صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه

صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه

صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه یکی دیگر از اقدامات تجاری ایران در حوزه زعفران‌ است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه خواندن این مقاله به شما توصیه می‌شود.

بزرگ ترین نقطه قوتی که این شهرستان دارد، تولید زعفران می باشد. به همین جهت کشاورزان بسیار زیادی به صورت سالانه بر روی زمین های کشاورزی آن کار می کنند و سعی می کنند تا کیفیت بالایی را ارائه نمایند.

صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه

این تولیدات به حدی در سطوح بالایی قرار دارد و حجم زیادی از زعفران تولید می شود که از این شهرستان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات زعفرانی یاد می کنند.

همچنین علاوه بر تولید، افرادی شرکت هایی را تاسیس کرده اند که با استفاده از زعفران های تولید شده در این منطقه فرآورده هایی را از زعفران می سازند. این فرآورده ها به افراد مصرف کننده کمک می کنند تا خیلی سریع تر از این ادویه با ارزش استفاده نموده و بهترین نتیجه را نیز بگیرند.

پودر زعفران قائنات برای صادرات به دیگر کشورها

صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه

نه تنها در ایران بلکه در نقاط دیگری از جهان نیز افراد به مصرف ادویه های مختلف علاقه نشان می دهند و با زعفران آشنایی دارند. می دانند که این ادویه چه ویژگی هایی داشته و با آن می توان چگونه خصلت هایی را به غذا بخشید.

همچنین از رنگ دهی و طعم دهی آن رضایت کافی دارند و رستوران های خاصی برای تهیه و استفاده از آن اقدام می کنند. برای مثال می توان پودر زعفران قائنات را به ایشان معرفی کرد.

این امر نشان می دهد که خام فروشی در این زمینه هم صورت می گیرد و دیگر کشور ها نیز از آن منفعت زیادی به دست می آورند. این به آن معناست که مواد اولیه کارخانه های خارجی تامین می شود و آن ها به تولید فرآورده های مختلف دست می زنند.

به این ترتیب هیچ نامی از ایران و ایرانی بر روی آن درج نمی شود و این واقعیت که بزرگ ترین تولید کننده زعفران کشور ایران است تا حد زیادی محفوظ می ماند.

تاجران می توانند جهت جلوگیری از این امر به فرآورده های زعفرانی روی بیاورند و خودشان از صادرات زعفران فله ای سر باز بزنند. افراد می توانند جهت خرید پودر زعفران قائنات از طریق فرانیز اقدام کرده و سپس با وارد کننده های خارجی ارتباط برقرار کنند.

زعفران در فرانسه

زعفران محصولی ارزشمند با خواص و ترکیبات فراوان است.  خواص منحصربه‌فرد زعفران باعث شده است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 

معرفی پودر زعفران قائنات

گیاه زعفران به عنوان گل سلامت هم شناخته می‌شود. زعفران در سراسر جهان از جمله فرانسه شناخته شده است و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برخی از کشورها مانند ایران زعفران تولید می‌کنند و برخی بزرگترین واردکنندگان زعفران هستند. در ادامه در مورد صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه صحبت خواهیم کرد.

شرکت زعفران فرانسه

فرانسه یکی از خریداران عمده زعفران ایران است. شرکت‌های فرانسوی زعفران ایرانی را خریداری می‌کنند. این شرکت‌ها در بسته‌بندی‌های جذاب روانه بازارهای بین‌المللی می‌کنند.

پودر زعفران قائنات برای صادرات به دیگر کشورها

صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه در سایر صنایع این کشور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های فرانسوی زعفران را در صنایع مختلفی مانند آرایشی، بهداشتی و دارویی استفاده می‌کنند.

مرکز فروش زعفران در فرانسه با بالاترین کیفیت کجاست؟

زعفران ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی در جهان شناخته می‌شود. زعفران ایران به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می‌شود. ایران علاوه بر این‌که بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران است، بزرگ‌ترین صادرکننده زعفران هم هست.

عطر و طعم زعفران ایرانی با برندهای خارجی قابل مقایسه نیست. متأسفانه به دلیل این‌که صادرات زعفران ایران به صورت فله‌ای انجام می‌شود، نام زعفران ایرانی به ندرت در بازارهای بین‌المللی دیده می‌شود.

مرکز فروش زعفران در فرانسه با بالاترین کیفیت کجاست؟

البته اخیرا با صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه بسته‌بندی‌های ایرانی جای پای خود را بازار جهانی پیدا کرده‌اند. حقیقت این است که کشورهای واردکننده زعفران ایران  را با نام خود بسته‌بندی می‌کنند و سپس وارد بازارهای بین‌المللی می‌شوند.

خریداران زعفران در فرانسه

همان‌طور که اشاره کردیم، زعفران ایران به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود. در این بین امارات، اسپانیا، سوئد و فرانسه ۴ خریدار عمده زعفران ایران هستند.

خریداران زعفران در فرانسه شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف هستند. این کارخانه‌ها از زعفران در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و تولید مواد غذایی استفاده می‌کنند.

خریداران زعفران در فرانسه

به همین جهت است که صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه برای این صنایع بسیار حائز اهمیت است. فرانسه سالانه زعفران را از کشورهای مختلف وارد می‌کند.

بزرگترین واردکننده زعفران در فرانسه، ایران، اسپانیا و یونان محسوب می‌شود.  در سال‌های اخیر، صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه سبب شده است تا دسترسی بازار جهانی به زعفران بهتر شود.

