مرجع بزرگ تعیین قیمت عصاره زعفران

مرجع بزرگ تعیین قیمت عصاره زعفران

قیمت عصاره زعفران

می خواهید از مرجع بزرگ تعیین قیمت محصولات زعفرانی خبردار باشید؟ آیا در پی دریافت محصولاتی با کیفیت هستید و لیست قیمت عصاره زعفران از برند های مختلف را نیاز دارید؟

قیمت عصاره زعفران

یکی از گران ترین ادویه های دنیا، زعفران می باشد که می توان آن را به صورت رشته ای، پودر و عصاره آبی در بازار تهیه کرد. عصاره آبی زعفران، توسط برخی از شرکت های تولید کننده به عرضه می گردد، اما به دلیل هزینه های بالای تولید و ناپایداری آن، بیشتر تولید کنندگان زعفران ترجیح می دهند تا از این گیاه، محصولاتی به صورت پودر و یا به صورت رشته های خشک تهیه کنند.

گل زعفران یک محصول کشاورزی پر زحمت است که همین نیز خود عاملی برای افزایش قیمت آن است. به این صورت که در فصولی از سال نیازی به کار بر روی زمین نیست اما زمانی که نیاز به کاشت، آبیاری و برداشت بود، باید حتما مراقبت از آن را سرلوحه کار خود قرار داد و به طور منظم فعالیت کرد.

تنها در این صورت است که می توان محصولی با کیفیت از آن به دست آورد. برای مثال زمان برداشت آن بهتر است صبح زود و یا به هنگام غروب باشد و اگر برای مثال در ساعاتی از ظهر این کار را انجام دهید کارای گل زعفران پایین آمده و پژمرده می شود.

قیمت عصاره زعفران

توضیحاتی راجع به تولید زعفران در ایران

 این گیاه یک کلاله سه‌شاخه در مرکز خود دارد که با دست آن را جدا می کنند. به عبارتی علاوه بر کار کشاورزی آن افرادی هستند که به جدا کردن کلاله زعفران مشغولند. پس از این جدا سازی، کلاله ی زعفران درون الک گذاشته می‌شود و با فعالیت هایی خاص، عطر و طعم آن را تقویت می‌کنند. فرآورده های مختلفی نیز از آن به دست می آورند که یکی از آن ها عصاره زعفران می باشد. قیمت عصاره زعفران نسبت به زعفران خشک شده در رده پایین تری بوده و از این نظر ارجحیت دارد.

قیمت عصاره زعفران

این گیاه به آب و هوای گرم مقاوم است و در استان های مرکزی و شمال شرقی ایران به میزان زیادی تولید می شود. البته بزرگترین استان تولید کننده زعفران ایران خراسان رضوی بوده و کانون تولید زعفران شهرستان قائنات در خراسان جنوبی می باشد.

به طور کلی ایران بزرگ‌ ترین تولید کننده و صادر کننده ی زعفران در جهان به حساب می آید. قیمت عصاره زعفران به همراه کیفیت بسیار مناسب آن سبب می شود تا از این کالا برای اموری چون صادرات استفاده شده و در این عرصه نیز سهیم باشد.

قیمت عصاره زعفران

خواص عصاره زعفران

بدون در نظر گرفتن اسانس طبیعی و خاص خود زعفران، این گیاه مزایای بسیاری برای سلامتی دارد و همین نکته نیز باعث می‌شود به عنوان ادویه ای گران ‌قیمت و ارزشمند شناخته شود. همینطور به موجب خواص اعجاب انگیزی که در درمان و ریشه کن کردن انواع عارضه ها و بیماری ها دارد، به عنوان سلطان گیاهان دارویی و طلای سرخ، خوانده می شود. قیمت عصاره زعفران نسبت به اینکه دارای جنین خواص شگفت آوری می باشد بسیار مناسب بوده و کاملا به صرفه است اگر آن را تهیه نموده و در پخت غذا هایمان از آن بهره ببریم.

قیمت عصاره زعفران

ازجمله خواص دارویی این گیاه می توان به خاصیت ضد افسردگی، پیش گیری از بیماری های قلبی و سرطانی، نشاط آوری، کاهش دهنده چربی و کلسترول، تقویت معده و درمان کم خونی و… اشاره کرد. به همین دلیل بوده که در جهان، زعفران را با نام طلای سرخ  یاد می کنند و از ارزش بسیار بالایی در هرکجای دنیا برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت عصاره زعفران با نمایندگان فرانیز تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان و ارزنده ای که در اختیارتان می گذارند استفاده کافی را ببرید.

سوال داری،من اینجام !