سود فروشندگی اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

سود فروشندگی اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

خرید اسپری زعفران 110 گرمی باکیفیت

یک تاجر موفق همیشه به دنبال انتخاب گزینه ای مناسب برای تجارت می باشد. اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی لیتری که توسط مجموعه فرانیز عرضه می شود می تواند سود چشمگیری را از فروشندگی این محصول نصیب سرمایه گذار کند.

سود فروشندگی اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

اسپری زعفران زرافشان یکی از فرآورده های زعفرانی می باشد که از ترکیب آب تصفیه شده با زعفران خالص تهیه می شود. نوع بسته بندی این محصول باعث تمایز آن از دیگر نمونه های مشابه شده است.

زرافشان از جمله کارخانه های موفق در زمینه تولید و بسته بندی ادویه جات می باشد که توانسته با انتخاب مواد اولیه سالم و ارگانیک رضایت مصرف کننده را جذب کند. زعفران یکی محصولات مصرفی در این شرکت است که بهترین نمونه آن آنتخاب می شود.

گام اول در تولید اسپری زعفران مرغوب

سود فروشندگی اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

برای تولید زعفران مرغوب و مطابق با استاندارد های جهانی، گام اول انتخاب پیاز سالم با وزن مناسب است. پیاز طلای سرخ که بذر آن محسوب می شود دارای غلاف قهوه ای رنگی بوده که باید عاری از آلودگی باشد.

پیاز اولیه بعد از یک سال از بین می رود و جای خود را به غده هایی که روی آن جوانه زده اند می دهد. این روند در طی هفت سال ادامه خواهد شد. برای کشت زعفران در مزرعه دیگر بهتر است پیازهای سه تا چهار ساله را در فصل خواب محصول یعنی تابستان انتخاب کرد.

برداشت زعفران هر سال یک بار انجام می شود که در فصل پاییز صورت می گیرد. بعد از جداسازی کلاله ها، معمولا اکثر کشاورزان محصول را به کارخانه جات تحویل می دهند که در آن جا محصول را بسته بندی و یا از آن فرآورده های مختلفی تولید می کنند.

 با پیشرفت تکنولوژی و جایگزین شدن مواد و کالا های مدرن و پرسرعت به جای نمونه های قدیمی، مصرف کننده به دنبال محصولی است که امور را سرعت بخشد. اسپری زعفران زرافشان با بسته بندی مناسب به صورت افشانه باعث تسریع هر چه بیشتر امور می شود.

صادرات اسپری زعفران زرافشان

سود فروشندگی اسپری زعفران زرافشان ۱۱۰ میلی

صادرات محصولات زعفرانی به کشور های آسیایی و اروپایی رقم بالایی را نشان می دهد که دلیل آن کیفیت بالای آن ها می باشد. اسپری زعفران زرافشان با حجم ۱۱۰ میلی لیتری یک مورد بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است.

محصولاتی زعفرانی در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و عطاری ها عرضه می شود. اما روشی بسیار راحت و به صرفه که این روز ها بسیار رواج پیدا کرده است خرید آنلاین از سایت های فروش می باشد.

فرانیز یک نمونه از مراکز فروش عمده می باشد که می توانید با خیالی آسوده از اصالت کالا خرید فرمایید.

سوال داری،من اینجام !