تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

اگر به دنبال یک راه عالی برای شروع یک تجارت تضمین شده و پول ساز در بازار می گردید، پیشنهاد ما زعفران یک مثقالی سحرخیز است که دارای کیفیت و قیمت عالی بوده و طرفداران بسیاری را دارا می باشد.

زعفران یک مثقالی سحرخیز

تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

زعفران یک مثقالی سحرخیز از عطر و طعم شگفت انگیز برخوردار است و دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد. افرادی که قصد تجارت این محصول را دارند می توانند با مراجعه به سایت فرانیز و صحبت با نمایندگان فروش ما اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

بهترین زعفران دنیا در ایران (گناباد) کشت می شود. زعفران در این منطقه به دلیل کاشت به روش سنتی و استفاده از آب قنات در آبیاری مزارع زعفران در سازمان جهانی فائو ثبت شده است.  زعفران انواع مختلفی دارد که شامل؛ زعفران دسته، زعفران سرگل، ریشه زعفران، پیاز زعفران، گل زعفران و سفیدی زعفران می باشد. 

کاشت، داشت و برداشت زعفران نیازمند توان و تلاش فراوانی است. تا به امروز هیچ روش مکانیکی برای برداشتن صحیح زعفران از گل وجود ندارد و موقع چیدن زعفران فردی که می خواهد زعفران را بچیند باید دارای پا های قوی باشد چون باید مدت زمان طولانی به حالت پا مرغی طی کند.

تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

قیمت زعفران سحرخیز با قیمت زعفران بهرامن متفاوت است علت اصلی این تفاوت قیمت نوع زعفران و کیفیت آن می باشد. در واقع زعفران چهار نوع اصلی دارد که در درجه کیفیت های مختلف عرضه می شوند. علاوه بر این نوع بسته بندی زعفران بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

شرکت سحرخیز در سال ۱۳۱۱تاسیس شده است. با نزدیک به یک قرن فعالیت با ارائه محصولات متنوع در بسته بند های گوناگون اصول مشتری مداری را در محصولاتش پی ریزی کرده است. برای اطلاع از قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز و انواع محصولات دیگر این شرکت می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

تجارت در بازار زعفران یک مثقالی سحرخیز

قیمت یک مثقال زعفران به موارد مختلفی مانند؛ کیفیت زعفران، نوع زعفران، بسته بندی زعفران، نوع ظرف زعفران، ارگانیک بودن زعفران، خرید به صورت عمده یا جزئی، شهر و محل خرید آن بستگی دارد. زعفران دارای ۲۸ ترکیب عالی فرار می باشد که به نوسانات سطح پی اچ حساس هستند و در حضور عوامل اکسایش، نور و هوا به سادگی تخریب می شود و به همین دلیل باید آن را در ظرف در بسته و محفوظ، به دور از نور خورشید نگهداری نمود تا کیفیت آن ح

سوال داری،من اینجام !