صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک تهران

صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک تهران

فرآورده‌های زعفرانی درجه یک در سطح بین‌المللی خرید‌و‌فروش می‌شوند. آیا از سود حاصل از صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک تهران اطلاع دارید؟

بازارهای هدف انواع عصاره زعفرانی ایرانی

اهمیت صادرات محصولات غیرنفتی در سال‌های اخیر چندین برابر شده است. زعفران یکی از مهم‌ترین محصولات صادراتی کشور می‌باشد. بازرگانان زیادی امروزه در این حوزه فعالیت دارند.

خریدوفروش این گیاه ارزشمند در سطح بین‌المللی ارزآوری قابل‌توجهی را برای کشور به همراه دارد. بازرگانان ایرانی در گذشته‌های دور تنها سرگل زعفران خالص را روانه بازارهای خارجی می‌کردند.

آن‌ها امروزه از صادرات انواع فرآورده‌ها نیز به سود قابل‌توجهی دست یافته اند. صادرات عصاره زعفران در چند سال اخیر به‌شکل فزاینده‌ای زیاد شده است. کشورهای زیادی از سراسر دنیا خواهان معامله با بازرگانان ایرانی هستند.

بازرگانان پس از بررسی کالای باکیفیت، به‌خوبی متوجه وجه تمایز آن‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه دیگر می‌شوند. ۵ کشور چین، امارات، اسپانیا، عمان و افغانستان بیشترین سهم از تولیدات داخلی را به خود اختصاص داده اند.

بازار انواع عصاره زعفرانی ایرانی

بیش از ۸۰ درصد از محصولات صادراتی ایران روانه بازارهای این کشورها می‌شود. قطر، هند، هنگ کنگ، ماکائو و ایتالیا از دیگر مشتریان مهم تولیدات داخلی در این حوزه هستند.

گستره تجارت ایران در حوزه صادرات عصاره زعفران به‌سرعت در حال افزایش است. تعداد کشورهای خواهان فرآورده‌های داخلی همه ساله بیشتر می‌شود. بازرگانان از روش‌های مختلفی به‌دنبال افزایش دامنه همکاری‌های تجاری خود هستند.

آن‌ها از طریق حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، مکاتبات ایمیلی و واسطه‌ها در تلاش برای یافتن مشتری‌های جدید هستند. این استراتژی‌ها، موفقیت‌های بیشتری را در این حوزه برای کشور به همراه خواهد داشت.

راهکارهای موثر در افزایش صادرات محصولات زعفرانی

تمام تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران از جمله کشور ایران، به‌دنبال راهکارهایی برای تصاحب سهم بیشتری از بازار هستند. ایران علی‌رغم موفقیت‌های چشمگیر در سال‌های اخیر با موانع زیادی روبه‌رو است.

این موانع و مشکلات اثرات بسیار منفی در صادرات زعفران و فرآورده‌های آن دارند. تاجران بزرگ ایرانی امروزه در حوزه صادرات عصاره زعفران هم فعال هستند.

آن‌ها رویکردهای مختلفی را برای فروش بیشتر در سطح بین‌المللی دنبال می‌کنند. تبلیغات موثر یکی از مهم‌ترین اقدامات است. تولیدکنندگان و فروشندگان بزرگ همواره از تبلیغات مناسب به نفع خود استفاده می‌کنند.

صادرات عصاره زعفران الیت

آن‌ها به این ترتیب عده بیشتری را برای بررسی تولیدات خود ترغیب می‌کنند. تعداد زیادی از آن‌ها در نهایت مشتریان این کالاها خواهند بود. کیفیت تولیدات، نقش چشمگیری در افزایش فروش دارد. اهمیت این موضوع در حوزه صنایع غذایی دوچندان است.

مشتریان خارجی همواره به‌دنبال موادغذایی با‌کیفیت و استاندارد هستند. آن‌ها پیش از خرید، تاییدیه‌های بهداشتی و کیفی را بررسی می‌کنند. تولیدکنندگان مطرح در حوزه صادرات عصاره زعفران همواره به این اصول بهداشتی پایبند هستند.

محبوبیت و فروش گسترده عصاره زعفران الیت

برندهای مختلفی در داخل کشور امروزه انواع عصاره‌های زعفرانی را تولید می‌کنند. برخی از تولیدات در بازار، با فروش بیشتری همراه هستند. این محصولات از نظر کیفیت در سطح بالاتری قرار دارند.

زعفران الیت یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار است. این محصول برای طعم‌دار کردن انواع غذاها کاربرد دارد. آشپزهای حرفه‌ای و خانگی برای مزه‌دار کردن انواع گوشت‌های قرمز، سفید و خوراک‌ها از این محصول استفاده می‌کنند.

این فرآورده یک جایگزین عالی با قیمت مناسب به‌جای زعفران خالص است. صادرات عصاره زعفران الیت هم به دلیل همین کیفیت بالا می‌باشد. این چاشنی در طبخ غذاهای ملل هم کاربرد ویژه‌ای دارد.

