سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

سایت زعفران بهرامن با ارائه محصولات خود به طور مستقیم و بدون هزینه اضافی توانسته خدمتی بزرگ را به مشتریان خود انجام دهد. از طریق این صفحه می توانید به محصولات این شرکت دسترسی پیدا کنید.

هدف از راه اندازی سایت زعفران بهرامن

سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

سایت زعفران بهرامن با هدف سهولت خرید برای متقاضی در سال ۱۳۹۷ راه اندازی گردید. در این سایت محصولات با کیفیت این شرکت اعم از؛ زعفران، زرشک، هل، نبات، انواع آجیل و خشکبار، چای و دمنوش به فروش می رسد.

زعفران بهرامن علاوه بر بازار داخلی در کشور های مختلف نیز به فروش می رسد. بسته بندی مناسب زعفران در این شرکت باعث کاسته شدن از میزان صادرات فله ای شده است.

سهم ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و تأمین کننده زعفران تنها ۴۴ درصد از تجارت جهانی است که دلیل آن عدم تکنولوژی مطلوب در بسته بندی می باشد. در واقع می توان با بسته بندی این ادویه گران قیمت در وزن های گرمی و مثقالی ارز آوری بالا تری را برای کشور داشت.

تأمين زعفران برای صادرات از سایت زعفران بهرامن

سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

تجار می توانند برای یافتن بهترین زعفران برای صادرات به سایت زعفران بهرامن مراجعه کنند تا این محصول را در حجم دلخواه و با قیمت مناسب تهیه نمایند.

حدود ۹۰ درصد زعفران جهان در ایران تولید می گردد. در طی سال های اخیر بر میزان زمین های زیر کشت افزوده شده است ولی میزان تولید همان آمار قبلی را نشان می دهد که دلیل آن خشکسالی سال های اخیر می باشد. به همین دلیل کشت گلخانه ای می تواند جایگزین مناسبی برای روش سنتی گردد.

در کشور هایی مانند چین که شرایط اقلیمی مناسب برای کشت زعفران را ندارند از روش گلخانه ای بهره می گیرند. در این روش که شرایط محیط قابل کنترل است محصولی با کیفیت و با صرفه تولید می شود.

در کشت گلخانه ای باید ابتدا تمام شرایط لازم را برای این منظور فراهم نمود و سپس اقدام به این عمل کرد چرا که پیاز زعفران در شرایط نامناسب بازدهی مطلوبی نخواهد داشت.

تهیه زعفران مرغوب از طریق سایت زعفران بهرامن

سایت زعفران بهرامن بدون هزینه اضافی

با راه اندازی سایت زعفران بهرامن می توان در هر نقطه از کشور به محصولات این شرکت دسترسی پیدا کرد. امکان ارسال به تمامی استان ها در کوتاهترین زمان باعث جلب رضایت مصرف کننده گردیده است.

زعفران را در انواع مختلف اعم از نگین، سرگل، پوشال، دخترپیچ و سفیدی در وزن ها و بسته بندی های مختلف می توان از این سایت خریداری نمود.

سوال داری،من اینجام !