جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

اسپری زعفران زرشاد یک محصولی بسیار کاربردی و باکیفیت می باشد، که به دلیل خواص بی شمار آن توانسته است مشتری بسیاری را جذب نماید. و همواره فروش بالایی را به ثبت برساند.

فواید اسپری زعفران زرشاد

جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

اسپری زعفران زرشاد به دلیل نوع بسته بندی و سهولت استفاده از آن توانسته متقاضیان زیادی را جذب کند. در تولید این اسپری فقط از آب و زعفران با کیفیت استفاده شده است.

در واقع یکی از دلایل بر سر زبان ها افتادن این اسپری همین ترکیبات آن است که هیچ مواد افزودنی در آن به کار نرفته است. غلظت این اسپری همانند زعفران مایعی است که در منزل تهیه می شود.

برای استفاده از این اسپری قبل از مصرف لازم به تکان دادن آن برای یک دست شدن آن نیست چون زعفران به کار برده شده در آن ته نشین نمی شود و خیلی راحت می توان از آن استفاده کرد. این محصول دارای تاریخ انقضای بالایی است به شرطی که در جای خشک و خنک نگهداری شود.

جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

استفاده از اسپری زعفران در رستوران ها و تهیه غذا ها با توجه به اینکه در طبخ و تزئین بسیاری از غذا ها زعفران ضروری است توانسته کمک شایانی بکند.

استفاده از اسپری زعفران زرشاد باعث جلوگیری از اتلاف وقت می شود، چون دیگر نیازی به ساییدن و دم کردن زعفران نیست، و فقط در عرض چند دقیقه می توان کلی غذا و دسر را به زیبایی هرچه تمام تر با این اسپری  زعفران خوش عطر و بو تزئین کرد.

در تولید اسپری زعفران زرشاد از بهترین و مرغوب ترین نوع زعفران استفاده می شود. در  استفاده از زعفران در طب سنتی خیلی تاکید شده است. از جمله خواص زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضد افسردگی
  • خون ساز
  • مسکن
  • درمان بیماری های گوارشی
  • درمان تشنج
  • جلوگیری از آب مروارید
  • تقویت کننده ی بدن

زعفران خواص بی شماری دارد و این ها فقط چند نمونه از خواص زعفران می باشد.

خرید اسپری زعفران زرشاد

جذب مشتری با فروش اسپری زعفران زرشاد باکیفیت

اسپری زعفران زرشاد در دو وزن ۱۱۰ گرمی و ۱۵۰ گرمی عرضه می شود. این محصول نه تنها در داخل کشور بین تمامی استان ها توانسته مطرح و در حجم های بالا به فروش برسد بلکه از کشور های حوزه خلیج فارس هم تقاضا دارد و هر ساله در مقادیر بالایی صادر می شود.

برای خرید این محصول بی نظیر می توان از طریق سایت بازرگانی فرانیز اقدام کرد، تا با راهنمایی مشاوران و کارشناسان مجرب این سایت، خریدی مطمئن و به صرفه با مناسب ترین قیمت را انجام داد.

سوال داری،من اینجام !