قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

فرانیز با ارائه دادن بهترین قیمت اسپری زعفران دکتر بیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تاجرانی باشد که به امر صادرات مشغول بوده و به تامین کننده ای مطمئن و به صرفه نیاز دارند.

همان طور که می دانید، در ایران شرکت های تولیدی مواد غذایی و دارویی زیادی مشغول به کار هستند که نیاز ما را به ماده های خوراکی رفع می نمایند. با توجه به اینکه خاک ایران توانایی تولید محصولات مختلفی را داشته و می تواند انواع گیاهان و میوه جات را در خود پرورش دهد، نیازمان به واردات اینگونه مواد تا حدی زیادی کم بوده و در تولید و بسته بندی فرآورده های غذایی بسیار خودکفا عمل می کنیم.

معرفی شرکت دکتر بیز

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

شرکت بیز یک کمپانی و شرکتی ایرانی است که حتی در سطوح بین المللی نیز فعالیت دارد. دکتر بیز سعی بر این دارد که محصولات طب سنتی و گیاه درمانی را بر اساس و اصول سلامت محور و ارگانیک تولید نماید. در این راستا نیز بسیار موفق عمل کرده و با بهره گیری از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا مشغول در این عرصه می باشد. از سال 1390 این شرکت تاسیس گردید و با تولید محصولاتی خاص که انحصاری شرکت دکتر بیز می باشند، تا به حال محکم و استوار رو به جلو قدم نهاده است.

تولید و فرآوری بسیاری از محصولات این شرکت تا قبل از تاسیس آن در ایران محیا نبود اما خدا را شاکریم که با ورود شرکت بیز به عرصه ی تولید، نیازمان به محصولاتی چون قهوه های گانودرما رفع گردیده است.

محصولات تولیدی شرکت دکتر بیز چیست

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

خوب است بدانید که این شرکت با بهره گیری از استاندارد های روز اروپایی و با رعایت چهارچوب های چهانی برای تولید، محصولاتش را به عرضه رسانده و از این جهت کاملا قابل اعتماد می باشد. محصولات دکتر بیز زیر نظر متخصصین تب سنتی ایران و اساتید دانشگاهی تولید و تدارک دیده می شوند و همگی آن ها دارای گواهینامه های معتبری از سازمان های داخلی و بین المللی هستند که همه ی این ها نشان از کیفیت بالای محصولات شرکت دکتر بیز است. حال چند تا از محصولات تولیدی این شرکت را نام می بریم.

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی
  •  سبوس برنج قهوه ای که از لایه دوم برنج قهوه ای به دست می آید
  • دمنوش تخصصی لاغری
  • قهوه های غنی شده با قارچ گانودرما لوسیدوم
  • کلوچه بابونه
  • صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم
  • اتواع مختلفی از پودر های نبات طعم دار
  • انواع دمنوش های قاشی چون زعفران
  • اسپری زعفران
  • و…

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

از آنجایی که شرکت دکتر بیز در زمینه تولید محصولاتش از دقت بالایی استفاده نموده و تمامی نکات بهداشتی و سلامت را در مراحل ساخت محصولات خود رعایت می نماید، می توان از سلامت و اصیل بودن اسپری زعفران این شرکت اطمینان داشت.

قیمت اسپری زعفران به طور کلی نسبت به قیمت زعفران اصلی در حدود پایین تری می باشد و آن به خاطر خلوصی است که زعفران در این محصول وجود دارد. پس می توان نتیجه گرفت که قیمت اسپری زعفران دکتر بیز بسیار مناسب بوده و کاملا مطابق با کیفیتی است که داراست. برای ساخت آن از زعفران اصل بهره گرفته شده و به همین علت کاملا مرغوب و با ارزش می باشد.

قیمت اسپری زعفران دکتر بیز صادراتی

اسپری های 200 میلی لیتری تولیدی شرکت بیز دارای قیمتی در حدود 150 هزار تومان می باشد که اگر تاجری قصد خرید عمده این محصول داشته باشد، تخفیفاتی ارزنده دریافت خواهد نمود و کاملا از سلامت و مرغوبیت محصول خود اطمینان خواهد داشت. برای سفارش آن می توانید با نمایندگان فروش فرانیز تماس حاصل کرده و پس از کسب اطمینان کافی، این محصول را خریداری نمایید.

سوال داری،من اینجام !