عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

برای موفقیت در فروش یک محصول عوامل بسیاری دخیل هستند. رنگ زعفران قائنات محصولی پر طرفدار بوده که بارز ترین دلیل محبوبیت آن کیفیت بالای این محصول می باشد.

عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

رنگ های خوراکی که در بازار موجود می باشند در سه گروه طبیعی، شبه طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند که در زمان خرید باید به سلامت آن ها توجه نمود، چرا که رنگ های شیمیایی بسیار خطرناک بوده و باعث بروز امراضی چون سرطان خواهند شد.

رنگ زعفران قائنات از محصول این شهر بزرگ تهیه گردیده است کاملا طبیعی بوده و در تولید آن از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. رنگ زیبا و عطر دلنشین آن در زمان مصرف نشان دهنده اصالت کالا می باشد.

قائنات از جمله شهر های موفق در زمینه کشت زعفران محسوب می گردد. محصول برداشت شده از کشتزار های آن نه تنها به همان طریق خالص به بازار عرضه می شود بلکه از آن فرآورده های بسیاری در کارخانه جات تولید می گردد که همان خواص ادویه سلامتی را به دنبال دارند.

تسریع در آشپزی با رنگ زعفران قائنات

عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

رنگ زعفران قائنات از جمله محصولات پر مصرف برای آشپزخانه ها، علی الخصوص رستوران ها و کترینگ ها می باشد چرا که با استفاده از آن مراحل آماده سازی به روش سنتی حذف خواهد شد.

برای تولید و بهره برداری زعفران در قائنات، بعد از آماده سازی زمین انتخاب پیاز مناسب شرط اصلی موفقیت می باشد. غده های دارای وزن ۳۰ گرم مناسب ترین گزینه خواهند بود.

عوامل موفقیت در فروش رنگ زعفران قائنات

کشت زعفران هر هفت سال یکبار انجام می گیرد اما پیاز اولیه بعد از یک سال از بین رفته و جای خود را به غده دختر می دهد و خود به یک منبع تغذیه برای آن تبدیل می شود، در واقع این روال طی این چند سال ادامه خواهد داشت.

در هر هکتار زمین حدود ۱۰ تن پیاز سالم کشت می شود که بعد از ۷ سال به ۴۰ تن می رسد چرا که از هر پیاز چندین غده دختر می روید. بهتر است برای کشت از پیاز ۲ یا ۳ ساله با وزن مناسب استفاده نمود. وجود کنه و آلودگی بر روی آن، عملیات کشاورزی را با شکست مواجه می کند پس از سلامت آن مطمئن شوید.

رنگ زعفران قائنات را به دو صورت پودری و مایع تولید می کنند که هر کدام در جایگاه خود مصرف می شوند. استفاده از زعفران مایع راحت تر است از این رو این محصول بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

سوال داری،من اینجام !