سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

برای سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران می توانید از طریق سایت فرانیز اطلاعات لازم را به دست بیاورید. این محصول کاملا طبیعی و دارای تمامی استانداردهای روز دنیا می باشد، خرید این افشانه در حجم های عمده بسیار مقرون به صرفه است.

تولید افشانه زعفران مایع

سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

تولید افشانه زعفران از مواد کاملا طبیعی با حلال به صورت مایع در آمده و طی فرآیندی به داخل قوطی تزریق می شود. این محصول در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد و به وسیله گاز پیشرانه که سازگار با مواد غذایی است، به راحتی می توان از مایع زعفران بر روی مواد غذایی استفاده کرد.

مصرف کننده تنها لازم است که قوطی افشانه زعفران را در فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتری از سطح مواد غذایی قرار داده و دکمه اسپری را فشار دهد تا زعفران بر روی سطح مورد نظر افشانه شود.

تولید افشانه زعفران به صورت انبوه در حال انجام است. راحتی و سرعت در مصرف، بهداشتی بودن و بهینه سازی کاردبرد های طلای سرخ نیز از مزیت های این محصول زعفران می باشد.

سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

در تولید افشانه زعفران از فناوری نوین، خاص و کاملا متمایز از تمام اسپری های موجود در سطح جهان استفاده شده به طوری که این فناوری نخستین بار برای تهیه این اسپری بکار رفته است. از دیگر مزایای این محصولی می توان موارد زیر را عنوان کرد؛

• ۵ برابر بهره وری بیشتر

• سهولت و سرعت استفاده در هر لحظه

• کاملا طبیعی و فاقد هر گونه اسانس های خوراکی و شیمیایی بودن آن

• حذف مراحل وقت گیر سائیدن و دم کردن زعفران

• استفاده از افشانه زعفران در هر حالت و زاویه

• قابلیت بهره وری آن هم تا آخرین قطره امکان پذیر بوده و نیازی به تکان دادن قبل از مصرف ندارد چرا که محصول با توجه به همگن و تک فاز بودن ته نشین نمی شود.

خرید از تولیدکننده افشانه زعفران باکیفیت

سفارش کارتنی محصول از محل تولید افشانه زعفران

زعفران، دارای ترکیباتی می باشد که این گیاه ارزشمند را از سایر گیاه ها متمایز ساخته است. کیفیت زعفران از طریق این ترکیبات در آزمایشگاه و لابراتور ها سنجیده می شود که هر چقدر درصد این ترکیبات بیشتر باشد زعفران باکیفیت تر بوده و در نتیجه این ترکیبات تأثیر زیادی روی رنگ و عطر و کیفیت زعفران دارند. این ترکیبات شامل موارد زیر می باشند.

• کروسین عامل قدرت رنگ 

• پیکروسین عامل قدرت طعم

• سافرانال عامل قدرت عطر و بو

تولید افشانه زعفران در بسیاری از شرکت های تولید کننده به صورت عمده انجام می شود که می توان مرغوب ترین آن را با نازلترین قیمت خریداری نمود. افشانه زعفران یکی از گونه های زعفران می باشد که به شکل اسپری در آمده تا استفاده از آن آسان تر باشد.

سوال داری،من اینجام !