شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

اگر به دنبال یک تولید کننده موفق در زمینه محصولات زعفرانی می باشید ما به شما شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی که در اصفهان مشغول به کار است را معرفی می کنیم.

شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

اصفهان یکی از بزرگترین استان های کشور می باشد که کارخانه های بزرگی در آن مشغول به کار هستند و خوشبختانه این امر موجب کاهش مهاجرت به شهر های دیگر شده است.

شرکت افشانه زعفران زرافشان با جذب نیرو های جوان و متبحر توانسته اشتغال زایی داشته باشد. محصولات این کارخانه بزرگ قبل از عرضه به بازار از لحاظ سلامت مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرند.

افشانه زعفران چیست؟

شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

شاید برای کسانی که تا به حال از افشانه زعفران استفاده نکرده اند اسم این محصول مبهم باشد. این کالا یک فرآورده زعفرانی بوده که از ترکیب آب آشامیدنی تصفیه شده و ادویه سلامتی خالص تهیه می گردد و به صورت اسپری قابل استفاده است.

مراحل آماده سازی افشانه زعفران زرافشان

شرکت افشانه زعفران زرافشان اصلی در اصفهان

در شرکت افشانه زعفران زرافشان برای تولید این محصول یک سری مراحل باید طی شود که همگی به صورت کاملاً بهداشتی و بدون دخالت دست، با استفاده از دستگاه های مدرن صورت می پذیرد.

  1. اولین مرحله برای این منظور تصفیه و استریل آب است تا از وجود هرگونه میکروب و آلودگی پاک شود.
  2. دمای آب را تا حد مشخصی بالا برده و زعفران پودر شده را به آن اضافه می کنند و به مدت ۵ ساعت به آن اجازه می دهند تا به خوبی دم بکشد. نباید هیچ گونه ورود و خروج هوا انجام گیرد.
  3. در این مرحله مایع آماده را به داخل کیسه آلومینیومی که در درون قوطی تعبیه شده است انتقال می دهند.

نکته جالبی که در تولید این محصول وجود دارد گاز ازت موجود بین کیسه و قوطی است که با فشار آوردن به کیسه، خارج شدن تمام مایع داخل آن را به دنبال دارد. این گاز با زعفران موجود هیچ گونه تداخلی پیدا نمی کند.

هدف شرکت افشانه زعفران زرافشان از تولید چنین محصول کارآمدی قبل از هر چیزی آسایش مصرف کننده بوده است که توانسته امر آشپزی را تسریع ببخشد.

این محصول حاوی ۱۱۰ میلی لیتر مایع زعفران بوده که به دلیل عدم نفوذ هوا و نور به داخل آن ماندگاری بالایی دارد. در این شرکت بزرگ همچنین محصولات ارگانیک دیگری از جمله؛ عسل، زرشک، عناب، زیتون و… عرضه می گردد.

افشانه زعفران و تمامی فرآورده های زعفرانی به صورت عمده در این سایت بزرگ به فروش می رسد.

سوال داری،من اینجام !