بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

رنگ زعفران از پر کاربردترین ها در صنعت رنگرزی، آشپزی، قنادی و غیره شهر کرج است. با خرید رنگ زعفران طبیعی و باکیفیت و قیمت ارزان و عرضه آن در بازار های بزرگ پر تقاضا به سود بالا دست یابید.

زعفران جزء لاینفک آشپزی در هر قوم و فرهنگ و ملتی ست و در جای جای جهان طرفداران زیادی دارد. شرایط اقلیمی خاص کشت و تولید زعفران، موارد مصرف بسیار آن و همچنین خواص دارویی بی شمار این طلای سرخ از عوامل مهمی هستند که  اند سبب شده اند زعفران تبدیل به محصولی لوکس و گران قیمت شود. لذا با توجه به نیاز و قدرت خرید مردم و استفاده به صرفه تر رستوران ها، قنادی ها و غیره، می توان به محصولات و فرآورده های زعفرانی متنوع چون افشانه زعفران، چاشنی زعفران، رنگ زعفران طبیعی و غیره رجوع کرد.

رنگ زعفران و کاربرد آن در صنایع مختلف

بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

ظاهر غذا، دسر، بستنی ها و نوشیدنی ها اهمیت زیادی در اشتها آوری و جذب مشتری دارند. بسیاری از رستوران ها، قنادی ها، کافی شاپ ها و غیره برای کم هزینه تر شدن منو خود از رنگ های خوراکی بی کیفیت، رنگهای مصنوعی غیر مجاز و مواد شیمیایی بسیار استفاده می کنند که مسلما ضمن عوارض بسیار برای سلامتی (به خصوص با مصرف طولانی مدت) تنها ظاهر غذا و دسر را زیبا جلوه می دهد و همانند رنگ زعفران طبیعی عطر و طعم دلنشینی هم به غذا اضافه نمی کند.

این محصول برگرفته از رنگدانه های موجود در گل زعفران و به صورت طبیعی بدون افزودنی و مواد شیمیایی به صورت خالص و بهداشتی فرآوری می شود و جهت مصارف آشپزی و غیره نیز کاربرد دارد.

امکان خرید و ثبت سفارش از سراسر کشور

بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

در بازار بزرگ فرانیز، رنگ زعفران طبیعی و سایر محصولات زعفرانی مشابه را با قیمت استثنایی و ارزان سفارش دهید و در تمامی نقاط کشور آن را سلامت و با بسته بندی مناسب تحویل  بگیرید.

تهیه رنگ زعفران طبیعی اصل

بازار بزرگ رنگ زعفران طبیعی ارزان در کرج

امروزه تقریبا برای تمامی محصولات پر فروش نمونه تقلبی آن نیز در بازار یافت می شود و تشخیص اصالت کالا تنها با برچسب و تبلیغات منطقی و امکان پذیر نیست. بهترین راه جهت پیش گیری از خرید کالای تقلبی و راه تشخیص اصل بودن محصولات، خرید از مراکز فروش و نمایندگی های معتبر آنان و سایت های فروشگاهی به نام و معتبر می باشد.

فرانیز با سابقه چندین ساله در زمینه محصولات و فرآورده های زغفرانی اصالت و سلامت کالا را ضمانت نموده و در خرید های کلی و جزئی شما، بهترین قیمت را ارائه می دهد. تمامی محصولات سایت دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و با کد پروانه و علامت استاندارد قابل پیگیری و اصل می باشند.

سوال داری،من اینجام !