پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

پخش پودر زعفران یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت فرانیز می باشد و تاجرانی که به صادرات محصولات زعفرانی به اروپا مشغول می باشند می توانند در سایت های فروشگاهی این شرکت برند مورد نظرشان را پیدا کنند.

زعفران یا زرپران به عنوان لوکس ترین کالای ایرانی با شکل های مختلفی مانند پودر زعفران به بازار بین المللی کشور های دیگر از جمله اروپا صادر می شود. به منظور پخش پودر زعفران، پس از برداشت که کاری دشوار است، جهت جلوگیری از فساد و یا از بین رفتن خواص زعفران باید آن را خشک کرد.

چگونه زعفران را خشک می کنند

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

کلاله ‌های زعفران به محض جمع آوری خشک می شوند تا امکان تجزیه و یا کپک زدن آن ها ازبین برود. در غیر این صورت عرضه و پخش پودر زعفران ممکن نیست. برای این کار کلاله ‌های تازه زعفران را بر روی پرده‌ های دارای شبکه ریز پهن می کنند. در بخش پایینی این پرده ها زغال ‌های داغ می سوزند و یا اتاق‌ های اجاق گرم با دمای 30 تا 35 درجه سانتی‌گراد وجود دارد.

کلاله ها به مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت در معرض گرما خشک شده و سپس زعفران را به صورت پودر در می آورند و در بسته بندی مناسب نگه داری می کنند تا آماده ی پخش و صادرات گردد.

پخش پودر زعفران در بازار مواد غذایی

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

از آنجایی که فرآورده های زعفرانی مزایای خوبی دارند، در میان مشتریان بسیار محبوب هستند به طوری که حتی در جهان هم به محصولاتی پر تقاضا بدل گردیده و افراد زیادی به استفاده از آن ها مشتاق هستند. پخش پودر زعفرانی از آن جهت پر درآمد می باشد که ویژگی های این گیاه را همانند عطر به یاد ماندنی اش، به خوبی حفظ کرده است.

علاوه بر این شرکت های مختلف با روش های متفاوت خواص رنگ دهی زعفران را تا حد زیادی در خود نگهداری نموده و سبب شده تا خریداری آن بسیار به صرفه باشد. همچنین طعمی که به غذا می بخشد فوق العاده بوده و رضایت همگان را در بر گرفته است. به همین علت پخش پودر زعفران در بازار مواد غذایی یکی از محبوب ترین مشاغل امروز است و حتی می توان از آن در امر صادرات بهره گرفت و بسیار موفق عمل نمود.

کاربرد های پودر زعفران

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

پخش پودر زعفران به دلیل کاربرد هایی که در عرصه های گوناگون دارد، می تواند درآمد زیادی را برای پخش کننده اش به دنبال داشته باشد. تاجرانی که تازه وارد دنیای زعفران می شوند باید بیشتر به سمت خرید و فروش فرآورده های زعفرانی آمده و به کار هایی پون پخش پودر زعفران بپردازند. با توجه به اینکه کاربرد های زیادی دارد، بازار مصرف آن نیز بسیار گسترده بوده و می توان آن را به افراد زیادی عرضه نمود. از جمله کاربرد های این محصول عبارتند از:

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا
  • ساخت طعم دهنده های طبیعی تولید رنگ
  • کاربرد فراوان و موثر در آشپزی
  • کاربرد های دارویی و درمانی به علت خواص منحصر به فرد ترکیبات زعفران
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
  • تهیه ی محصولات مراقبتی پوست
  • پر کاربرد در صنایع تهیه ی غذا و نوشیدنی
  • و…

به همین علت ها زعفران از اهمیت فراوانی برخوردار است و پخش پودر زعفران تجارتی پر سود تلقی می شود.

پخش پودر زعفران باکیفیت در اینترنت

پخش پودر زعفران ایرانی در اروپا

سایت های مختلفی در اینترنت وجود دارد که به کار توزیع و عرضه مواد غذایی چون محصولات زعفرانی پرداخته اند و برخی از عمده فروشان نیز در این عرصه فعالیت دارند. شرکت فرانیز می تواند به تاجرانی که نیاز به حجم بالایی از فرآورده های زعفرانی داشته و برای مثال قصد دارند به پخش پودر زعفران مشغول شوند می توانند از این طریق محصولاتی باکیفیت و ارزان قیمت را به دست آورند.

سوال داری،من اینجام !