندی شده به فروش می رسد. قیمت زعفران بسته بندی شده به دلیل هزینه ای که برای آن صرف می شود نسبت به نوع فله ای گران تر می باشد.

خرید زعفران فله ای برای مکان هایی که میزان مصرف روزانه آن ها زیاد است مقرون به صرفه می باشد‌‌. رستوران ها، کترینگ ها و آبمیوه فروشی ها مشتریان خرید زعفران فله ای می باشند.

بالغ بر ۷۰ درصد زعفران ایران به کشور های متقاضی از پنج قاره صادر می شود که بخش اعظم زعفران صادراتی به صورت فله ای می باشد. در واقع حدود ۷۵ درصد زعفران جهان از زعفران های ایران تأمین می شود که متأسفانه در کشور مقصد با برند خود آن ها بسته بندی می شود.

خرید زعفران فله ای برای کسانی که به خرده فروشی زعفران می پردازند بسیار مناسب می باشد، چون که می توانند زعفران را به صورت فله ای سفارش دهند و در وزن های مثقالی و یا گرمی بسته بندی کنند.

معیار های نامگذاری زعفران

خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

زعفران دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس کیفیت زعفران، درشت یا ریز بودن قلم، شهر محل تولید، نوع کشت، شکل ظاهری و میزان نرمه موجود در آن نامگذاری می شود. بهترین نوع زعفران به نگین سوپر قلمدار مشهور است که آخرین قیمت یک کیلو از آن به صورت فله ای از ۱۲.۵۰۰ تا ۱۶ میلیون تومان متغیر است.

راه های تشخیص زعفران اصل به هنگام خرید زعفران فله ای

خرید زعفران فله ای قاینات با بهترین کیفیت

برای اطمینان از خرید زعفران فله ای اصل چندین راه وجود دارد که یکی از آن ها تشخیص از روی ظاهر زعفران می باشد. زعفرانی مرغوب تر می باشد که میزان رگه های سفید موجود در آن خیلی کم و یا صفر باشد. همچنین کلاله های آن نسبت به انواع دیگر ضخیم و بلندتر باشد.

خرید زعفران فله ای به دلیل عدم بسته بندی و امکان اضافه کردن نمونه تقلبی به آن بایستی از جایی معتبر انجام شود. فرانیز یکی از نمایندگی های معتبر فروش زعفران می باشد که با ضمانت اصالت کالا مرغوب ترین زعفران را به صورت عمده در اختیار مشتری قرار می دهد.

در این سایت ضمانت عودت کالا نیز وجود دارد و برگه آنالیز و آزمایش به همراه زعفران صادر می شود.

سوال داری،من اینجام !