زعفران کدام کشور بهتر است؟

تاریخچه کشت و تولید زعفران در ایران به سه هزار سال پیش برمی‌گردد. امروزه کشورهای بسیاری از جمله اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، هند، چین، پاکستان، افغانستان در تولید و صادرات زعفران فعالیت دارند.

۹۵ درصد از تولید زعفران در جهان مربوط به ایران است. ایران نه تنها بزرگ‌ترین تولید کننده زعفران است، بلکه از نظر کیفیت نیز در رتبه اول جهان قرار دارد.

صادرات پودر زعفران قائنات به کشورهای مختلف رشد چشمگیری داشته است. کشورهای خریدار زعفران ایرانی آن را به نام خود بسته بندی می کنند و به بازارهای مختلف دنیا عرضه می کنند.

زعفران ارگانیک فرانسه

زعفران ارگانیک فرانسوی به معنای زعفرانی است که از مرحله کاشت و تولید زعفران تا مرحله برداشت آن از کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات استفاده نمی‌شود. محصولات زعفرانی طرفداران زیادی دارد و عطر آن بسیار بیشتر است.

بازار زعفران

امروزه کشورهای تولیدکننده زعفران در تلاش هستند تا با روش‌های نوین بازاریابی سهم خود را از عرضه جهانی زعفران افزایش دهند. ان کشورها سعی دارند تا جایگاه خوبی در بازار زعفران به دست آورند.

ایران بزرگ‌ترین تولید‌کننده زعفران در جهان است که می‌تواند نقش مهمی در بازار جهانی زعفران داشته باشد.  اسپانیا بزرگترین رقیب ایران در بازار جهانی است. این کشور توانسته است، بخشی زیادی از سهم ایران در بازار جهانی زعفران را به خود اختصاص دهد.

امارات متحده عربی، اسپانیا، ترکمنستان، ایتالیا، روسیه، فرانسه، آلمان، سوئیس و سوئد متقاضی صادرات زعفران ایران هستند. صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست و طرفداران خاص خود را دارد.

قیمت زعفران در فرانسه 

فرانسه یکی از خریداران اصلی زعفران ایران است. قیمت زعفران در فرانسه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه‌های پرداخت‌شده برای واردات زعفران به فرانسه بر قیمت زعفران تاثیر می‌گذارد.

قیمت زعفران در فرانسه 

هزینه‌هایی مانند تشریفات گمرکی، مالیات و ترخیص کالا از سایر موارد موثر در قیمت هستند. طبیعی است که مراکز فروش زعفران در فرانسه  هزینه‌هایی را به قیمت اولیه زعفران اضافه می‌کنند. هزینه‌های ثبت برند، اخذ گواهی بهداشت، بسته‌بندی زعفران از جمله هزینه‌هایی است که به قیمت اولیه زعفران اضافه می‌شود.

قیمت ۱ گرم زعفران در فرانسه چند است؟

زعفران به صورت عمده و خرده در فرانسه عرضه می‌شود.  زعفران به صورت کیلویی، خرده‌فروشی و فله‌ای به فروش می‌رسد.  یک گرم زعفران در بسته‌بندی‌های مختلف در فرانسه موجود است.

اندازه این بسته‌بندی‌ها معمولا به گرم است. شرایط صادرات پودر زعفران قائنات به فرانسه کمی متفاوت است. به دلیل قیمت پایین‌تر این فرآورده زعفرانی، مقدار آن با اندازه‌های بیشتر روانه بازار می‌شود.

قیمت ۱ گرم زعفران در فرانسه چند است؟

این مقدار بیشتر برای خرده فروشی زعفران باید گواهینامه و مراحل بیشتری ثبت کرد یعنی هزینه بیشتری دارد.  قیمت زعفران در خرده بیشتر از قیمت زعفران فله است.

قیمت فروش زعفران در فرانسه با بالاترین کیفیت چقدر است؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم عوامل زیادی بر قیمت زعفران تاثیر می‌گذارد. اگر بخواهید قبل از خرید زعفران در فرانسه از ایران زعفران بخرید قیمت ها متفاوت خواهد بود.

واردات زعفران به کشور هزینه دارد و فروش آن در فروشگاه هزینه‌های خاص خود را دارد. با این اوصاف قیمت زعفران وارداتی قطعا بالاتر از قیمت تولید زعفران خواهد بود.

واحدهای اندازه گیری جرم شامل کیلوگرم، گرم، تن، اونس و … هر اونس معادل ۲۸.۳  گرم است. برای تعیین قیمت زعفران بر حسب اونس باید از ضریب ۲۸.۳ استفاده کرد.

 به عنوان مثال، اگر قیمت هر گرم زعفران ۲ دلار باشد، قیمت هر اونس زعفران ۵۶.۶ دلار خواهد بود. قیمت یک گرم زعفران بسته به نوع زعفران و برند شرکتی که از آن زعفران خریداری می‌کنید، متفاوت است.

 یک گرم زعفران در یک فروشگاه ۲ دلار و در جای دیگر ۴ دلار قیمت دارد. معمولا بسته‌بندی زعفران زیباست و ظروف شیک باعث افزایش قیمت آن می شود. در حین خرید زعفران در کنار قیمت باید کیفیت زعفران را هم درنظر گرفت.

سوال داری،من اینجام !