محبوبیت و فروش عصاره زعفران الیت

سیاست اصلی این برند، حفظ کیفیت محصولات برای ارتقاء سلامت مصرف‌کنندگان می‌باشد. این گروه تجاری تمام محصولات خود را به کمک دستگاه‌های به‌روز و مجهز تولید می‌کند.

کیفیت این چاشنی بسیار بالا است و انتخاب مناسبی برای صادرات عصاره زعفران ایرانی می‌باشد. هدف اصلی مجموعه، تولید کالای باکیفیت با حفظ تمام ترکیبات طبیعی و مفید گیاه زعفران است.

چنین فرآوردهایی دارای ارزش غذایی بالایی است که انتخاب بسیاری از مشتریان خواهد بود. همه مردم در سراسر دنیا به‌دنبال خرید محصولاتی بدون مواد نگهدارنده هستند. این شرکت نیز چاشنی‌های خود را بر همین اساس تولید می‌کند. نمک موجود در این چاشنی از تجمع و رشد باکتری‌ها جلوگیری خواهد کرد.

مهم‌ترین استان‌های پرورش‌دهنده زعفران مرغوب در ایران

ایران از نظر موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب‌وهوایی، دارای شرایط مناسبی برای کاشت و پرورش انواع گیاهان دارویی می‌باشد. زعفران از جمله گیاهانی است که به‌طور گسترده در داخل کشور کشت می‌شود.

بخشی از محصولات برداشت شده، صرف تهیه و تولید انواع فرآورده‌ها خواهد شد. عصاره‌های زعفرانی پودری و مایع جزو مهم‌ترین تولیدات داخلی هستند. رونق صادرات عصاره زعفران به لطف این مواد اولیه باکیفیت، امکان‌پذیر شده است.

پرورش این گل‌های زیبا امروزه با جدیت بیشتری انجام می‌شود. بسیاری از کشاورزان و باغداران منحصراً در همین حوزه فعالیت می‌کنند. آن‌ها با همکاری مهندسین و مسئولان جهاد کشاورزی به‌دنبال تولید گل‌های با‌کیفیت‌تر هستند.

هدف دیگر آن‌ها، افزایش حجم تولید می‌باشد. این گیاه ارزشمند در گذشته هم کاربردهای بسیار زیادی در زندگی مردم ایران داشته است. استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی اصفهان، یزد و کرمان، مهم‌ترین پرورش‌دهندگان این گیاه دارویی هستند.

وضعیت دمایی و میزان بارندگی در این مناطق کاملا منطبق با دوره‌های رشد و استراحت گل‌های زعفرانی است. خراسان رضوی در صدر تولیدکنندگان زعفران جای دارد.

مساحت زیر کشت در این استان بیش از ۸۰ هزار هکتار است. اغلب بومیان شهرهای مشهد، تربت‌حیدریه، قائنات، گناباد و تربت‌جام به کاشت و پرورش این گیاه مشغول هستند.

کارخانه‌های معتبر در حوزه صادرات عصاره زعفران مانند بازرگانی الیت، محصولات خود را از بهترین کشتزارها تامین می‌کنند. کیفیت چنین عصاره‌هایی در نهایت کاملا متمایز خواهد بود.

همکاری بین‌المللی مجموعه فرانیز با تاجران خارجی

مجموعه فرانیز علاوه بر عرضه و فروش زعفران خالص در حوزه صادرات عصاره زعفران نیز فعال است. این مجموعه بهترین تولیدات ایرانی را برای فروش و ارائه به مشتریان خارجی انتخاب می‌کند.

عصاره زعفران الیت یکی از محصولات صادراتی این بازرگانی است. این فرآورده همیشه جزو پرفروش‌ترین چاشنی‌ها می‌باشد. مشتریان بین‌المللی از کیفیت بالای این چاشنی رضایت کامل دارند.

این محصول فاکتورهای مهمی مانند کیفیت بالا و عدم استفاده از مواد نگهدارنده را رعایت نموده است. چنین تولیداتی کاملا موردپسند مشتریان خارجی هستند. بازرگانی پس از دریافت سفارشات، به‌سرعت آن‌ها را آماده می‌کند.

سرعت عمل بالا در انجام روند اداری کارهای گمرکی،  از نقاط قوت این مجموعه است. تاجران خارجی نیز به این ترتیب در اسرع وقت کالاها را دریافت خواهند کرد. این فروشگاه اینترنتی در جلب رضایت مشتریان داخلی هم بسیار موفق بوده است.

خریداران تمام کالاها را درب منزل خود تحویل می‌گیرند‌. آن‌ها به این ترتیب زمانی را برای رفت‌وآمد صرف نمی‌کنند. این صرفه‌جویی در وقت از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی است.

سوال داری،من اینجام !