صادرکننده زعفران رستورانی زردبند در بازار جهانی

صادرکننده زعفران رستورانی زردبند در بازار جهانی

زعفران گیاهی چند ساله علفی با ریشه ی پیازی می باشد که پیاز آن با غلاف قهوه ای پوشیده شده است. این گیاه خواص دارویی و ارزش غذایی بی شماری دارد و یکی از پر مصرف ترین محصولات گیاهی در کشور محسوب می شود. زعفران دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید و ضروری برای بدن می باشد. این محصول در بسته بندی های مختلف در بازار وجود دارد. عصاره، پودر و اسپری زعفران در اوزان مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. صادرکننده زعفران زردبند در بازار جهانی این محصول را با کیفیت ممتاز به فروش می رساند.

صادرکننده زعفران رستورانی زردبند در بازار جهانی

بازار خرید انواع زعفران زردبند

بازار خرید انواع زعفران زردبندزعفران گیاهیست بسیار پرخاصیت با مصرف بالا که در مناطق کوهستانی و سرد به خوبی می روید. این گیاه مقاومت بالایی در برابر سرمای هوا از خود نشان می دهد. به علت مصرف بالای زعفران تولید آن نسبت به گذشته افزایش زیادی یافته است.

این محصول به علت خواص شگفت انگیزش جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد. در زیر به چند مورد از خواص بی شمار زعفران اشاره می کنیم:

  • به علت داشتن آنتی اکسیدان بالا از فرسایش سلول ها جلوگیری می کند و باعث نوسازی آن ها می شود.
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان و کمک به درمان ای بیماری
  • تسهیل کننده زایمان و عمل سقط جنین
  • خون ساز، درمان کم خونی و فقط آهن
  • کنترل کننده کلسترول خون 
  • تقویت کننده قلب 
  • تقویت کننده اعصاب
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و مفید برای کسانی که دچار سستی بدن می باشند و …

زعفران به علت افزایش خون و خون رسانی در زنان باردار موجب سقط جنین می شود، بنابراین این افراد باید از مصرف آن خودداری کنند.

امروزه بسته بندی های جدید زعفران در کیفیت های مختلف وارد بازار شده است. زعفران ایرانی زردبند دارای کیفیت ممتاز و درجه یک بوده و عصاره و رنگ زعفران آن نیز طبیعی و اصل می باشد. بازار خرید انواع زعفران زردبند با قیمتی مناسب در اکثر شهرهای ایران وجود دارد.

فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتیزعفران گیاهیست که اغلب در مناطق نیمه گرمسیری می روید. کاشت آن در بیشتر مناطق ایران انجام می شود اما کیفیت آن ها باهم برابر نیست. کاربرد زعفران بسیار زیاد است و به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده در انواع غذاها و خوراکی ها به کار می رود. به چند مورد از کاربرد این محصول بی نظیر می پردازیم:

  • به عنوان طعم دهنده در صنایع غذایی و لبنیاتی
  • مصرف دارویی در درمان بیماری های مختلف در طب سنتی و پزشکی
  • به عنوان طعم و رنگ دهنده در چای زعفران و شربت زعفران
  • در کارخانه ی بستنی سازی برای تولید بستنی زعفرانی
  • کاربرد در انواع غذاها شامل خورشت، برنج، دسرها و…

کاربرد زعفران در رستوران، هتل و انواع مجالس به عنوان تزیین و طعم برنج بسیار زیاد می باشد.

این محصول علاوه بر تولید برای مصارف داخلی، هرساله ب مقدار زیادی به خارج از کشور صادر می شود. فروش عمده زعفران صادراتی توسط صادر کنندگان زعفران به کشورهای همسایه با کیفیت بی نظیر و به قیمت عمده صورت می گیرد.

صادرات زعفران زردبند به کشور های اروپایی

صادرات زعفران زردبند به کشور های اروپاییزعفران وزن کمی دارد مثلا هزاران گل زعفران می توانند در مجموع یک کیلو محصول دهند. گل زعفران به رنگ بنفش می باشد که دارای پرچم و چند عدد کلاله در وسط آن می باشد. پودر زعفران همان کلاله ی گل آن می باشد. که معمولا هر گل سه الی چهار عدد کلاله دارد.

