جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

برای مشاهده جدید ترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران و بررسی قیمت آن ها، باید با نمایندگان فروش حوزه فرانیز تماس حاصل کنید تا بهترین کیفیت ها را با قیمت های گوناگون به شما عرضه نمایند.

عده ای از مشتریان با تمامی مدل های فرآورده های زعفرانی آشنا نیستند. خصوصا آن هایی که در خارج از کشور به کار پخش این محصولات می پردازند از انواع جدید آن مطلع نیستند و هنگامی که با نمایندگان فروش ما تماس حاصل می کنند، در می یابند که چه تنوعی در کار فرآورده های زعفرانی وجود دارد.

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

به همین علت هنگامی که یک تاجر خارجی با نمایندگان فروش فرانیز که کاملا متبحر و حرفه ای می باشند صحبت نمایند، درخواست و تقاضای آن ها بالا می گیرد. آن افراد نیز می توانند زعفران تولیدی را به دیگر افرادی که نیازمند یک چنین محصولاتی هستند، ارائه نموده و کسب و کار گسترده تری پدید می آید. مزیت شرکت فرانیز در این میان آن است که محصولات از شرکت تولیدی به طور مستقیم به دست خریدار می رسد و به همین جهت که واسطه ای در میان نیست، قیمت پیشنهادی کاملا مقرون به صرفه و عالی به حساب می آید.

پودر فشرده زعفران ایران چیست

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

همان طور که گفته شد، تولید کننده ها و متخصصان ایرانی با طرح ریزی محصولات جدید، سعی بر این دارند که بهره وری از زعفران را سهل تر نموده و در همین راستا، تلاش بسیاری می کنند. تمامی فرآورده های جدید نیز با این روش روی کار آمده اند و به درخواست و نیت مشتری توجه بسیاری شده است. شرکت ها و برند های تولیدی از زعفرانی استفاده می کنند که کیفیت بالایی داشته و به همین علت که مواد اولیه شان مرغوب می باشد، فرآورده هایی درجه یک و عالی را روانه بازار می نمایند.

پودر فشرده زعفران یکی از همین محصولات است که توسط افراد متبحری تهیه شده و برای تدارک دیدن آن تمامی اصول بهداشتی و فنی رعایت شده است. قابل توجه است که شرکت های معتبر و معروف، استاندارد های اروپایی را مد نظر می گیرند و به همین علت برای صادرات انتخابی جایگزین نشدنی به حساب می آیند.

پودر فشرده زعفران به کدام کشور ها صادر می شود

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

خوب است بدانید که زعفران فله ای و خام به میزان بسیار بالایی به دیگران عرضه می شود و در واقع سرمایه ای دیگر از ایران، به قیمت ناچیزی به دست دیگران می افتد. هنگام صادرات، کشور هایی چون اسپانیا، آمریکا، عربسان سعودی و… تقاضای حجم زیادی از زعفران را دارند ولی اگر به آن ها خام فروشی کنیم، به سرمایه خودمان لطمه زیادی می زنیم اما متاسفانه جریان این خرید و فروش بسیار بالا می باشد. علاوه بر این زعفران فله ای اصلا مرغوب نیست و بخش زیادی از خواص خود را از دست داده است. به همین علت هم ارزان تر و بی ارزش تر است.

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

پودر فشرده زعفران کمک می کند تا از این مخمصه بزرگ رهایی یابیم و به فکر صادرات آن بیفتیم. هنگامی که این محصول بسته بندی شده و باکیفیت را از برند های معتبر تهیه نموده و قصد ارسال آن را به دیگر کشور ها در سر بپرورانیم، هم به خود و هم به ایران و اقصتاد کشور کمک کرده ایم.

جدیدترین مدل های پودر فشرده زعفران در ایران

پودر فشرده زعفران چه مزیت هایی دارد همان طور که گفته شد، محصولی کاملا بهداشتی است که خواص زعفران را به خوبی در خود نگهداری نموده است. قیمت ارزان تری نسبت به زعفران خشک شده دارد و از این نظر بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین پودر فشرده زعفران در بهره گیری سریع تر عمل می کند و وقتی آن را در غذا استفاده می کنیم، ویژگی های زعفران را سریعتر به رخمان خواهد کشید.

Call Now Buttonسوال داری،من اینجام !