خرید عصاره زعفران سی سیب طبیعی

خرید عصاره زعفران سی سیب طبیعی

خرید عصاره زعفران سی سیب طبیعی

افراد می توانند جهت خرید عصاره زعفران سی سیب طبیعی به این سایت مراجعه کنند و تنها با برقراری ارتباط با نمایندگان فروش فرانیز، حجم عمده ای را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند.

از قدیم الایام، مردم برای آسان تر کردن دسترسی خود به املاح و ترکیبات موثر مواد و گیاهان، آن ها را به صورت عصاره در می آوردند. از انواع گیاهان و میوه ها و غیره، عصاره های مختلفی تهیه شده است که امروزه نیز نقش چشمگیری در بازار و خانه ها دارند. این محصولات کاملا طبیعی برای طعم دار کردن انواع غذا و خوش عطر کردن آن ها به کار می روند و به راحتی تمام مواد مفید برای سلامت را بدون نگرانی مصرف می کنیم.

ایران، پایتخت زعفران در جهان نامگذاری شده است. به طوری که در کشور ما بیش از 90 درصد زعفران کل دنیا تامین می گردد. گل های این گیاه ارزشمند دارای 6 گلبرگ بنفش بوده که 3 شاخه زرد طلایی و 3 رشته قرمز رنگ را در بر گرفته است. همین 3 رشته اند که ارزش تجاری دارند و در برداشت زعفران این رشته های خوش عطر و طعم و صد البته با ارزش از گل جدا شده و طی مراحلی خشک می شوند. در نهایت زعفرانی که همه ما می شناسیم تولید می شود.

زعفران، این دارویی گیاه درخشان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از آنجایی که به مقدار زیاد نیز صادر می شود امروزه شاهد عصاره گیری از آن در حجم های بالا هستیم. عصاره زعفران سی سیب از جمله عصاره های طبیعی این گیاه می باشد که به موجب کیفیت بالای خود در لیست محصولات صادراتی قرار گرفته است.

عصاره زعفران سی سیب چه ترکیباتی دارد

این محصول ترکیباتی از زعفران را دارد که در سلامت عمومی بدن و قلب کارایی زیادی داشته و بسیار لازم اند. در ادامه این ادویه معطر و گران قیمت را معرفی می کنیم و ترکیبات موجود در عصاره زعفران سی سیب را نام می بریم.

تحقیقات انجام شده نشان داده است که زعفران شامل ۱۵۰ نوع ترکیب می باشد که در عطر و بو و همچنین طعم آن اثر گذار اند و در تولید عصاره زعفران سی سیب، نهایت تلاش بر این بوده تا این ترکیبات به طور کامل عصاره گیری شوند و محصولی که تولید می گردد از خود رشته ها با ارزش تر باشد.

خرید عصاره زعفران سی سیب طبیعی

رنگ زردی که زعفران ایجاد می کند در درجه اول به دلیل وجود کروسین موجود در آن است. کروسین از رنگدانه های کاروتنوئید محسوب می شود که بیش از ۱۰ درصد از رشته های زعفران خشک را تشکیل داده است.

از آنجایی که قدرت رنگ دهی برای خریداران بسیار اهمیت دارد و زعفران بیشتر به این منظور تهیه شده و مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کارشناسان تولید عصاره زعفران سی سیب توانسته اند بالاترین درصد از کروسین را استخراج کنند که منجر به رنگی فوق العاده از آن گشته است. نکته ای که قابل توجه می باشد این است که این ماده در زعفران مرغوب و اصل باعث رنگ دهی و ایجاد عطر خوش این چاشنی در مواد غذایی غیر چرب تهیه شده بر اساس آب مانند برنج می شود اما در عصاره زعفران سی سیب افزایش بازده استفاده از رنگ زعفران را در هر نوع غذایی با هر روش طبخی ممکن ساخته است.

فواید عصاره زعفران سی سیب چیست

استفاده از عصاره زعفران سی سیب به علت ترکیبات موجود در آن که فواید بسیار زیادی دارند، خواص درمانی متعددی بر روی قسمت های مختلف بدن نشان داده است. این ترکیبات در وهله اول ضد انعقاد بوده و در دوران بیماری با افزایش گردش خون و افزایش سلول های دفاعی موجود در خون بدن، به بهبود کمک زیادی می کنند. همچنین با خون رسانی بهتر به مغز از فرایند پیر شدن سلول ها، آلزایمر، پارکینسون و سایر بیماری های مربوط به هوش و حافظه جلوگیری به عمل می آورند و در سیستم عصبی اختلالی بروز نمی کند.

سوال داری،من اینجام !