مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

طلای سرخ در کلام فقط یک نوع است اما در زمان فروش و مشخص شدن نرخ ها متوجه تنوع آن خواهید شد. برای نمونه قیمت زعفران سرگل با کیفیت با انواع دیگر خیلی متفاوت می باشد.

مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

زعفران را پس از خشک نمودن و جداسازی کلاله از خامه، تقسیم بندی می کنند. هرچه محصول قرمز تر و عاری از سفیدی باشد گران تر و با ارزش تر محسوب می شود.

قیمت زعفران سرگل بعد از نگین از لحاظ گرانی در مکان دوم قرار دارد. این نمونه از طلای سرخ در بین عموم بالاترین گونه محسوب می شود چرا که نگین خیلی کم موجود بوده و بیشتر به کشور های متقاضی صادر می گردد.

هرچه زعفران مرغوب تر باشد عطر و طعم آن مشهود تر می شود. چرا که بالاترین میزان کروسین، سافرانال و مواد معدنی در کلاله ها جمع شده است.

دلیل تفاوت قیمت زعفران سرگل

مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

قیمت زعفران سرگل در نوع بسته بندی شده و فله ای متفاوت است، چرا که هزینه ای که صرف بسته بندی شده است بر قیمت آن افزوده می شود. نوع ظرفی که برای این منظور نیز استفاده می گردد بر نرخ گذاری تأثیر مستقیم دارد.

به دلیل با کیفیت بودن این محصول معمولا پک های هدیه را از آن تهیه می کنند. بدون شک این نوع بسته بندی باعث بالا رفتن قیمت آن خواهد شد.

در بسته بندی زعفران از ظروف مختلفی مانند؛ کریستال، فلز، پاکت و نایلون استفاده می شود که ظروف خاتم که جنس فلزی دارند و کریستال بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. این ظروف را می توان از بازار خریداری کرد.

زعفران سرگل مطرح ترین گونه می باشد که به ممتاز قائنات، سر ریشه و سرقلم تقسیم می شود. در این نوع؛ کلاله ها جدا از هم، رنگ کاملا قرمز و رشته ها ضخیم می باشند.  برای مصارف خانگی و آشپزی بیشتر از این نمونه استفاده می گردد.

بیشترین صادرات مربوط به زعفران سرگل

مشخص شدن قیمت زعفران سرگل باکیفیت

قیمت زعفران سرگل در کنار انواع دیگر به صورت روزانه در سایت های خبر رسانی قرار داده می شود. این محصول یکی از نمونه های پر فروش صادراتی است. چرا که بیشتر متقاضیان خارج از کشور کیفیت محور بوده و بیش از هر چیزی به مرغوب بودن آن اهمیت می دهند.

همانطور که عنوان شد زعفران نگین به مقدار خیلی پایین تولید می شود و بخش اعظم زعفرانی که در بازار های جهانی با برند کشور های وارد کننده این محصول وجود دارد از همین نمونه می باشد.

سوال داری،من اینجام !