بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع باعث حفظ کیفیت و تازگی محصول خواهد شد. همچنین در زمان صادرات و یا ارسال به نقاط دور دست کشور احتمال آسیب رسیدن به محصول به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

رنگ زعفران مایع و پودری از جمله فرآورده هایی می باشند که از گلبرگ، پرچم و کلاله گیاه به دست می آیند. این محصول بسیار کارآمد بوده و در صنعت غذا نقش به سزایی را دارا می باشد. از این رنگ طبیعی، علاوه بر آشپزی در صنعت فرش، بهداشت و درمان و همچنین مجسمه سازی استفاده می شود.

پس از برداشت و خشک کردن کلاله ها که بسیار دشوار می باشد، ماده خام به کارخانه ها تحویل داده می شود تا در آنجا یا در وزن های مختلف بسته بندی شود و یا اینکه از آن فرآورده هایی با قیمت مناسب تر تولید گردد.

رنگ زعفران مایع را در کارخانه و با استفاده از دستگاه های مدرن در فضایی کاملا بهداشتی تولید می کنند. البته این محصول را می توان در منزل تهیه کرد ولی با توجه به کمبود وقت به خصوص در زمان های اوج کاری، آماده سازی آن مشکل است.

اشکال بسته بندی رنگ زعفران مایع

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

بسته بندی رنگ زعفران مایع به دو صورت اسپری در قوطی های مقاوم و یا اینکه در بطری های پلاستیکی و شیشه ای می باشد. بدون شک گونه اسپری هم مقاوم تر بوده و هم اینکه کارایی بیشتری را دارا است.

گیاهی که در کشور عزیزمان کشت می شود، کاملا ارگانیک بوده و تا حتی الامکان از کود های شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است. شهرستان گناباد به عنوان میراث جهانی در سازمان فائو ثبت گردیده است که دلیل آن آبیاری کشت ها به روش سنتی می باشد.

استفاده از کود های شیمیایی باعث کاسته شدن از کیفیت محصول شده و بر سلامت بدن تأثیرات سویی خواهد داشت. متأسفانه امروزه اکثر میوه جات و محصولات کشاورزی متحمل دستکاری ژنتیک می شوند تا محصولی با ظاهر زیبا ولی با کمترین خواص تحویل مردم داده شود.

بسته بندی مقاوم رنگ زعفران مایع

رنگ زعفران مایع را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا مبادا کالایی نا مرغوب را خریداری نمایید. هر چند وقت یک بار اخباری از کشف رنگ های تقلبی که از مواد شیمیایی تهیه می شوند، به گوش می رسد. پس در هنگام خرید هوشیار باشید.

فروش این محصول در حجم های مختلف به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد که قبل از خرید حتما باید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل نمود.

سوال داری،من اینجام !