فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

فرانیز فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس و تمامی محصولات زعفرانی می باشد که این محصولات را به صورت کارتنی با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهد. مراکزی همچون رستوران ها می توانند زعفران اصل و مرغوب را با تخفیف عالی از این سایت خریداری نمایند.

خرید مستقیم چاشنی زعفرانی آلس پایس

فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

از آن جا که زعفران، ادویه ای گران قیمت است از عصاره آن در ترکیبات غذایی به وفور استفاده می شود. چاشنی های زعفرانی آلس پایس بر پایه فرهنگ و ذائقه اصیل ایرانی و از مواد اولیه کاملا طبیعی و بومی ایران تولید می شوند. طعم و رنگ های استفاده شده در تولید محصولات آلس پایس 100 درصد طبیعی هستند و از مواد اولیه مرغوبی مانند پابریکا، کلروفیل، کارمین، تورمریک و غیره تولید می شوند. این محصول یکی از زیر مجموعه های زعفران به حساب می آید که توسط شرکت آلس پایس تهیه و تولید می شود.

چاشنی، نوعی سس یا ادویه است که آن را به منظور ایجاد طعم های خاص و متنوع به غذا می افزایند. بعضی از این چاشنی ها مانند چاشنی زعفرانی آلس پایس مخلوط ادویه ها یا گیاهان خشک هستند.

فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

زعفران در بسته هایی با وزن های مختلف عرضه می شود و چاشنی زعفرانی آلس پایس در مقادیر 40 گرمی و 50 گرمی و غیره و در کل با بسته بندی های 42 گرمی عرضه بازار می گردد. چاشنی های زعفران که با ترکیبات منحصر به فرد خود در کنار طعم اصیل زعفران ایرانی وجودتان را از حس خوب پر می کنند. در فروشگاه آلس پایس می توانید انواع چاشنی زعفرانی آلس پایس را به قیمت تولیدی و کارخانه خریداری کنید. این محصول دارای طعم و عطر بی نظیری است که به خاطر وجود زعفران مرغوب در این محصول می باشد. مواد تشکیل دهنده ای که در تولید این چاشنی به کار می رود، شامل پیاز، عصاره طبیعی لیمو، عصاره طبیعی زعفران، فلفل شمشیری، و فلفل سبز است که علاوه بر خواص آن ها به خوراک ها طعم بی نظیری می دهند. هم چنین با وجود چاشنی زعفران آلس پایس دیگر نیازی به افزودن سبزیجات معطر، ادویه های رایج مانند نمک و فلفل و همچنین روغن نمی باشد چون که تمامی آن ها در این کالا به حد کافی موجود است.

 چاشنی زعفرانی آلس پایس عمده برای صادرات

فروشنده چاشنی زعفرانی آلس پایس برای رستوران ها

خریداران و تاجران می توانند جهت تهیه چاشنی زعفرانی آلس پایس  و محصولات مطمئن و مرغوب اصلی از طریق سایت های مجموعه فرانیز اقدام نمایند و کالای مناسب صاردات را با بهترین قیمت از نمایندگی های اصلی دریافت نمایند.

سوال داری،من اینجام !