بسته بندی زعفران برای مصارف خانگی در بسته بندی های چند گرمی و مثقال در بازار وجود دارد. این محصول گیاهی برندهای مختلفی دارند که هر کدام بسته به کیفیت و وزن آن قیمت گذاری می شوند. بسته بندی زعفران در ظرف های پلاستیکی، کارتنی یا پلاستیک انجام می شود و برچسب مشخصات و برند شرکت تولید کننده روی بسته ی آن زده و سپس در بازار توزیع می شود.

هرساله صادرات زعفران زردبند به کشورهای اروپایی، توسط بزرگ ترین تولید کنندگان زعفران در کشور انجام می شود. شرکت زعفران با تولید این محصول با کیفیت درجه یک آن را به مشتریان خارجی به فروش می رساند.

شرکت های تولید و بسته بندی زعفران

شرکت های تولید و بسته بندی زعفران علاوه بر پودر زعفران، عصاره، اسپری و افشانه نیز از محصولات زعفران در بازار می باشند. زعفران مایع کاربرد زیادی در صنایع غذایی دارد. به علت کیفیت بالای عصاره زعفران و قیمت پایین تر آن از پودر، بیشترین مصرف را در هتل و رستوران ها دارد و به علت مصرف بالا معمولا به صورت عمده از تولیدی های بزرگ و معتبر با قیمت ویژه خریداری می شود.

تولید کننده زعفران پس از برداشت این محصول بسته به مقدار آن نیاز به کارگر دارد تا کلاله را از گلبرگ جدا کنند سپس کلاله ها را خشک می کنند و به صورت های مختلف بسته بندی می کنند.

شرکت های تولید و بسته بندی زعفران این محصول را به مقدار انبوه کاشته و پس از برداشت و بسته بندی به بازار عرضه می کنند. قیمت زعفران بسته به برند و کیفیت آن در بازارهای مختلف متفاوت می باشد.

خریداران زعفران صادراتی زردبند

خریداران زعفران صادراتی زردبندزعفران به علت خواص بی نظیرش کاربرد فوق العاده در طب سننی دارد. این محصول گیاهی طبیعتی گرم و خشک دارد و برای افرادی که با سردی بدن و بلغم مواجه هستند بسیار مفید و موثر می باشد. همچنین برای خانم هایی که دچار اختلال در قاعدگی می باشند مفید و بسیار تاثیر گذار می باشد زیرا زعفران به علت طبع گرم آن قاعده آور است.

زعفران مسکن قوی انواع درد ها بویژه شکم درد محسوب می شود و تقویت کننده ی معده می باشد. همه ی این خواص بی نظیر این محصول باعث محبوبیت و مصرف بالای آن شده است. تولید این محصول نسبت به گذشته رشد زیادی داشته است.

خریداران زعفران صادراتی زردبند به صورت عمده به دنبال محصولی می باشند که به روش ارگانیک و اصل تهیه شده باشد. این خریداران معمولا بدون واسطه و به طور مستقیم این محصول را نصف قیمت بازار از فروشندگان معتبر خریداری می کنند.

نمایندگی زعفران زردبند در اصفهان

نمایندگی زعفران زردبند در اصفهانزعفران برای افرادی که دچار سستی بدن می باشند و از ضعف عمومی رنج می برند بسیار مفید و انرژی زاست و سیستم ایمنی بدن را تقویت و بالا می برد.

خریدار زعفران باید در انتخاب این محصول دقت کند و آن را از فروشگاه های معتبر این محصول تهیه کنند. نگهداری زعفران باید در محیط های خشک و خنک و در ظرف دربسته باشد. زیرا عصاره ی این محصول در محیط باز تبخیر شده اما در ظرف در بسته کیفیت آن حفظ می شود. نمایندگی زعفران زردبند در اصفهان و سایر شهرهای ایران وجود دارد.

سوال داری،من اینجام !